logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Marketingu oraz Promo Show z nowymi partnerami zagranicznymi

  PR 25.07.2022, przeczytano 1097 razy

– Partnerstwo z zagranicznymi mediami i organizatorami imprez branżowych jest dla nas kluczowe, bo nasze wydarzenia mają charakter międzynarodowy. Impreza jest kierowana zarówno dla wystawców i zwiedzających z zagranicy. Łącząc siły z branżowymi mediami z całego świata wspieramy wzajemnie nasze biznesy przekazując informacje na większą skalę do potencjalnych odbiorców – mówi Katarzyna Lipska Konieczko z OOH magazine.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-marketingu-oraz-promo-show-z-nowymi-partnerami-zagranicznymi,396705,artykul.html

– Nawiązaliśmy współpracę medialną z Euroexpo z Rumunii organizatorem targów PRINT.TEXTILE.GIFTS Print&Sign, Textile Technology Show and Corporate Gifts Show’s które odbędą się 04-07-10.2022 r. w Bukareszcie, kolejnym partnerem zostało niemieckie wydawnictwo Eppi, które organizuje targi HAPTICA 06.09.2022 r. i 15.03.2023 r. w BONN. Niezmiernie cieszy nas zainteresowanie zagranicznych mediów, którzy chcą z nami kooperować. Świadczy to o tym, że nasze wydarzenia również zaczynają być zauważalne na międzynarodowych rynkach, co potwierdzają liczne rejestracje gości zagranicznych – mówi Magdalena Wilczak z OOH magazine.

  • Bezpłatna rejestracja na wrześniowe targi Festiwal Marketingu TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764