logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FestiwalDruku.pl: Warsztaty termotransferowe „Amazing, but true vol.2” z firmą Integart

  PR 27.07.2018, przeczytano 1810 razy
ilustracjastrzałka

Wszystkich chętnych poszerzeniem wiedzy z zakresu termotransferu, ale także tych, którzy planują rozpocząć swoją zawodową przygodę z tą technologią zapraszamy w dniach 12 i 13 września br. do wzięcia udziału w bezpłatnych warsztatach, które odbędą się na stoisku E6 w Hali 3, EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwaldruku.pl%3A-warsztaty-termotransferowe-_amazing%2C-but-true-vol.2_-z-firma-integart,37413,artykul.html

To już kolejna edycja warsztatów pod hasłem „Amazing, but true”. Z uwagi na bardzo duże zainteresowanie, podobnie jak w roku ubiegłym, także i w tym roku, przy wsparciu specjalistów, uczestnicy warsztatów będą mogli aplikować grafiki na różne podłoża, wykorzystując folie flex i flock oraz papiery termotransferowe, ze szczególnym uwzględnieniem nowości oferowanych przez firmę TheMagicTouch.

Warsztaty będą miały charakter zamknięty. Codziennie, w godzinach od 11-tej do 15-tej, zostanie zaprezentowany w praktyce pełen wachlarz możliwości termotransferu, gwarantującego wysoką jakość naniesionej grafiki, trwałość oraz doskonałe odwzorowanie nawet niewielkich elementów.

- Omówimy i pokażemy najczęściej popełniane błędy podczas aplikacji oraz sposoby jak się ich ustrzec. Wszyscy uczestnicy szkolenia będą mieli okazję prześledzić cały proces aplikacji materiałów termotransferowych: od przygotowania grafiki i wydrukowania jej na drukarce OKI, wycięcia na ploterze Summa, poprzez obróbkę i końcową aplikację na materiał docelowy przy użyciu prasy termotransferowej. Obok drukarek OKI z serii PRO z białym i neonowymi tonerami, zaprezentujemy możliwości wykorzystania drukarki lateksowej HP Latex 115 w termotransferze. Dla Klientów przygotowaliśmy szereg niespodzianek, w tym nowe portfolio produktów dedykowanych do termotransferu, a także promocyjne, targowe oferty produktowe. Już wkrótce przedstawimy Państwu szczegółową agendę warsztatów oraz formularz rejestracyjny. Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Warsztatach „Amazing, but true, vol. 2”. - mówi przedstawiciel firmy.

Źródło: OOH magazine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764