logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Oszczędności: Skąpiec.pl świętuje 20-lecie

  PR 28.09.2024, przeczytano 153 razy
ilustracja

Skąpiec.pl jest jedną z pierwszych porównywarek cen w Polsce. Założony w 2004 roku, wyznaczał trendy na rynku e-commerce jeszcze w czasach, gdy zakupów online dokonywało wedle szacunków zaledwie 5% Polaków, a liczba krajowych internautów wynosiła 8 mln (dla porównania, dziś to prawie 90% populacji). Skąpiec.pl cieszy się niesłabnącym zaufaniem konsumentów, a 13 października 2024 r. będzie obchodzić swoje 20. urodziny. Z tej okazji serwis przygotował szereg aktywności dla użytkowników, w tym Festiwal Oszczędności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-oszczednosci%3A-skapiec.pl-swietuje-20-lecie,405855,artykul.html

Od dwóch dekad Skąpiec.pl jest nieodłącznym wsparciem wszystkich, którzy poszukują najlepszych ofert zakupowych w internecie. Od samego początku celem serwisu było nie tylko dostarczanie najkorzystniejszych propozycji, ale także ułatwienie procesu zakupowego oraz doradzanie w kwestii świadomego wyboru produktów. Dzięki nowoczesnym i intuicyjnym rozwiązaniom oferowanym przez Skąpiec.pl, użytkownicy mogą łatwo porównywać ceny i znajdować produkty spełniające ich indywidualne oczekiwania i potrzeby.

- Jesteśmy dumni z tego, jak Skąpiec.pl ewoluował przez ostatnie dwadzieścia lat. Zmieniające się oczekiwania konsumentów oraz dynamiczny rozwój internetu inspirowały nas do ciągłego doskonalenia serwisu. Wprowadziliśmy liczne usprawnienia, aby sprostać wymaganiom rozwijającego się rynku e-commerce. Z przekonaniem mogę stwierdzić, że skutecznie realizujemy naszą misję, wspierając konsumentów w świadomych i bezpiecznych zakupach – mówi Mariola Kucharska, E-commerce Director w Ringier Axel Springer Polska.

Z okazji 20-lecia istnienia Skąpiec.pl przygotował szereg atrakcji dla użytkowników. Festiwal Oszczędności to jubileuszowa podstrona, która pozwala na skorzystanie z wyjątkowych ofert - https://www.skapiec.pl/sub/449-20urodziny.html. Finał akcji przewidziano na 14 października, gdy w urodzinowej relacji live redakcja serwisu przez cały dzień będzie polecać użytkownikom najlepsze okazje zakupowe.

Dodatkowo serwis przygotował cykl nostalgicznych artykułów produktowych, w których redaktorzy Skąpiec.pl przypominają, jak wyglądały technologie i produkty popularne 20 lat temu. Porównują w nich m.in. telefony i urządzenia muzyczne sprzed dwóch dekad z dzisiejszymi odpowiednikami.

- Z radością zapraszamy użytkowników do wspólnego świętowania naszego jubileuszu. To wyjątkowa okazja, aby skorzystać z atrakcyjnych ofert i jednocześnie odbyć podróż w czasie, sięgając do momentu, gdy internet i zakupy online były jeszcze nowością. Celebrujemy przeszłość, ale przede wszystkim nieustannie koncentrujemy się na przyszłości i stale planujemy wdrażanie kolejnych innowacji w serwisie. Naszym celem jest nie tylko ułatwienie zakupów, ale również wzbogacenie doświadczeń użytkowników przy podejmowaniu codziennych decyzji zakupowych – mówi Łukasz Szymański, E-commerce Product Director w Ringier Axel Springer Polska.

Skąpiec.pl to nowoczesna platforma e-commerce dla smart shopperów, którzy cenią oszczędzanie i mądre wybory zakupowe. Katalog serwisu obejmuje niemal 14 milionów produktów z ponad 2000 sklepów, dzięki czemu kupujący mogą łatwo porównywać ceny i wybierać najlepsze oferty. Z kolei rankingi i rekomendacje redakcji pomagają trafiać w trendy, a praktyczne porady ułatwiają podejmowanie świadomych decyzji zakupowych.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazeta.pl nawiązuje współpracę z IMGW-PIB
Gazeta.pl od lat kładzie duży nacisk na dziennikarstwo dotyczące zmiany klimatu, podejmując współpracę z licznymi ekspertami w tej dziedzinie. Teraz redakcja portalu połączyła siły z Instytutem Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowym Instytutem Badawczym (IMGW-PIB) – wiodącą i największą w Polsce instytucją badawczo-pomiarową, odpowiedzialną za osłonę...
Sztuka rodzenia - w październiku w TVN Style
Polskie porodówki skrywają niejedną tajemnicę! W październikowe wieczory zajrzymy do czterech szpitali, aby podejrzeć pracę personelu medycznego, który wspiera rodzące na każdym etapie. „Sztuka rodzenia” to opowieść o tym, jak na świecie witane jest nowe życie i jak niesamowite historie dzieją się każdego dnia na polskich porodówkach. Przyjrzymy...
Rocktober Fest na urodziny Eska ROCK
Z okazji swoich 20. urodzin Eska ROCK organizuje kolejną edycję akcji Roctober Fest. Przez cały październik stacja będzie świętować na antenie, a wielkim finałem będzie koncert dla słuchaczy w warszawskim klubie Progresja.
 Miłosz Wiatrowski-Bujacz dołącza do zespołu Gazeta.pl
Miłosz Wiatrowski-Bujacz, współtwórca popularnego wideopodcastu „Co to będzie”, od października pracuje w redakcji Gazeta.pl. Dołączył do działu Nowe Trendy, zajmującego się tworzeniem kreatywnych, niestandardowych treści oraz eksperymentowaniem z dziennikarskimi formami.
Grupa ZPR Media z dwiema kulinarnymi ofertami sprzedażowymi
Grupa ZPR Media wprowadziła do oferty sprzedażowej dwa pakiety handlowe związane z tematyką kulinarną: „Pakiet Audiokulinarny” związany z nową książką, programem radiowym i podcastami Pawła Lorocha oraz „Gotuj z pomysłem” obejmujący świadczenia przy programach szefa kuchni Michała Molendy w Radiu ESKA2 i w serwisie Beszamel.pl.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764