logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Traffic Design vol. 6 zakończony

   06.07.2016, przeczytano 1161 razy

Skoncentrowany na detalu architektonicznym, 6. Festiwal Traffic Design dobiegł końca. W ramach tegorocznych działań powstały dwie bramy zaprojektowane przez grafików Pawła Ryżko (ul. Abrahama) i Gosię Stolińską (ul. 10 Lutego), liternicza rzeźba zaprojektowana przez Gregora Gonsiora (róg ulic Władysława IV i Armii Krajowej), kratki ściekowe z adresami i inspirowanymi gdyńskim modernizmem wzorami, zaprojektowane przez Typy Studio na skrzyżowaniu ulic Władysława IV i 10 Lutego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-traffic-design-vol.-6-zakonczony,29214,artykul.html

Na odłonięcie czeka nadal płaskorzeźba wykonana przez Ziemowita Liszka ze Studia Mozi będąca interpretacją obrazu Chazmego “Megapolis”.

Do zestawu realizacji dołączyły dwa murale: pierwszy przy ul. Abrahama zaprojektowany przez Pawła Ryżko, będący abstrakcją nawiązująca do gdyńskiego herbu, drugi – autorstwa Negation Studio – urodzinowy mural Gdyni znajdujący się na budynku przy skrzyżowaniu ulic Władysława IV i Starowiejskiej.

Także w tym roku nie zabrakło działań okołofestiwalowych: odbyły się dwa pokazy filmowe “secret cinema” – wykorzystujące nietypowe dla kina przestrzenie, spacery tematyczne (muralowy i architektoniczny) oraz debata o roli detalu architektonicznego w budowaniu miejskiej tożsamości – dostępna do obejrzenia na www.facebook.com/TrafficDesign/videos

Koniec Festiwalu nie zamyka naszych działań na ten rok. Już od dziś zbieramy głosy internautów, by w ramach kolejnej edycji konkursu “Zmieniaj świat wokół siebie” przeprowadzić redesign szyldów dla bibliotek. Można je oddawać na stronie http://www.zmieniajswiat.pl/#stowarzyszenie-traffic-design

A odsłonięcie kolejnej miejskiej realizacji w naszym wykonaniu już jesienią.

Źródło: Stowarzyszenie Traffic Design

Galeria: Festiwal Traffic Design vol. 6

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764