logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FestiwalDruku.pl: Warsztaty termotransferowe „Amazing, but true vol.2” z firmą Integart

  PR 27.07.2018, przeczytano 1811 razy
ilustracjastrzałka

Wszystkich chętnych poszerzeniem wiedzy z zakresu termotransferu, ale także tych, którzy planują rozpocząć swoją zawodową przygodę z tą technologią zapraszamy w dniach 12 i 13 września br. do wzięcia udziału w bezpłatnych warsztatach, które odbędą się na stoisku E6 w Hali 3, EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwaldruku.pl%3A-warsztaty-termotransferowe-_amazing%2C-but-true-vol.2_-z-firma-integart,37413,artykul.html

To już kolejna edycja warsztatów pod hasłem „Amazing, but true”. Z uwagi na bardzo duże zainteresowanie, podobnie jak w roku ubiegłym, także i w tym roku, przy wsparciu specjalistów, uczestnicy warsztatów będą mogli aplikować grafiki na różne podłoża, wykorzystując folie flex i flock oraz papiery termotransferowe, ze szczególnym uwzględnieniem nowości oferowanych przez firmę TheMagicTouch.

Warsztaty będą miały charakter zamknięty. Codziennie, w godzinach od 11-tej do 15-tej, zostanie zaprezentowany w praktyce pełen wachlarz możliwości termotransferu, gwarantującego wysoką jakość naniesionej grafiki, trwałość oraz doskonałe odwzorowanie nawet niewielkich elementów.

- Omówimy i pokażemy najczęściej popełniane błędy podczas aplikacji oraz sposoby jak się ich ustrzec. Wszyscy uczestnicy szkolenia będą mieli okazję prześledzić cały proces aplikacji materiałów termotransferowych: od przygotowania grafiki i wydrukowania jej na drukarce OKI, wycięcia na ploterze Summa, poprzez obróbkę i końcową aplikację na materiał docelowy przy użyciu prasy termotransferowej. Obok drukarek OKI z serii PRO z białym i neonowymi tonerami, zaprezentujemy możliwości wykorzystania drukarki lateksowej HP Latex 115 w termotransferze. Dla Klientów przygotowaliśmy szereg niespodzianek, w tym nowe portfolio produktów dedykowanych do termotransferu, a także promocyjne, targowe oferty produktowe. Już wkrótce przedstawimy Państwu szczegółową agendę warsztatów oraz formularz rejestracyjny. Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Warsztatach „Amazing, but true, vol. 2”. - mówi przedstawiciel firmy.

Źródło: OOH magazine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764