logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FestiwalDruku.pl: Warsztaty termotransferowe „Amazing, but true vol.2” z firmą Integart

  PR 27.07.2018, przeczytano 1045 razy
ilustracjastrzałka

Wszystkich chętnych poszerzeniem wiedzy z zakresu termotransferu, ale także tych, którzy planują rozpocząć swoją zawodową przygodę z tą technologią zapraszamy w dniach 12 i 13 września br. do wzięcia udziału w bezpłatnych warsztatach, które odbędą się na stoisku E6 w Hali 3, EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwaldruku.pl%3A-warsztaty-termotransferowe-_amazing%2C-but-true-vol.2_-z-firma-integart,37413,artykul.html

To już kolejna edycja warsztatów pod hasłem „Amazing, but true”. Z uwagi na bardzo duże zainteresowanie, podobnie jak w roku ubiegłym, także i w tym roku, przy wsparciu specjalistów, uczestnicy warsztatów będą mogli aplikować grafiki na różne podłoża, wykorzystując folie flex i flock oraz papiery termotransferowe, ze szczególnym uwzględnieniem nowości oferowanych przez firmę TheMagicTouch.

Warsztaty będą miały charakter zamknięty. Codziennie, w godzinach od 11-tej do 15-tej, zostanie zaprezentowany w praktyce pełen wachlarz możliwości termotransferu, gwarantującego wysoką jakość naniesionej grafiki, trwałość oraz doskonałe odwzorowanie nawet niewielkich elementów.

- Omówimy i pokażemy najczęściej popełniane błędy podczas aplikacji oraz sposoby jak się ich ustrzec. Wszyscy uczestnicy szkolenia będą mieli okazję prześledzić cały proces aplikacji materiałów termotransferowych: od przygotowania grafiki i wydrukowania jej na drukarce OKI, wycięcia na ploterze Summa, poprzez obróbkę i końcową aplikację na materiał docelowy przy użyciu prasy termotransferowej. Obok drukarek OKI z serii PRO z białym i neonowymi tonerami, zaprezentujemy możliwości wykorzystania drukarki lateksowej HP Latex 115 w termotransferze. Dla Klientów przygotowaliśmy szereg niespodzianek, w tym nowe portfolio produktów dedykowanych do termotransferu, a także promocyjne, targowe oferty produktowe. Już wkrótce przedstawimy Państwu szczegółową agendę warsztatów oraz formularz rejestracyjny. Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Warsztatach „Amazing, but true, vol. 2”. - mówi przedstawiciel firmy.

Źródło: OOH magazine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, zajęła 37 miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych Deloitte Technology Fast 50 w regionie Europy Środkowej. Jako jedyna firma z Polski, została również wyróżniona w kategorii „Big Five”, zajmując 5 miejsce.
Orkla Care wprowadza na rynek Möller’s Mój Pierwszy Tran z Communication Unlimited
„Czwarty tydzień życia – pierwszy traning” - pod takim hasłem CU Communication Unlimited informuje rynek o nowym produkcie z portfolio tranów Möller’s. Skierowana do rodziców reklama podkreśla możliwość podawania tranu już od 4. tygodnia życia oraz ważną rolę kwasów Omega3 i witaminy D3 w rozwoju dziecka. Komunikacja spaja...
Stef Calcraft rozpoczyna pracę dla globalnego Mediacom na stanowisku CEO, Creative Transformation
Stef Calcraft, współzałożyciel agencji Mother, rozpoczyna pracę w MediaCom, gdzie będzie pełnił funkcję globalnego CEO, Creative Transformation. Calcraft będzie odpowiedzialny za globalny potencjał kreatywny sieci, w tym m.in. za jej ramię kontentowe - MediaCom Beyond Advertising (MBA), jak również szybko rozwijającą się działalność z zakresu Sport &...
Fermy Woźniak z Hanami Communications
Agencja PR Jerzego Ciszewskiego od początku października pracuje dla „Ferm Woźniak”, producenta i eksportera jaj konsumpcyjnych. Do zadań Hanami Communications będzie należało wspieranie „Ferm Woźniak” w szeroko pojętych działaniach public relations, z naciskiem na edukację.
Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764