logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Reklamy Złote Orły 2001

   09.10.2001, przeczytano 2721 razy

Do 15 października można zgłaszać prace na IV edycję Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły. Ogłoszenie wyników i gala wręczenia nagród odbędzie się 30 listopada br. w Pałacu Kultury i Nauki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-reklamy-zlote-orly-2001,530,artykul.html

Wcześniej nominowane prace obejrzeć będzie można na wystawie podczas targów Marketing Przyszłości w dniach 15-16 listopada w Pałacu Kultury i Nauki, a wystawa pokonkursowa odbędzie się w warszawskiej Galerii Zachęta w styczniu 2002 r.. Wszystkie nagrodzone reklamy trafią do pierwszej polskiej kolekcji sztuki reklamy, która tworzą Złote Orły, a w jej skład wchodzą wszystkie wyróżnione i nagrodzone prace z kolejnych edycji Festiwalu.

Skład Jury Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły 2001

  1. Paweł Borowski – senior art director Ad Fabrika FCB
  2. Wojciech Danowski – dyrektor Biura Reklamy TVP
  3. Piotr Giegżno – senior copywriter Saatchi & Saatchi
  4. Bartek Ignaciuk – senior art. director D’Arcy
  5. Andrzej Kijanowski – prezes studia dźwiękowego Sonofect
  6. Grzegorz Kiszluk – redaktor naczelny Brief
  7. Łukasz Kośmicki – reżyser, operator
  8. Paulina Król – dyrektor Marketingu Wprost
  9. Robert Lidke – w-ce dyrektor I Programu Polskiego Radia
  10. Monika Małkowska - Rzeczpospolita
  11. Marcin Mroszczak – dyrektor kreatywny Corporate Profiles DDB
  12. Paweł Nowakowski - dyrektor kreatywny NoS BBDO
  13. Jarosław Pogorzelski – prezes studia filmowego Pro Production
  14. Kot Przybora - dyrektor kreatywny PZL
  15. Andrzej Tyszko – fotografik

Złote Orły istnieją od 1998 roku, wspierają go najważniejsze polskie instytucje reklamowe i kulturalne – Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy Oddział w Polsce, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Galeria „Zachęta”.

Festiwalowi patronują medialnie: 1 Program Telewizji Polskiej, Program I Polskiego Radia, Rzeczpospolita, Wprost, Brief.

Festiwal Złote Orły obejmuje reklamę drukowaną, filmową, radiową i elektroniczną. Przyznawane są nagrody w kategoriach produktowych, specjalnych oraz trzy Grand Prix – dla najlepszego filmu reklamowego, reklamy radiowej i drukowanej.

Co roku na Festiwal nadesłanych zostaje ponad 400 zgłoszeń od kilkudziesięciu agencji reklamowych, studiów produkcyjnych i twórców z całej Polski.

Skład Jury powstaje w wyniku konsultacji ze środowiskiem reklamowym - laureaci Złotych Orłów z poprzednich edycji proszeni są o wypełnienie ankiet, w których wykorzystując swoja wiedzę i doświadczenie wskazują kandydatów na jurorów. Dodatkowo organizatorzy zapraszają do udziału w obradach przedstawicieli mediów współpracujących z Festiwalem– specjalistów od reklamy i marketingu.

Co roku w Galerii Zachęta odbywa się wystawa pokonkursowa, prezentująca wszystkie nagrodzone i wyróżnione prace. W ubiegłym roku dzięki współpracy z firmą Adver wystawa pokazana została także we Wrocławiu, a w tym roku w tym samym mieście prezentację Festiwalową obejrzeli uczestnicy konferencji marketingowej.

kontakt z biurem Festiwalu:
Złote Orły
ul. Wołoska 88b m. 81, 02-507 Warszawa
tel/fax 0-22 845 30 53, 0-501 162 980
biuro@zloteorly.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764