logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwaldruku.pl i Festiwalmarketingu.pl – edycja 2019 za nami [ankieta]

   26.09.2019, przeczytano 897 razy
strzałkistrzałka
Festiwaldruku.pl i Festiwalmarketingu.pl – edycja 2019 za nami ZOBACZ ILUSTRACJE

11. edycja targów FestiwalDruku.pl odbyła się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. Impreza obfitowała w nowości, pokazów, szkoleń i warsztatów. Równolegle dostawcy artykułów promocyjnych prezentowali premiery i nowe upominki reklamowe w ramach targów FestiwalMarketingu.pl. Po raz piąty swoje miejsce na hali miała także Strefa EVENT MIX, gdzie można było spotkać dostawców branży eventowej.

ankieta: Festiwal Druku 2019: Twoja ocena





Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwaldruku.pl-i-festiwalmarketingu.pl-%E2%80%93-edycja-2019-za-nami,384116,artykul.html

FestiwalDruku.pl

Ponad 5600 osób odwiedziło przez dwa dni halę dedykowaną poligrafii reklamowej i mediom do druku. Podobnie jak w ubiegłych latach, targom towarzyszyły liczne wydarzenia dodatkowe: warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

Automatic Letter Bender ponownie zaprosił na pokazy gięcia liter 3D na wyginarkach. API.PL zaprezentowała zalety ploterów marki Handtop, dużym zainteresowaniem cieszyły się warsztaty z aplikacji mediów na różne podłoża przygotowane przez specjalistów firmy.

Atrium Centrum Ploterowe pokazało bestsellery i nowości od Mutoh i EFI. Firma Heisslufftechnik poprowadziła pokazy z obsługi zgrzewarek do wydruków wielkoformatowych i reklam przestrzennych, a eksperci z Alubest przedstawili autorskie rozwiązania w technologiach druku na tekstyliach.

W ramach wydarzeń dodatkowych, Integart zaprosił na warsztaty z termotransferu „Amazing, But True vol.3”. Z kolei, Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” zorganizowało w ramach Akademii Wiedzy szóstą już edycję warsztatów: „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”. Prawdziwym hitem okazał się CAR WRAP WORKSHOPS. Odwiedzający targi mogli poczuć carwrappingowe emocje dzięki dwudniowemu szkoleniu zorganizowanemu przez The Wrap Center. Warsztaty z oklejania samochodów poprowadził niezawodny, certyfikowany trener 3M - Rafał Żmuda.

Nie zabrakło również premier wielozadaniowych urządzeń i instalacji maszyn do druku.

Kolejne dziecko w rodzinie urządzeń Océ Colorado, wykorzystujących technologię UVgel, pokazał premierowo w Polsce Canon Polska. Gwiazdą stoiska Epson była wielkoformatowa drukarka SureColor SC-F6300, (szerokość zadrukowanego nośnika to 44 cale), do pracy z tekstyliami i materiałami promocyjnymi.

Haftex przyciągnął uwagę odwiedząjących nowym modelem hafciarki – czwartą generacją maszyny Haftex 1501, UV Printer polską premierą plotera hybrydowego UV Duo21, a z kolei Trodat Trotec Group najszybszym systemem laserowym do grawerowania – nowym urządzeniem Speedy 400. Ricoh podczas  wydarzenia zaprezentował po raz pierwszy w Polsce najnowszy ploter lateksowy Pro L5160.

- Cieszymy się, że nasi Wystawcy postawili na aktywne uczestnictwo w wydarzeniu i przyciągnęli odwiedzających dodatkowymi atrakcjami. Duża ilość pokazów i szkoleń pozwoliła na podniesienie kwalifikacji i zapoznanie się z najnowszymi technologiami w druku. Na Festiwalu zaprezentowali się czołowi dostawcy mediów i maszyn, to było prawdziwe poligraficzne święto – podkreśla Monika Opałka, Dyrektor Generalna FestiwalDruku.pl.

Tradycyjnie, osoby zwiedzające targi poznały zwycięzców konkursu Złoty Medal – na najbardziej innowacyjne produkty i urządzenia prezentowane przez wystawców Festiwalu.

FestiwalMarketingu.pl

Równolegle w drugiej hali odbywał się FestiwalMarketingu.pl, skierowany do sektorów branżowych: marketing & event. W sumie na targach zaprezentowało się ponad 270 firm.

Podczas dwóch dni targowych, ponad 5600 osób odwiedziło stoiska 270 wystawców. Jak podkreśla organizator - były to osoby ściśle związane z branżą reklamową.

Na stoiskach zwiedzający mogli spokojnie porozmawiać i zapoznać się z najnowszymi ofertami wystawców na nadchodzący sezon.

- Tegoroczna odsłona wydarzenia to moc inspiracji, dawka profesjonalnej wiedzy i branżowego know-how, komfort spotkań z klientami, okazja do networkingu oraz aktywnego uczestnictwa i atrakcyjna formuła konferencji – mówi Robert Załupski, Dyrektor Festiwalu.

Imprezie rokrocznie towarzyszy szereg wydarzeń specjalnych jak: konkursy branżowe, warsztaty, szkolenia i konferencje. W tym roku na konferencji dla agencji reklamowych i pracowników działów marketingu MARKETING MIX, gośćmi specjalnymi byli: Zbigniew Urbański i Paweł Tkaczyk.

Podczas EVENT MIX na scenie zobaczyć można było ekspertów i praktyków eventowych oraz gwiazdę wielkiego formatu: Agatę Młynarską, która swoim wystąpieniem porwała publikę.

Tradycyjnie już, został przeprowadzony konkurs Super Gift na najlepszy gadżet festiwalowy oraz przyznano nagrody w konkursie POS STARS, w którym jak zawsze walczyły najlepsze kreacje display’ów i ekspozytorów.

Wydarzeniu towarzyszyło specjalne wydanie kwartalnika OOH magazine, w numerze dostępny był katalog wystawców. Można go pobrać bezpłatnie TUTAJ[PDF]

Organizatorem wydarzeń jest OOH magazine. Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl. Na Kolejna, 12. edycja targów planowana jest na 9-10 września 2020 roku.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

Galeria: FestiwalDruku.pl i FestiwalMarketingu.pl - podsumowanie edycji 2019



REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warsztaty Plakatu 2020 - zapisy
Warsztaty Plakatu to autorski program projektowania plakatów filmowych w duchu polskiej szkoły plakatu. To zajęcia, które pokazują jak wyraziste może być graficzne oddanie istoty filmu oraz jak dużymi walorami artystycznymi charakteryzuje się ta forma.
Galeria Jurajska z nową linią kreatywna
Największe centrum handlowe w Częstochowie odsłoniło właśnie swoją linię kreatywną na 2020 rok. Podkreśla w niej, że jest galerią nr 1 w mieście i w regionie. Co ciekawe, mówi to wprost.
Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Intensywna kampania wspierająca czekolady Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną komunikację digital,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764