logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Inspiracji - za nami 14. edycja targów Festiwal Marketingu

  PR 21.09.2022, przeczytano 165 razy
ilustracjastrzałka

4100 zwiedzających i 232 wystawców, 2 dni marketingowych inspiracji, kilkaset oddanych głosów w konkursach branżowych i Gala Wystawców z uroczystym wręczeniem nagród POS STARS i Złoty Medal. Za nami Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku - Festiwal Marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-inspiracji---za-nami-14.-edycja-targow-festiwal-marketingu,397304,artykul.html

W dniach 14-15 września br. w EXPO XXI Warszawa swoją ofertę zaprezentowali dostawcy artykułów promocyjnych dla branży reklamy i marketingu oraz dostawcy mediów i maszyn. Ponownie na dwóch halach 232 wystawców miało okazję zaprezentować nowości na nadchodzące miesiące oraz - na okres świąteczny.

- Cieszymy się, że udało nam się spotkać z naszymi top klientami i zaprezentować im szereg nowości. Każde spotkanie face to face jest dla nas cenne. Jeśli w drugim dniu targów brakuje nam katalogów, to kolejny dowód na udany udział. Dodatkowo bardzo energetyczny wieczór branżowy, który kolejny raz zbliża członków rynku reklamy to kolejna wielka zaleta – mówi Marcin Szulc, dyrektor handlowy Easy Gifts, jeden z wystawców targów.

Branżowe konkursy

Targom jak co roku towarzyszyły branżowe konkursy. Do konkursu Super Gift zgłoszono rekordową ilość – 123 gadżety reklamowe! Konkurs wyróżnił artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, odznaczające się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją. Zwiedzający targi Festiwal Marketingu mogli głosować w konkursie na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego. W tym roku, była to druga odsłona targów, pierwsza – głosowanie internetowe miało miejsce przed targami.

Kolejną odsłonę miał też konkurs POS STARS – na najlepsze displaye reklamowe. W konkursie głosowało Jury, a także zwiedzający, którzy wybrali najlepszy według nich POS-y. Wybierano także nagrodę publiczności, wyniki można zobaczyć TUTAJ.

Jak co roku wystawcy zgłaszali innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować na targach w ramach konkursu Złoty Medal. O wyborze danej innowacji decydowały takie cechy jak: nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych, innowacyjne technologie lub rozwiązania, szczególne zalety ekonomiczne w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywne oddziaływanie produktu na środowisko, wysoka funkcjonalność produktu czy jego estetyka. Uroczyste wręczenie nagród miało miejsce podczas gali.

Konferencja dla druku i poligrafii - Marketing MIX

W oba dni targowe odbyła się konferencja dla dyrektorów i właścicieli drukarń. Podczas trzech godzinnych prelekcji eksperci mówili o brandingu, sprzedaży i motywacji pracowników. Łukasz Murawski prowadził prelekcję o tym, "Jak sprawić, aby klienci kupili od Ciebie a nie od konkurencji?", Piotr Tytoń poprowadził panel ekspercki Effective Team Management, a Karol Froń: Jak motywować doświadczony zespół handlowy?

Wieczór ze świątecznym akcentem

Jak co roku i tym razem, wystawcy spotkali się na uroczystej, wieczornej gali, podczas oficjalnej części imprezy rozdane zostały nagrody w konkursie POS STARS, a także - po raz pierwszy - Złotych Medali. Motywem przewodnim tegorocznej imprezy był "Christmas Party". Następnie wystawcy mieli okazję porozmawiać o biznesie (i nie tylko) w kuluarach Bank Club.

Kolejna edycja wydarzenia odbędzie się 13-14 września 2023 r. w EXPO XXI Warszawa.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764