logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwaldruku.pl i Festiwalmarketingu.pl - co zobaczymy na targach? [ankieta]

   03.09.2019, przeczytano 1273 razy
ilustracja

11. edycja targów FestiwalMarketingu.pl & FestiwalDruku.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. Impreza tradycyjnie będzie obfitować w szereg premier, nowości, pokazów, szkoleń i konferencji.

ankieta: Czy planujesz odwiedzić Festiwaldruku.pl 2019?





Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwaldruku.pl-i-festiwalmarketingu.pl---co-zobaczymy-na-targach,383819,artykul.html

Targi ponownie zostaną podzielone na dwa sektory branżowe: marketing & event oraz dostawcy mediów i maszyn. Taka segmentacja sprawdziła się doskonale podczas poprzednich edycji i spełnia oczekiwania, zarówno wystawców, jak i odwiedzających Festiwal. Event skierowany jest do przedstawicieli agencji reklamowych, drukarń, klientów końcowych, a także pracowników działu marketingu. To największe targi branży reklamy i poligrafii w drugiej połowie roku.

Dla zwiedzających organizatorzy przygotowali różnorodne wydarzenia dodatkowe – wszystko w formule otwartej! Podczas targów tradycyjnie odbędą się konferencje branżowe – pierwszego dnia dla firm z pionu eventowego – IV edycja EVENT MIX. Drugiego dnia dla agencji reklamowych – V edycja konferencji MARKETING MIX. Wśród prelegentów pojawią się znani i cenieni specjaliści z rynku eventowego i marketingowego, m.in. Agata Młynarska, Paweł Tkaczyk czy Karol Froń.

ilustracjastrzałka

Nie może zabraknąć konkursów! Jury oraz publiczność zagłosują na najlepszy display reklamowy w ramach konkursu POS STARS. Jak co roku internauci oraz odwiedzający będą wybierać również najlepszy gadżet SUPER GIFT. Tradycyjnie również zostanie przeprowadzony konkurs o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty i urządzenia prezentowane przez wystawców.

Generalnie wystawcy stawiają na aktywne uczestnictwo w targach i przyciągnięcie odwiedzających dodatkowymi atrakcjami.

Na hali druku Automatic Letter Bender ponownie zaprosi na swoje stoisko na pokazy gięcia liter 3D na wyginarkach. API.PL zaprezentuje pełną ofertę mediów do druku, w tym nowości: tekstylia podłogowe (wykładziny, dywaniki, wycieraczki), tkaniny do reklamy wielkoformatowej i media repozycjonowalne, a Atrium Centrum Ploterowe pokaże bestsellery i nowości od Mutoh i EFI. Firma Heisslufttechnik poprowadzi pokazy z obsługi zgrzewarek do wydruków wielkoformatowych i reklam przestrzennych. Alubest zaprezentuje autorskie rozwiązania w technologiach druku na tekstyliach.

ilustracjastrzałka

W ramach wydarzeń dodatkowych, Integart przeprowadzi warsztaty z termotransferu „Amazing, But True vol.3”, a na szóstą już edycję warsztatów „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku” zaprosi wydawnictwo Polski Drukarz.

Dodatkową atrakcją na pewno będzie pokaz i szkolenie z car-wrappingu przeprowadzone przez The Wrap Center.

Tradycyjnie, odwiedzający poznają zwycięzców konkursu o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty i urządzenia prezentowane przez wystawców.

  • Poznaj listę laureatów: TUTAJ.

Nie zabraknie również targowych premier wielozadaniowych urządzeń i instalacji maszyn do druku.

Targom towarzyszyć będą kolejne publikacje numerów OOH magazine, OOH event! oraz Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największego wydawnictwa o rynku poligrafii reklamowej.

Na targi można zarejestrować się bezpłatnie internetowo. Jednorazowe zgłoszenie upoważnia do poruszania się po obu halach targowych.

Organizatorem targów FestiwalDruku.pl i FestiwalMarketingu.pl jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine



REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rema Congress – prelekcje z Krzysztofem Sarneckim
RemaCongress to okazja do poszerzenia wiedzy branżowej na targach RemaDays Warsaw. Podczas najbliższej edycji gościem specjalnym tego wydarzenia będzie Krzysztof Sarnecki – Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach.
Rusza zimowa kampania reklamowa marki Lech Premium
Leszek powraca w zimowej odsłonie, po raz piąty odkrywając przed konsumentami limitowaną edycję wyjątkowych puszek! Inspirowane górskim krajobrazem oraz zamarzniętym, krystalicznie czystym jeziorem, przywodzą na myśl tegoroczne hasło marki, które przekonuje, że nawet kiedy zimowe spotkania zapowiadają się chłodno, Leszek przełamuje lody.
Kampania edukacyjna poświęcona „Zrozumieć AZS”
Ponad 91%[1] pacjentów cierpiących na atopowe zapalenie skóry doświadcza przewlekłego  bólu, którego nie sposób uśmierzyć – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych wśród pacjentów z AZS. Rozdrapane do krwi, sączące się rany powodują, że boli całe ciało, a zwykłe nałożenie...
Wideo 360 stopni to już standard na rynku
Rynek kamer sportowych, nieruchomości czy amatorskiego fotografowania przeszedł już na filmowanie w 360 stopniach. Rejestrowanie obrazu dookoła pozwala na immersyjne przeżycia i zanurzenie się w przekazywanej treści. Handlowcom pomaga to przenieść klienta do oferowanej inwestycji, nawet jeśli nie zostały jeszcze wylane pod nią fundamenty. W tej chwili producenci skupiają się...
Bezpłatne szkolenie online z obsługi drukarki 3D Makerbor Method X
Dowiedz się, jak wykorzystać najnowszą drukarkę 3D MakerBot METHOD X w zastosowaniach przemysłowych. Sprawdź, jakie technologie odpowiadają za dokładność i powtarzalność druku z inżynieryjnych materiałów. Bezpłatne webinarium odbędzie się 17 grudnia o godz. 11:00.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764