logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Marketingu oraz Promo Show z nowymi partnerami zagranicznymi

  PR 25.07.2022, przeczytano 735 razy

– Partnerstwo z zagranicznymi mediami i organizatorami imprez branżowych jest dla nas kluczowe, bo nasze wydarzenia mają charakter międzynarodowy. Impreza jest kierowana zarówno dla wystawców i zwiedzających z zagranicy. Łącząc siły z branżowymi mediami z całego świata wspieramy wzajemnie nasze biznesy przekazując informacje na większą skalę do potencjalnych odbiorców – mówi Katarzyna Lipska Konieczko z OOH magazine.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-marketingu-oraz-promo-show-z-nowymi-partnerami-zagranicznymi,396705,artykul.html

– Nawiązaliśmy współpracę medialną z Euroexpo z Rumunii organizatorem targów PRINT.TEXTILE.GIFTS Print&Sign, Textile Technology Show and Corporate Gifts Show’s które odbędą się 04-07-10.2022 r. w Bukareszcie, kolejnym partnerem zostało niemieckie wydawnictwo Eppi, które organizuje targi HAPTICA 06.09.2022 r. i 15.03.2023 r. w BONN. Niezmiernie cieszy nas zainteresowanie zagranicznych mediów, którzy chcą z nami kooperować. Świadczy to o tym, że nasze wydarzenia również zaczynają być zauważalne na międzynarodowych rynkach, co potwierdzają liczne rejestracje gości zagranicznych – mówi Magdalena Wilczak z OOH magazine.

  • Bezpłatna rejestracja na wrześniowe targi Festiwal Marketingu TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764