logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Druku.pl już za tydzień - ostatnie dni bezpłatnej rejestracji

  PR 31.08.2016, przeczytano 745 razy

Dokładnie za tydzień ruszają największe w drugiej połowie roku targi reklamy i poligrafii FestiwalDruku.pl. Do 5 września można jeszcze zarejestrować się bezpłatnie na to wydarzenie. Podobnie jak w ubiegłym roku, targom towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-druku.pl-juz-za-tydzien---ostatnie-dni-bezplatnej-rejestracji,29750,artykul.html

Targi reklamy i poligrafii – FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl, zostały podzielone w tym roku na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Ponad 250 wystawców zaprezentuje szeroką ofertę produktową: od gadżetów reklamowych począwszy, przez materiały POS, opakowania, branżę eventową, na mediach i maszynach kończąc. Podobnie jak w ubiegłym roku, targom towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

Hala nr III dedykowana branży poligrafii reklamowej, wypełniona czołowymi dostawcami mediów i maszyn, oprócz prezentacji najnowszych i najciekawszych rozwiązań w dziedzinie druku i usług z nim związanych, daje możliwość udziału w następnych wydarzeniach towarzyszących.

Po raz kolejny, wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” i partner  targów przeprowadzi dwudniowe warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.

Firma Polkos zaprosi natomiast na dzień otwarty z automatyczną giętarką do liter z taśm aluminiowych. W ramach wydarzeń dodatkowych Alma Trend przeprowadzi bezpłatne warsztaty „Termo – transfer od A do Z”, podczas których zaprezentuje drukarkę OKI PRO6410 NeonColor. Kolejny wystawca, Key2Print zaprasza drugiego dnia targów na swoje stoisko na konferencję „Nowe możliwości druku przez Internet – dekoracja, fotografia, druk komercyjny”.

To nie wszystko. W czasie trwania Festiwalu uczestnicy będą mogli po raz pierwszy zobaczyć najbardziej kreatywne rozwiązania w druku w specjalnie zaaranżowanej strefie BE CREATIVE!

hali nr II, przy targowej recepcji, będą prezentowane personalizowane wydruki na najróżniejszych podłożach: tkaninach, drewnie, szkle, metalu czy tworzywach sztucznych. Odwiedzający strefę BE CREATIVE! obejrzą oryginalne wydruki na meblach, przedmiotach codziennego użytku czy innych elementach wyposażenia wnętrz. Możliwości i rozwiązania zaprezentują nie tylko bezpośredni wykonawcy oferujący takie usługi, ale także producenci maszyn, technologii i mediów umożliwiających kreatywny print.

Kolejnym wydarzeniem dodatkowym towarzyszącym targom jest konferencja szkoleniowa „Co mówi twoje opakowanie?”, organizowana przez Etykiety.pl Etigraf. Zaproszeni prelegenci przedstawią zagadnienia związane z kreacją i drukiem etykiet, które wspierają sprzedaż i budują marki. Wydarzenie odbędzie się w trakcie pierwszego dnia trwania 8. edycji targów. Spółka zaprasza na bezpłatną konferencję szkoleniową, o godz.10, do sali B, I piętro, w EXPO XXI Warszawa.

FestiwalMarketingu.pl/FestiwalDruku.pl odbędzie się 7-8 września br. w EXPO XXI Warszawa.

Bezpłatnej rejestracji na targi można dokonać TUTAJ.


Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heidelberg Wallbox coraz popularniejszy
Na rynku niemieckim Heidelberg jest w gronie odnoszących największe sukcesy dostawców rozwiązań do ładowania aut elektrycznych. Aby skuteczniej sprostać rosnącemu popytowi w tym sektorze, a tym samym jeszcze bardziej wzmocnić swoją pozycję rynkową, Heidelberg uruchomił teraz drugą linię produkcyjną do ich produkcji w zakładach w Wiesloch-Walldorf.
Accuriolabel 230 w MD Labels – wdrożenie zgodnie z nową etykietą biznesową
Najnowsza współpraca drukarni etykietowej MD Labels z Konica Minolta Business Solutions Polska to dowód na to, że ultrakrótkie nakłady stanowią zauważalny odsetek zleceń i zwiastują dużą zmianę na rynku etykietowym. AccurioLabel 230 do cyfrowego druku etykiet w trybie „z roli na rolę” to odpowiedź na oczekiwania coraz bardziej wymagających...
Mark Andy edukuje studentów z całego świata
Firma Mark Andy zorganizowała w ostatnim czasie kolejne webinaria. Tym razem były one skierowane do studentów z całego świata, kształcących się na kierunkach związanych z branżą poligraficzną i jej pokrewnymi. Webinaria odbywały się w dwóch odsłonach – pierwsza 23 kwietnia dla osób z Polski, druga – 26 kwietnia dla audiencji międzynarodowej. Oba...
Siła etykiety a marka lokalna – spotkanie online Konica Minolta i Avery Dennison
Polscy konsumenci coraz bardziej przywiązują wagę do czytania etykiet. Oprócz analizowania składów żywności czy zwracania uwagi na walory ekologiczne, coraz częściej podejmując zakupowe decyzje biorą pod uwagę lokalność produktów. Chętniej sięgają po te wytworzone w Polsce czy nawet w konkretnym regionie.
Drukarnia Zet i oklejarka PUR PFi 2100 z oferty Duplo
Inwestycja w oklejarkę PUR PFi 2100 z oferty Duplo to kolejny zakup urządzenia tego producenta przez Drukarnię Zet z Dębicy. Dzięki niemu firma zwiększyła swoje moce produkcyjne, a w ślad za tym może się dalej rozwijać – wzrosło tu jednocześnie zapotrzebowanie na pracowników. Co więcej ,w niełatwym pandemicznym czasie - jak podkreśla Jarosław Zybura, właściciel...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764