logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Festiwal Inspiracji – za nami 15. edycja targów Festiwal Marketingu

   21.09.2023, przeczytano 1121 razy

3700 zwiedzających i 220 wystawców, 2 dni marketingowych inspiracji, blisko 700 oddanych głosów w konkursach branżowych i Gala Wystawców z uroczystym wręczeniem nagród POS STARS i Złoty Medal. Podsumowujemy Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku – Festiwal Marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-festiwal-inspiracji-%E2%80%93-za-nami-15.-edycja-targow-festiwal-marketingu,401445,artykul.html

W dniach 13-14 września br. w EXPO XXI Warszawa swoją ofertę zaprezentowali dostawcy artykułów promocyjnych dla branży reklamy i marketingu oraz dostawcy mediów i maszyn.

Jubileuszowa edycja przyciągnęła TOP dostawców branży reklamy i poligrafii.  Zebrane od wystawców opinie wskazują, że pojawili się konkretni klienci. Nasz system coraz szczelniej wyłapuje osoby niezwiązane z branżą. Cieszy ilość premier (także tych światowych) od dostawców mediów i maszyn oraz setki inspiracji przygotowanych specjalnie na zbliżający się, najważniejszy dla branży sezon świąteczny – mówi Robert Załupski, OOH magazine.

Branżowe konkursy

Targom jak co roku towarzyszyły branżowe konkursy. Do konkursu Super Gift zgłoszono – 117 gadżetów reklamowych. Konkurs wyróżnił artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, odznaczające się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją. Zwiedzający targi Festiwal Marketingu mogli głosować w konkursie na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego.

Kolejną odsłonę miał też konkurs POS STARS – na najlepsze displaye reklamowe. W konkursie głosowało Jury, a także zwiedzający, którzy wybrali najlepszy według nich POS-y. Wybierano także Nagrodę Publiczności.

Jak co roku wystawcy zgłaszali innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie prezentowali na targach w ramach konkursu Złoty Medal.

O wyborze danej innowacji decydowały takie cechy jak: nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych, innowacyjne technologie lub rozwiązania, szczególne zalety ekonomiczne w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywne oddziaływanie produktu na środowisko, wysoka funkcjonalność produktu czy jego estetyka. Uroczyste wręczenie nagród miało miejsce podczas gali.

Wieczór Wystawców

Jak co roku i tym razem, wystawcy spotkali się na uroczystej, wieczornej gali. Podczas oficjalnej części imprezy rozdane zostały nagrody w konkursie POS STARS, a także Złote Medale. Podczas targów i Gali wyróżniono także firmy, które w tym roku obchodziły swoje Jubileusze: Teofilów, Fiori, Rebelia Media, ALBEX, Mart Ceramic, Spark Promotion, Greenprint, Sticker, AMGS Group, Chocolate Land, Purple Valley, ANDA, Falter, Color Group i CTM Group. Jubileuszowe wywiady można przeczytać w ostatnim numerze OOH magazine.

Motywem przewodnim tegorocznej imprezy był podwójny Jubileusz 15-lecie Festiwalu Marketingu oraz 20-lecie redakcji OOH magazine – organizatora targów.

Kolejna edycja wydarzenia odbędzie się 18-19 września 2024 r. w EXPO XXI Warszawa.

Wydarzenie objęte było patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

Galeria: Festiwal Marketingu 2023

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764