logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Gdynia Design Days przeprojektowany

  PR 28.04.2020, przeczytano 743 razy
ilustracjastrzałka

W obliczu pandemii stanęliśmy przed decyzją: czy, kiedy i w jakiej formie zorganizować tegoroczną edycję Gdynia Design Days. Rozważnie i z pełną odpowiedzialnością podeszliśmy do postawionego przed nami wyzwania. Postanowiliśmy przeprojektować festiwal i w tym roku spotkamy się w sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-gdynia-design-days-przeprojektowany,386790,artykul.html

Podczas Gdynia Design Days mówimy o projektowaniu, jako sposobie rozwiązywania problemów. Co roku podkreślamy rolę i odpowiedzialność projektantów, branży kreatywnej, biznesu i samorządów w projektowaniu produktów, usług, przestrzeni. Festiwal to 365 dni pracy. W tym roku przygotowaliśmy wartościowe treści i nawiązaliśmy współpracę z wyjątkowymi ludźmi – wszystko po to, aby stworzyć kreatywną platformę wymiany myśli. Cieszyliśmy się, że kolejny raz tak wiele osób przyjedzie do Gdyni, jednak musimy zmienić plany. W tym roku wszyscy spotkamy się w sieci.

Stworzyliśmy wyjątkowe wydanie Gdynia Design Days na czas kryzysu. Niepewność i zmienność zmusza nas do skupienia się na prawdziwych wartościach, które dla każdego w tej chwili mają inne oblicze. Gdy wszyscy robimy pauzę, starajmy się pozostać uważni na inne wyzwania, które nadal potrzebują mądrych, funkcjonalnych i trwałych rozwiązań.

Kontynuujmy globalną dyskusję pod hasłem UWAGA. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, nowe technologie i narzędzia online będą wspierać rozpowszechnianie scenariuszy przyszłości i roli projektowania. Dobra wiadomość jest taka, że wszyscy, niezależnie od tego gdzie będziecie, skorzystacie z ogromnej wiedzy, jaką co roku serwuje festiwal. Uwaga, czas na zmiany!

Wkrótce podamy więcej szczegółów na temat wirtualnej wersji Gdynia Design Days.

GDD2020 #UWAGA

  • kiedy? 4 – 11 lipca
  • gdzie? www.gdyniadesigndays.eu
  • FB: facebook.com/gdyniadesigndays
  • Instagram: @gdyniadesigndays
  • oficjalny hashtag: #GDD2020 #GDD #gdyniadesigndays #uwaga

Źródło: Centrum Designu Gdynia

www.ppnt.gdynia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764