logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwaldruku.pl 2021 - coraz więcej wystawców wrześniowych targów

  PR 21.04.2021, przeczytano 768 razy
ilustracja

Grono wystawców wrześniowych targów stale się powiększa, a dołączające firmy z niecierpliwością czekają na możliwość zaprezentowania swojej oferty. TOP dostawcy branży druku i reklamy spotkają się na targach reklamy 15-16 września 2021 r. w EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwaldruku.pl-2021---coraz-wiecej-wystawcow-wrzesniowych-targow,391158,artykul.html

Festiwal to największe w drugiej połowie roku targi dla branży reklamowej i poligraficznej. Wystawcami targów – poza sektorem marketingowym – są dostawcy mediów i maszyn dla reklamy i druku. Event dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych, drukarń oraz pracownikom działów marketingu.

Bazując na doświadczeniach z ubiegłorocznej edycji (jako jedyny organizator na rynku zorganizował targi reklamy w czasie pandemii) event odbędzie się z uwzględnieniem reżimu sanitarnego. Na miejscu będą dostępne bramki do dezynfekcji rąk, maseczki dla zwiedzających, 3–metrowe alejki, duża przestrzeń i stała wentylacja obiektu.

Wystawcy zgodnie potwierdzają gotowość do wystawienia się we wrześniu w EXPO XXI Warszawa.

– Z nieukrywaną przyjemnością oczekujemy tegorocznej edycji targów. To, co cieszy najbardziej to fakt, że dają one możliwość spotkania się z Klientami i podzielenia się naszą ofertą oraz doświadczeniem na żywo.  Co przygotowaliśmy? Przede wszystkim zwiedzający będą mieć możliwość zapoznania się z zupełnie nowymi produktami – np. zaskakującymi wielością efektów foliami do nadruków na odzieży i prasami, które dają większe niż obecnie możliwości pracy. Podzielimy się także nowościami sprzętowymi od Vastex i Secabo. Doradzimy w doborze technologii, materiału i sprzętu oraz chętnie odpowiemy na pojawiające się pytania – mówi Łukasz Kołodziej z firmy Viscar.pl.

Paweł Gładysz z TT Magic podkreśla, że ubiegłoroczne targi, mimo pandemii były dla nich sporym sukcesem. – Dzięki dobrej organizacji pozwoliły na bezpieczne spotkanie z szerokim gronem klientów i zaprezentowanie wielu ciekawych rozwiązań na żywo, co znacznie ułatwia podjęcie decyzji znacznie bardziej, niż prezentacje online. Kontakt bezpośredni jest dla nas bardzo ważny, dzięki temu możemy poruszyć i pokazać wiele rzeczy, których nie jesteśmy wstanie zaprezentować za pomocą filmów, czy zdjęć. W tym roku planujemy pokazać sprawdzone, oraz nowe rozwiązania w zakresie zdobienia odzieży – mówi Paweł Gładysz z TT Magic.

Wagę relacji face to face podkreśla także Piotr Słotwiński z firmy Diprinter. – 2020 rok był najdziwniejszy w branży i po raz pierwszy targi były namiastką normalności. Festiwal Druku był szansą na spotkanie klienta i porozmawianie twarzą w twarz zamiast spotkań online. Kontakt bezpośredni i rozmowa są kluczem do wypracowania współpracy i budowania zaufania. Bez tego nie da się budować relacji. Dlatego kolejny raz pokazaliśmy nasz asortyment na Festiwalu 2020 i podczas tegorocznej edycji również zaprezentujemy nasze rozwiązania. Jako firma zajmująca się przede wszystkim rozwiązaniami technicznymi, pokażemy jak uzupełniliśmy ofertę, aby móc kompleksowo obsłużyć klienta. Nowościami będą lasery BRM, drukarki lateksowe Ricoh i oczywiście drukarki UV Yotta dla rozwiązań przemysłowych, jak i małe maszyny Focus UV. Zapraszamy wszystkich na targi, wszystkich niezdecydowanych wystawców również. Dajmy sobie szansę na współpracę i wracajmy do normalności – mówi Piotr Słotwiński z firmy Diprinter.

Również firma PLUS DIGITAL zdecydowała się na udział we wrześniowej edycji targów FestiwalDruku.pl z nadzieją, że sytuacja epidemiologiczna w kraju będzie już na tyle stabilna, by nie zagrażała zdrowiu jego uczestników. – Ogromnie nam zależy na normalności w spotkaniach z klientami, a kontakt face to face podczas targów bardzo często przynosi długofalową współpracę – obecną sytuację komentuje Piotr Nadzieja, właściciel firmy. – Zrobimy wszystko co w naszej mocy, by nasi klienci czuli się bezpiecznie odwiedzając nasze stoisko podczas targów FestiwalDruku.pl – deklarują handlowcy firmy PLUS DIGITAL.

Warto dodać, że w ubiegłym roku Festiwal Marketingu & Festiwal Druku były jednymi z niewielu targów, które odbyły się w czasie pandemii. Wydarzenie zgromadziło blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764