logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Druku: Dwa katalogi i dwie grupy docelowe

   22.04.2015, przeczytano 992 razy
ilustracjastrzałka

Organizator wrześniowego Festiwalu Druku przygotował kolejne rozwiązanie mające wzmocnić promocję wystawców. Katalog targowy zostanie podzielony na dwie części - REKLAMA&MARKETING oraz DOSTAWCY MEDIÓW I MASZYN. Katalog zostanie integralną częścią wydań OOH magazine i Raportu Dostawców Mediów i Maszyn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-druku%3A-dwa-katalogi-i-dwie-grupy-docelowe,24639,artykul.html

Podział na dwa katalogi wynika ze specyfiki targów, które są podzielone na dwa sektory. Przedstawiciele działów marketingu i agencji reklamowych szukają oferty producentów reklam, opakowań i drukarń oraz dostawców artykułów promocyjnych. Na ich potrzeby idealnie odpowiada tematyką i zawartością OOH magazine - magazyn poświęcony szeroko pojętej reklamie.

Drukarnie i producenci reklam szukają natomiast dostawców mediów i maszyn, których można znaleźć w raporcie wydawanym przez OOH magazine - największym zestawieniu dla rynku produkcji reklamowej.

- Ponownie, jako pierwszy organizator targów reklamy, wprowadzamy dokładne targetowanie odbiorców. Pracowników działu marketingu nie interesują maszyny, a drukarzy artykuły reklamowe - mówi Monika Opałka, redaktor naczelna OOH magazine.

Odbiorcy katalogów otrzymują kompleksową ofertę w jednym grzbiecie, reklamodawcom katalogów oferowane jest natomiast efektywniejsze dotarcie do ich grupy docelowej z jednoczesnym wyselekcjonowaniem odpowiednich informacji dla potencjalnych klientów.

Katalogi swoją premierę będą miały podczas Festiwalu Druku, który odbędzie się 9-10 września 2015 w Expo XXI w Warszawie. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwalmarketingu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764