logo
WIADOMOŚCI

Festiwal Marketingu pod patronatem Signs.pl

   19.03.2013, przeczytano 1492 razy
ilustracjastrzałka
Festiwal Druku 2012

5 edycja Targów Reklamy i Poligrafii odbędzie się w Warszawie w zmienionej formule. Festiwal Marketingu został połączony z Festiwalem Druku. Zmiana nazwy na Festiwal Marketingu oraz połączenie z Festiwalem Druku – projektem organizowanym przez OOH magazine dla dostawców mediów i maszyn, związana jest z dynamicznym rozwojem imprezy, która stała się najważniejszym wydarzeniem branży reklamowej w II połowie roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-marketingu-pod-patronatem-signs.pl,18249,artykul.html

Targi, które odbędą się w dniach 11-12 września, w warszawskiej halii EXPO XXI, skierowane są do szerokiego grona przedstawicieli rynku reklamowego: pracowników agencji reklamowych, drukarń oraz działów marketingu klientów końcowych. Wzorem poprzednich lat obowiązywać będzie pre-rejestracja wyłączająca przypadkowych zwiedzających. Wystawcami targów będą firmy z rynku artykułów promocyjnych, szeroko pojętej produkcji reklamowej oraz dostawcy mediów i maszyn.

W ramach targów zostanie zorganizowany konkurs na Innowację Roku oraz Super Gift w przedziałach cenowych dostępnych na wyszukiwarce giftsonline.pl

Po raz kolejny zostaną wręczone Diamenty Reklamy. Statuetki honorują Osobistości, które najbardziej wspierają polskich przedsiębiorców. Pierwszą Statuetkę Diamentów Reklamy otrzymała Henryka Bochniarz, Prezydent PKPP Lewiatan. Głosowanie na osobistość najbardziej zaangażowaną w problemy małych i średnich odbywało się on-line na stronie targów.

Kampania reklamowa wydarzenia obejmować będzie OOH magazine, portal giftsonline,  liczne newslettery oraz na nośniki w centrach biznesu oferowane przez firmę Clear Channel Poland.

Portal Signs.pl jest partnerem wydarzenia.

Aktualizacja (24.07.2013):
Jak nas informuje organizator, termin Festiwalu został przesunięty na 9-10 września 2013 r.

Źródło: OOH magazine

www.festiwalmarketingu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Widzę, że prace trwają, ale raczej nie potrzebnie zamieszcza się dział "Lokalizacja i dojazd" skoro jeszcze nie działa.

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone