logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Marketingu i Druku za nami

   20.09.2013, przeczytano 2507 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 130 wystawców, tysiące artykułów reklamowych, ogromne maszyny drukarskie, a to wszystko dla prawie 3 tys. zwiedzających – tak można podsumować 5. edycję targów Reklamy i Poligrafii Reklamowej, które po raz pierwszy odbyły się w nowej, połączonej formule.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-marketingu-i-druku-za-nami,19730,artykul.html

Wśród prezentowanych nowości zwiedzający mogli zapoznać się z różnorodną ofertą skierowaną dla branży reklamowej. Od długopisów, kubków, ekskluzywnej galanterii, produktów ze szkła, kalendarzy, alkoholi, czekoladek, toreb, na bardzo ekskluzywnych i oryginalnych prezentach kończąc. Drugą grupę branżową stanowili przedstawiciele szeroko rozumianego rynku poligraficznego. Największe firmy z sektora prezentowały możliwości maszyn do druku cyfrowego, offsetowego, transferowego, UV i wielkoformatowego, a także druku 3D. Do grona wystawców dołączyli w tym roku również producenci opakowań, drukarnie z tego segmentu rynku reklamy  - m.in. drukarnie etykiet oraz dostawcy mediów i maszyn.

Targom towarzyszyły wydarzenia specjalne. Pierwszego dnia zwiedzający mieli okazję posłuchać podsumowania dwóch dekad polskiej reklamy w wykonaniu Piotra Wasilewskiego, a także zapoznać się z prawnymi aspektami ochrony znaków towarowych, które przybliżyła Małgorzata Zielińska-Łazarowicz, rzecznik patentowy w Kancelarii Rzeczników Patentowych IP & Law. Drugiego dnia Festiwalu Marketingu i Druku odbyła się konferencja poświęcona tematyce web2print. Wystawcy targów podczas 20 minutowych wystąpień przedstawili najważniejsze zagadnienia internetowych systemów zarządzania pracą i sprzedażą usług drukarni.

W gronie zwiedzających znalazły się agencje reklamowe, drukarnie,  jak również przedstawiciele firm FMCG, branży farmaceutycznej, kosmetycznej, przemysłowej i tworzyw sztucznych, producenci, dystrybutorzy i technolodzy branży opakowaniowej.

Po raz pierwszy w ramach Festiwalu odbył się konkurs POS STARS – na najlepsze display’e reklamowe. Pierwszego dnia targów profesjonalne Jury oceniało zgłoszone ekspozytory, a na wieczornej Gali Wystawców wręczono wygranym statuetki POS STARS. Podczas Gali miało miejsce uhonorowanie nagrodzonych w konkursie o Złote Medale - na najbardziej innowacyjne produkty. Zwiedzający w czasie targów mogli również głosować w konkursie Super Gift na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego. Wyniki konkursów dostępne są na stronie www.festiwalmarketingu.pl

- Targi nadal pozostają w czołówce działań marketingowo-wizerunkowych firm. W przypadku sektora b2b to doskonała okazja by na rzeczywisty grunt przenieść relacje, dotychczas odbywające się jedynie poprzez telefon czy Internet. Dwukrotnie większa ilość wystawców, niż w ubiegłym roku, pozwala nam sądzić, że relacje są dla polskich firm kluczową wartością. Dodatkowo, restrykcyjna selekcja zwiedzających, umożliwiła naszym wystawcom na spotkania jedynie z realnymi kontrahentami w branży – mówi Robert Załupski, dyrektor projektu.

Wydarzeniu towarzyszyło specjalne wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn, największego obecnie kompendium wiedzy na temat druku wielkoformatowego oraz cyfrowego. Po raz siódmy wydano też katalogi PROMO, zawierające bogatą ofertę upominków świątecznych i poligrafii,  w dwóch osobnych grzbietach skierowanych do konkretnych grup docelowych – agencji reklamowych i klientów końcowych.

Patronat nad wydarzeniem objęły Polska Izba Opakowań, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych, Polska Izba Fleksografów oraz Kancelaria Rzeczników Patentowych IP & Law. Portal Signs.pl objął targi patronatem medialnym.

Festiwal Marketingu i Druku miał miejsce w Warszawie, 9-10 września br. Pomysłodawcą i organizatorem targów jest OOH magazine.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Ten to w torbę nazbierał gratisów :))))))

Najnowsze w tym dziale

Joomp na wydarzeniach branżowych w styczniu
Dopiero co zaczął się miesiąc, a Joomp już zdążył być obecny na trzech imprezach targowych w tym sezonie. Nie zwalniamy tempa i cały czas promujemy portal Joomp podczas imprez branżowych.
Ikea ogłasza współpracę ze znaną fotografką Annie Leibovitz
Grupa Ingka, największy franczyzobiorca IKEA, opublikowała niedawno roczny raport „IKEA. Życie w domu 2022”. Z badania przeprowadzonego wśród ponad 37 000 osób w 37 krajach wynika, że prawie połowa ludzi na świecie (48%, w Polsce 37%) ma wrażenie, że obraz kreowany przez media nie odzwierciedla realiów ich życia w domu.
Nowość w ofercie Integart – ekologiczne płyty Swedboard® na targach RemaDays 2023
W dniach 1-3 lutego zapraszamy na nasze stoisko F3.22 w hali F Ptak Warsaw Expo, gdzie podczas targów RemaDays 2023 zaprezentujemy nowości w naszym portfolio – kreatywne płyty do konstrukcji 3D o unikalnej strukturze. Materiał, z którego wykonano płyty to najlepsza na rynku sztywna tektura posiadająca certyfikat FSC,...
Rusza nowa kampania Live from PS5
Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować o starcie nowej kampanii Live from PS5, zainspirowanej najlepszymi grami dostępnymi na PlayStation 5.
PA1705UL od Sharp/Nec – laserowy projektor instalacyjny LCD  o wysokiej jasności i bezfiltrowej konstrukcji
Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na ISE 2023 nową linię jasnych laserowych projektorów instalacyjnych LCD: NEC PA1705UL (o jasności 17000 lumenów) oraz NEC PA1405UL (z jasnością 14000 lumenów). To kompaktowe, superciche modele do wizualizacji na dużą skalę. Oprócz profesjonalnych możliwości instalacyjnych, nowe modele nie mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764