logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Festiwal Marketingu – zostało 30 dni do targów

   16.08.2022, przeczytano 782 razy
ilustracja

Już niespełna miesiąc dzieli nas od największej imprezy branżowej przed najważniejszym sezonem w branży. Trwa bezpłatna rejestracja dla zwiedzających na 14. edycję targów Festiwal Marketingu, które odbędą się 14-15 września br. w EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-festiwal-marketingu-%E2%80%93-zostalo-30-dni-do-targow,396917,artykul.html

Podczas wydarzenia zaprezentują się przedstawiciele sektora szeroko pojętej reklamy – dostawcy artykułów promocyjnych, przedstawiciele poligrafii reklamowej, producenci POS. Przestrzeń wystawiennicza będzie podzielona na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn.

Jak co roku podczas targów Festiwal Marketingu odbędzie się konkurs Super Gift 2022 (trwa głosowanie!), podczas którego zaprezentowane zostaną najciekawsze gadżety reklamowe. W trakcie wydarzenia odwiedzający będą mogli zagłosować na gadżet, który otrzyma Nagrodę Publiczności.

Podczas targów nie zabraknie również konkursu POS STARS. W specjalnie zaaranżowanej strefie zwiedzający będą mogli zagłosować na najlepszy display reklamowy.

Przypominamy zeszłoroczną edycję:

  • Bezpłatnej rejestracji na targi można dokonać TUTAJ.
  • Lista wystawców dostępna jest TUTAJ.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwalmarketingu.pl

Dodatkowe informacje:

TERMIN I MIEJSCE
14-15 września 2022 r.
EXPO XXI Warszawa

GODZINY OTWARCIA
10:00 – 17:00

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764