logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Druku.pl już za tydzień - ostatnie dni bezpłatnej rejestracji

  PR 31.08.2016, przeczytano 561 razy

Dokładnie za tydzień ruszają największe w drugiej połowie roku targi reklamy i poligrafii FestiwalDruku.pl. Do 5 września można jeszcze zarejestrować się bezpłatnie na to wydarzenie. Podobnie jak w ubiegłym roku, targom towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-druku.pl-juz-za-tydzien---ostatnie-dni-bezplatnej-rejestracji,29750,artykul.html

Targi reklamy i poligrafii – FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl, zostały podzielone w tym roku na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Ponad 250 wystawców zaprezentuje szeroką ofertę produktową: od gadżetów reklamowych począwszy, przez materiały POS, opakowania, branżę eventową, na mediach i maszynach kończąc. Podobnie jak w ubiegłym roku, targom towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

Hala nr III dedykowana branży poligrafii reklamowej, wypełniona czołowymi dostawcami mediów i maszyn, oprócz prezentacji najnowszych i najciekawszych rozwiązań w dziedzinie druku i usług z nim związanych, daje możliwość udziału w następnych wydarzeniach towarzyszących.

Po raz kolejny, wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” i partner  targów przeprowadzi dwudniowe warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.

Firma Polkos zaprosi natomiast na dzień otwarty z automatyczną giętarką do liter z taśm aluminiowych. W ramach wydarzeń dodatkowych Alma Trend przeprowadzi bezpłatne warsztaty „Termo – transfer od A do Z”, podczas których zaprezentuje drukarkę OKI PRO6410 NeonColor. Kolejny wystawca, Key2Print zaprasza drugiego dnia targów na swoje stoisko na konferencję „Nowe możliwości druku przez Internet – dekoracja, fotografia, druk komercyjny”.

To nie wszystko. W czasie trwania Festiwalu uczestnicy będą mogli po raz pierwszy zobaczyć najbardziej kreatywne rozwiązania w druku w specjalnie zaaranżowanej strefie BE CREATIVE!

hali nr II, przy targowej recepcji, będą prezentowane personalizowane wydruki na najróżniejszych podłożach: tkaninach, drewnie, szkle, metalu czy tworzywach sztucznych. Odwiedzający strefę BE CREATIVE! obejrzą oryginalne wydruki na meblach, przedmiotach codziennego użytku czy innych elementach wyposażenia wnętrz. Możliwości i rozwiązania zaprezentują nie tylko bezpośredni wykonawcy oferujący takie usługi, ale także producenci maszyn, technologii i mediów umożliwiających kreatywny print.

Kolejnym wydarzeniem dodatkowym towarzyszącym targom jest konferencja szkoleniowa „Co mówi twoje opakowanie?”, organizowana przez Etykiety.pl Etigraf. Zaproszeni prelegenci przedstawią zagadnienia związane z kreacją i drukiem etykiet, które wspierają sprzedaż i budują marki. Wydarzenie odbędzie się w trakcie pierwszego dnia trwania 8. edycji targów. Spółka zaprasza na bezpłatną konferencję szkoleniową, o godz.10, do sali B, I piętro, w EXPO XXI Warszawa.

FestiwalMarketingu.pl/FestiwalDruku.pl odbędzie się 7-8 września br. w EXPO XXI Warszawa.

Bezpłatnej rejestracji na targi można dokonać TUTAJ.


Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mark Andy podsumowuje targi Remadays Warsaw 2019
Innowacyjne rozwiązania do produkcji etykiet zaprezentowała na swoim stoisku firma Mark Andy podczas targów RemaDays Warsaw 2019, które odbywały się w dniach 13-15 lutego w centrum targowym Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy. Wśród odwiedzających ją gości byli przede wszystkim przedstawiciele branż poligraficznej i reklamowej. Co ciekawe, ta druga grupa wykazywała nie mniejsze...
Xerox Connectkey - większa wydajność i kreatywność w miejscu pracy
Pracownicy mogą poświęcić więcej czasu na tworzenie kolorowych materiałów marketingowych z dwoma nowymi urządzeniami Xerox, które personalizują wydruki i wspierają mobilność dzięki bezpiecznemu, bezprzewodowemu drukowaniu.
Warsztaty typograficzne w Muzeum Drukarstwa
Muzeum Drukarstwa Warszawskiego zaprasza chętnych do udziału w warsztatach typograficznych „Z typografią na TY”, w trakcie których prowadzący Andrzej Zaborowski zapozna uczestników z wyposażeniem Oficyny Drukarskiej – wierszownikami, regałami zecerskimi, czcionkami i przyborami.
Printeos Group przeprowadza digitalizację przy pomocy Durst Tau 330 RSC
Durst, producent zaawansowanych technologii druku cyfrowego o przemysłowej charakterystyce, ogłosił, że Printeos Group zainwestował w inkjetową, drukującą w jednym przebiegu maszynę Durst Tau 330 RSC, aby prowadzić transformację cyfrową.
Canon: Zintegrować park maszynowy z zamówieniami
Raz odesłany z przysłowiowym kwitkiem klient może już więcej nie wrócić. Mało tego, może także wpłynąć na zmniejszenie się liczby kolejnych zamówień, choćby robiąc firmie antyreklamę. A przecież dziś każde zlecenie jest na wagę złota. Szczególnie, jeśli jest to zamówienie długoterminowe, które będzie przez określony czas przynosić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764