logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Marketingu i Druku za nami

   20.09.2013, przeczytano 2111 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 130 wystawców, tysiące artykułów reklamowych, ogromne maszyny drukarskie, a to wszystko dla prawie 3 tys. zwiedzających – tak można podsumować 5. edycję targów Reklamy i Poligrafii Reklamowej, które po raz pierwszy odbyły się w nowej, połączonej formule.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-marketingu-i-druku-za-nami,19730,artykul.html

Wśród prezentowanych nowości zwiedzający mogli zapoznać się z różnorodną ofertą skierowaną dla branży reklamowej. Od długopisów, kubków, ekskluzywnej galanterii, produktów ze szkła, kalendarzy, alkoholi, czekoladek, toreb, na bardzo ekskluzywnych i oryginalnych prezentach kończąc. Drugą grupę branżową stanowili przedstawiciele szeroko rozumianego rynku poligraficznego. Największe firmy z sektora prezentowały możliwości maszyn do druku cyfrowego, offsetowego, transferowego, UV i wielkoformatowego, a także druku 3D. Do grona wystawców dołączyli w tym roku również producenci opakowań, drukarnie z tego segmentu rynku reklamy  - m.in. drukarnie etykiet oraz dostawcy mediów i maszyn.

Targom towarzyszyły wydarzenia specjalne. Pierwszego dnia zwiedzający mieli okazję posłuchać podsumowania dwóch dekad polskiej reklamy w wykonaniu Piotra Wasilewskiego, a także zapoznać się z prawnymi aspektami ochrony znaków towarowych, które przybliżyła Małgorzata Zielińska-Łazarowicz, rzecznik patentowy w Kancelarii Rzeczników Patentowych IP & Law. Drugiego dnia Festiwalu Marketingu i Druku odbyła się konferencja poświęcona tematyce web2print. Wystawcy targów podczas 20 minutowych wystąpień przedstawili najważniejsze zagadnienia internetowych systemów zarządzania pracą i sprzedażą usług drukarni.

W gronie zwiedzających znalazły się agencje reklamowe, drukarnie,  jak również przedstawiciele firm FMCG, branży farmaceutycznej, kosmetycznej, przemysłowej i tworzyw sztucznych, producenci, dystrybutorzy i technolodzy branży opakowaniowej.

Po raz pierwszy w ramach Festiwalu odbył się konkurs POS STARS – na najlepsze display’e reklamowe. Pierwszego dnia targów profesjonalne Jury oceniało zgłoszone ekspozytory, a na wieczornej Gali Wystawców wręczono wygranym statuetki POS STARS. Podczas Gali miało miejsce uhonorowanie nagrodzonych w konkursie o Złote Medale - na najbardziej innowacyjne produkty. Zwiedzający w czasie targów mogli również głosować w konkursie Super Gift na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego. Wyniki konkursów dostępne są na stronie www.festiwalmarketingu.pl

- Targi nadal pozostają w czołówce działań marketingowo-wizerunkowych firm. W przypadku sektora b2b to doskonała okazja by na rzeczywisty grunt przenieść relacje, dotychczas odbywające się jedynie poprzez telefon czy Internet. Dwukrotnie większa ilość wystawców, niż w ubiegłym roku, pozwala nam sądzić, że relacje są dla polskich firm kluczową wartością. Dodatkowo, restrykcyjna selekcja zwiedzających, umożliwiła naszym wystawcom na spotkania jedynie z realnymi kontrahentami w branży – mówi Robert Załupski, dyrektor projektu.

Wydarzeniu towarzyszyło specjalne wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn, największego obecnie kompendium wiedzy na temat druku wielkoformatowego oraz cyfrowego. Po raz siódmy wydano też katalogi PROMO, zawierające bogatą ofertę upominków świątecznych i poligrafii,  w dwóch osobnych grzbietach skierowanych do konkretnych grup docelowych – agencji reklamowych i klientów końcowych.

Patronat nad wydarzeniem objęły Polska Izba Opakowań, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych, Polska Izba Fleksografów oraz Kancelaria Rzeczników Patentowych IP & Law. Portal Signs.pl objął targi patronatem medialnym.

Festiwal Marketingu i Druku miał miejsce w Warszawie, 9-10 września br. Pomysłodawcą i organizatorem targów jest OOH magazine.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Ten to w torbę nazbierał gratisów :))))))

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764