logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Golden Drum po raz kolejny wybiera MSL

  PR 05.07.2019, przeczytano 298 razy

Dwudziesta szósta edycja Golden Drum odbędzie się 17 i 18 października 2019 roku w pięknej nadmorskiej miejscowości Portorož w Słowenii. Po raz czwarty z rzędu wyłącznym partnerem PR festiwalu jest MSLGROUP. Agencja odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań komunikacyjnych na 15 rynkach CEE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-golden-drum-po-raz-kolejny-wybiera-msl,383127,artykul.html

Golden Drum to jeden z najwyżej ocenianych konkursów kreatywnych w Europie, w zeszłym roku festiwal otrzymał prestiżową nagrodę Światowej Federacji Reklamodawców (World Federation of Advertisers), przyznaną za podnoszenie poziomu komunikacji marketingowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i promowanie transparentności w reklamie. Nagrody Golden Drum uwzględniane są w rankingach, opracowywanych przez WARC (wcześniejsze Gunn Report), to przywilej zaledwie ośmiu festiwali regionalnych na świecie.

- Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że znów możemy być częścią Golden Drum i budować pozytywny wizerunek festiwalu! Kilkuletnia już relacja z tak prestiżowym partnerem pokazuje wysokie standardy naszej pracy i skuteczność MSL w prowadzeniu kampanii multimarketowych - mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu MSLGROUP CEE.

Warszawski hub MSL na rynki Europy Środkowo-Wschodniej będzie odpowiedzialny za prowadzenie kompleksowych działań komunikacyjnych Festiwalu Golden Drum w Chorwacji, Bułgarii, Czechach, Finlandii, Grecji, na Węgrzech, we Włoszech, Czarnogórze, Macedonii Północnej, Polsce, Serbii, Słowacji, Rumunii, Rosji i Turcji. W projekcie wezmą udział agencje MSL i lokalne biura Publicis Groupe, które sprawdziły się w pracy na rzecz poprzednich odsłon festiwalu.

Kluczowe daty

Festiwal:

26. edycja Festiwalu GOLDEN DRUM: 17-18 października 2019
Ceremonia wręczenia nagród GOLDEN DRUM: 18 października 2019 o godzinie 20.30

Zgłoszenia:

  • Termin przyjmowania zgłoszeń: 13 sierpnia 2019 do godziny 24.00
  • Karnety festiwalowe EARLY BIRD: 13 sierpnia 2019 do godziny 24.00
  • Ogłoszenie shortlisty nominowanych w konkursie Golden Drum: 16 października 2019
  • Termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu YOUNG DRUMMERS: 10 września 2019 do godziny 24.00
  • Rejestracja i zgłoszenia TUTAJ

Źródło: MSLGROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na to pytanie pomoże Ci odpowiedzieć raport „Pandemic Personas” AnalyticsIQ. Dzięki Big Data i psychologii wspomniana firma zidentyfikowała cztery główne tożsamości klientów, jakie ujawniły się podczas pandemii: zachowawczy cynik, ostrożny optymista, obojętny pesymista, a może rozluźniony marzyciel. Jakim typem klienta jesteś ty?
Kampania Quadron autorstwa Epilog Studio
Znacie to uczucie, gdy zmęczeni zwiedzaniem jaskini w upalny dzień, odpoczywacie delektując się widokiem skał i smakiem krystalicznie czystej wody płynącej prosto z baterii kuchennej? Albo gdy podczas wędrówki po gęstym lesie przystajecie na chwilę, by popatrzeć w ciszy na wiewiórkę, która pałaszuje zapasy tuż obok palników  gazowych? A czy wpatrywaliście się kiedyś w...
Fundacja Łąka rozpoczęła współpracę z agencją marketingu internetowego Result Media. Dzięki tej współpracy jej misja, edukacja przyrodnicza i działania prospołeczne dotrą do coraz większego grona osób, którym bliski są idee ekologiczne.
Epidemia koronawirusa przyniosła wiele, często zaskakujących, zmian w różnych dziedzinach życia. Wpłynęła na naszą codzienność, edukację, ale także na trendy konsumenckie. A jak zmienił się biznes? Czy wprowadzone zmiany zostaną z nami na dłużej?
COVID(n)owe plany zakupowe Polaków
Nastroje Polaków od momentu pojawienia się pandemii COVID-19, jak również w trakcie jej trwania kształtowały się bardzo różnorodnie. Niektóre grupy społeczne bardziej, pewne mniej, ale każdy z ankietowanych w badaniu Dentsu w najmniejszym choćby stopniu odczuł wpływ wirusa a w jego konsekwencji również lockdownu na swoje samopoczucie, budżet,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764