logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Reklamy AD Days 2010

   15.11.2010, przeczytano 954 razy

Festiwal Reklamy Ad Days to ogólnopolskie święto reklamy wizualnej, komunikacji i promocji odbywające się w Łodzi od 2009 roku. Tegoroczna edycja potrwa trzy dni - 25-27 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-reklamy-ad-days-2010,11573,artykul.html

W dniach 25 - 27 listopada pofabryczne hale Łódź Art Center wypełnią pracownicy agencji reklamowych, specjaliści od marketingu i public relations, studenci zainteresowani pracą w branży reklamowej oraz pasjonaci obserwujący to, co dzieje się w świecie mediów. Tegoroczna odsłona Festiwalu Ad Days odbędzie się pod hasłem "Kontrowersje". Organizatorzy chcą skupić się na kontrowersyjnych przekazach marketingowych i "szukać odpowiedzi na temat granic w treści i formie komunikacji".

W programie festiwalu przewidziano wystawę ''XX lecie polskiej reklamy'' oraz ''Przegląd reklamy rosyjskiej''. Dodatkowo zwiedzający będą mogli obejrzeć wystawę o nazwie Place Shockvertising, która ma prezentować najbardziej kontrowersyjne i zaskakujące kampanie promocyjne państw, regionów i miast. Ważnym punktem festiwalowym będą też panele dyskusyjne i warsztaty z udziałem przedstawicieli branży.

Szansą na zaistnienie dla młodych, kreatywnych twórców będzie Konkurs ''Young Creatives Eurobest'' - zwycięzcy polskich eliminacji uzyskają możliwość sprawdzenia się w ''Young Creatives Eurobest'' w Hamburgu. Dwuosobowe drużyny będą mieć 48 godzin na stworzenie oryginalnej, przykuwającej uwagę kampanii zintegrowanej. Do osób stawiających pierwsze kroki w branży skierowany jest natomiast przegląd ''Idea Hunters''.

Podobnie jak w roku ubiegłym, imprezą towarzyszącą będzie Galeria Marketingu Miejsc, czyli spotkania i galeria będące platformą wymiany doświadczeń ekspertów oraz przedstawicieli samorządów odpowiedzialnych za promocję miast i regionów. W merytorycznej części Galerii Marketingu Miejsc weźmie udział Wally Ollins - jeden z ekspertów w dziedzinie budowania marek. Pomagał m.in. Hiszpanii i Portugalii zmienić wizerunek kraju, a także zajmował się promocją Londynu jako miasta olimpiady 2012.

Organizatorami tegorocznej edycji Festiwalu Reklamy Ad Days są: Urząd Miasta Łodzi, Narodowe Centrum Kultury, Łódź Art Center, Telma Group Communications, Studio Mamut, Brief for Poland, Klub Twórców Reklamy, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Best Place European Place Marketing Institute.

Informacje na temat festiwalu można uzyskać na stronie www.addays.pl.

Źródło: AdDays

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764