logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal w Sopocie: TVN liderem pasma

  PR 23.08.2017, przeczytano 444 razy

Emitowany na antenie TVN „TOP OF THE TOP Festival – Sopot 2017” przyciągnął przez telewizory ogromna widownię. Największą popularnością cieszył się drugi dzień festiwalu #idance… MORZE PRZEBOJÓW, który obejrzało blisko 2 miliony widzów. Telewizja TVN była wówczas liderem pasma, osiągając w kluczowej dla reklamodawców grupie komercyjnej 16-49 ponad 20,5 proc. udziałów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-w-sopocie%3A-tvn-liderem-pasma,33491,artykul.html

W piątek i sobotę w sopockiej Operze Leśnej wystąpiły największe gwiazdy polskiej sceny muzycznej: m.in. Agnieszka Chylińska, Kayah, Edyta Górniak, Michał Szpak, Kobranocka, De Mono, Rafał Brzozowski oraz Izabela Trojanowska. Telewizja TVN pokazała dwa wyjątkowe koncerty: #ilove… NAJWIĘKSZE PRZEBOJE O MIŁOŚCI oraz #idance … MORZE PRZEBOJÓW. Drugi dzień Festwialu przyciągnął przed telewizory blisko 2 miliony widzów, co przełożyło się na ponad 20,5 proc. udziałów w grupie 16-49. TVN był liderem pasma wygrywając z konkurencją, która w tym czasie emitowała „Gwiazdy Letniego Nieba”.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników oglądalności. To znak, że widzowie są wciąż zainteresowani wydarzeniami muzycznymi . Rozważamy powrót TVN do Sopotu także w przyszłym roku – tłumaczy Edward Miszczak, Dyrektor Programowy Grupy TVN.

Podczas dwóch dni Festiwalu widzowie mogli usłyszeć największe przeboje m.in. „Statki na niebie”, „Wszystko czego dziś chcę”, „Zabiorę Cię”, „Kocham Cię jak Irlandię”, „Jak anioła głos”, „Colour of your life”, „Scarlett”, „Ameryka”, „Kroplą deszczu”, „Chcę tu zostać” oraz „Mogę wszystko”. Prowadzącymi „TOP OF THE TOP Festival – Sopot 2017” byli: Magda Mołek i Olivier Janiak oraz Gabi Drzewiecka i Filip Chajzer.

Źródło: TVN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764