logo
WIADOMOŚCI

Festiwal Druku: Dwa katalogi i dwie grupy docelowe

   22.04.2015, przeczytano 966 razy
ilustracjastrzałka

Organizator wrześniowego Festiwalu Druku przygotował kolejne rozwiązanie mające wzmocnić promocję wystawców. Katalog targowy zostanie podzielony na dwie części - REKLAMA&MARKETING oraz DOSTAWCY MEDIÓW I MASZYN. Katalog zostanie integralną częścią wydań OOH magazine i Raportu Dostawców Mediów i Maszyn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-druku%3A-dwa-katalogi-i-dwie-grupy-docelowe,24639,artykul.html

Podział na dwa katalogi wynika ze specyfiki targów, które są podzielone na dwa sektory. Przedstawiciele działów marketingu i agencji reklamowych szukają oferty producentów reklam, opakowań i drukarń oraz dostawców artykułów promocyjnych. Na ich potrzeby idealnie odpowiada tematyką i zawartością OOH magazine - magazyn poświęcony szeroko pojętej reklamie.

Drukarnie i producenci reklam szukają natomiast dostawców mediów i maszyn, których można znaleźć w raporcie wydawanym przez OOH magazine - największym zestawieniu dla rynku produkcji reklamowej.

- Ponownie, jako pierwszy organizator targów reklamy, wprowadzamy dokładne targetowanie odbiorców. Pracowników działu marketingu nie interesują maszyny, a drukarzy artykuły reklamowe - mówi Monika Opałka, redaktor naczelna OOH magazine.

Odbiorcy katalogów otrzymują kompleksową ofertę w jednym grzbiecie, reklamodawcom katalogów oferowane jest natomiast efektywniejsze dotarcie do ich grupy docelowej z jednoczesnym wyselekcjonowaniem odpowiednich informacji dla potencjalnych klientów.

Katalogi swoją premierę będą miały podczas Festiwalu Druku, który odbędzie się 9-10 września 2015 w Expo XXI w Warszawie. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwalmarketingu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone