logo
WIADOMOŚCI

Festiwal Marketingu pod patronatem Signs.pl

redakcja   19.03.2013, przeczytano 1440 razy
ilustracjastrzałka
Festiwal Druku 2012

5 edycja Targów Reklamy i Poligrafii odbędzie się w Warszawie w zmienionej formule. Festiwal Marketingu został połączony z Festiwalem Druku. Zmiana nazwy na Festiwal Marketingu oraz połączenie z Festiwalem Druku – projektem organizowanym przez OOH magazine dla dostawców mediów i maszyn, związana jest z dynamicznym rozwojem imprezy, która stała się najważniejszym wydarzeniem branży reklamowej w II połowie roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-marketingu-pod-patronatem-signs.pl,18249,artykul.html

Targi, które odbędą się w dniach 11-12 września, w warszawskiej halii EXPO XXI, skierowane są do szerokiego grona przedstawicieli rynku reklamowego: pracowników agencji reklamowych, drukarń oraz działów marketingu klientów końcowych. Wzorem poprzednich lat obowiązywać będzie pre-rejestracja wyłączająca przypadkowych zwiedzających. Wystawcami targów będą firmy z rynku artykułów promocyjnych, szeroko pojętej produkcji reklamowej oraz dostawcy mediów i maszyn.

W ramach targów zostanie zorganizowany konkurs na Innowację Roku oraz Super Gift w przedziałach cenowych dostępnych na wyszukiwarce giftsonline.pl

Po raz kolejny zostaną wręczone Diamenty Reklamy. Statuetki honorują Osobistości, które najbardziej wspierają polskich przedsiębiorców. Pierwszą Statuetkę Diamentów Reklamy otrzymała Henryka Bochniarz, Prezydent PKPP Lewiatan. Głosowanie na osobistość najbardziej zaangażowaną w problemy małych i średnich odbywało się on-line na stronie targów.

Kampania reklamowa wydarzenia obejmować będzie OOH magazine, portal giftsonline,  liczne newslettery oraz na nośniki w centrach biznesu oferowane przez firmę Clear Channel Poland.

Portal Signs.pl jest partnerem wydarzenia.

Aktualizacja (24.07.2013):
Jak nas informuje organizator, termin Festiwalu został przesunięty na 9-10 września 2013 r.

Źródło: OOH magazine

www.festiwalmarketingu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
macone, 20.03.2013

Widzę, że prace trwają, ale raczej nie potrzebnie zamieszcza się dział "Lokalizacja i dojazd" skoro jeszcze nie działa.

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone