logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Marketingu 2022 – nowa odsłona, pierwsi wystawcy

  PR 18.11.2021, przeczytano 698 razy
ilustracja

Organizator Festiwalu Marketingu nie zwalnia tempa i po udanej, tegorocznej edycji, pełną parą ruszyły przygotowania do targów w 2022 roku. Zmianie ulega nazwa i logotyp wydarzenia, a pierwsi wystawcy już podpisali umowy na swoje stoiska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-marketingu-2022-%E2%80%93-nowa-odslona%2C-pierwsi-wystawcy,393818,artykul.html

Event dotychczas znany jako FestiwalMarketignu.pl oraz FestiwalDruku.pl będzie teraz funkcjonował pod jedną, uproszczoną nazwą – Festiwal Marketingu. – Zmiana ta jest tak naprawdę usankcjonowaniem naturalnego stanu rzeczy i nazewnictwa, które przyjęło się wśród zwiedzających i wystawców już od kilku lat. Impreza funkcjonuje pod hasłem Festiwal Marketingu i dzielenie jej na dwie odrębne nazwy, dodatkowo z adresem www nie jest potrzebne. Uproszczone i spójne nazewnictwo porządkuje komunikację – mówi Robert Załupski, Dyrektor Generalny OOH magazine, organizator Festiwalu Marketingu.

Edycja 2021 zgromadziła blisko 5100 zwiedzających i 220 wystawców. – Festiwal Marketingu 2021 to była niezwykła, rekordowa edycja. Frekwencja nawet nas zaskoczyła, wystawcy oraz zwiedzający byli spragnienia spotkań face to face i to naprawdę było widać na naszym evencie. Odnotowaliśmy także wzrost względem lat ubiegłych odwiedzających z zagranicy. Teraz mocno postawiliśmy na promocję i organizację edycji przyszłorocznej. Zainteresowanie jest bardzo duże, co bardzo nas cieszy i pozwala z silną motywacją działać w kontekście kolejnej edycji – dodaje Robert Załupski.

Z niecierpliwością na zaprezentowanie swojej oferty we wrześniu przyszłego roku czekają już stali bywalcy tej imprezy.

– Festiwal Marketingu to już od kilku lat obowiązkowa pozycja w naszym kalendarzu wystawienniczym. Nie inaczej będzie w 2022 roku – znajdziecie nas na stoisku A1, na którym będzie można zapoznać się z szeroką ofertą czapek reklamowych oraz możliwości znakowania, będzie także kilka nowości. Targi, konferencje i kongresy oraz różnego rodzaju eventy są bardzo ważnym elementem naszych działań marketingowo-sprzedażowych. Jest to doskonała okazja do bezpośrednich rozmów z klientami, prezentacji oferty, a także doskonała okazja do pozyskania nowych klientów. Nie pozostaje nam nic innego, jak już dzisiaj zaprosić na Festiwal Marketingu 2022 – zaprasza Michał Matwiejczyk, National Sales Manager w Headwear Professionals.

Datę w kalendarzu zapisał też już L-Shop-Team. – Dobrze mieć plan! My już wiemy, co będziemy robić w Warszawie w dniach 14 i 15 września 2022. Wszystkich zainteresowanych odzieżą promocyjną, sportowa i roboczą zapraszamy już teraz na stoisko L-SHOP-TEAM numer D1. Przygotujemy nowości na jesienno-zimową porę roku zebrane w katalogu New Style 2/2022. W naszym asortymencie pojawią się także nowe marki i oczywiście liczne nowości jak np. kurtki, bezrękawniki, czapki, koszulki, torby. Jak co roku, nie zabraknie również naszego udziału w konkursie SUPER GIFT i również w 2022 chcielibyśmy zaciekawić wszystkich naszymi produktami i znaleźć się na podium – o planach L-Shop-Team mówi prezes zarządu Miroslaw Lukoschek.

– Festiwal Marketingu zaliczamy do głównej imprezy targowej przed sezonem świątecznym, nie tylko ze względu na idealną, wrześniową datę, ale również na optymalny format imprezy. Świetna lokalizacja pod kątem logistycznym dla klientów i mimo że event odbywa się w hali targowej cały czas czujemy kameralność i „familijny” klimat. Texet Poland już podjął decyzje o kontynuacji w 2022, chcemy skupić się na komunikacji naszych ekologicznych marek Cottover, Printer Prime , wybranych produktów z marki Harvest oraz unikalnych upominków śwatecznych Sagaform, Victorian – dodaje Tomasz Barudin, Sales&Marketing Director w Texet Poland Sp z o.o.

Przypominamy edycję 2021 w filmowej odsłonie

Festiwal Marketingu odbędzie się 14-15 września 2022 r. w EXPO XXI Warszawa.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764