logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwaldruku.pl i Festiwalmarketingu.pl - co zobaczymy na targach? [ankieta]

   03.09.2019, przeczytano 1403 razy
ilustracja

11. edycja targów FestiwalMarketingu.pl & FestiwalDruku.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. Impreza tradycyjnie będzie obfitować w szereg premier, nowości, pokazów, szkoleń i konferencji.

ankieta: Czy planujesz odwiedzić Festiwaldruku.pl 2019?





Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwaldruku.pl-i-festiwalmarketingu.pl---co-zobaczymy-na-targach,383819,artykul.html

Targi ponownie zostaną podzielone na dwa sektory branżowe: marketing & event oraz dostawcy mediów i maszyn. Taka segmentacja sprawdziła się doskonale podczas poprzednich edycji i spełnia oczekiwania, zarówno wystawców, jak i odwiedzających Festiwal. Event skierowany jest do przedstawicieli agencji reklamowych, drukarń, klientów końcowych, a także pracowników działu marketingu. To największe targi branży reklamy i poligrafii w drugiej połowie roku.

Dla zwiedzających organizatorzy przygotowali różnorodne wydarzenia dodatkowe – wszystko w formule otwartej! Podczas targów tradycyjnie odbędą się konferencje branżowe – pierwszego dnia dla firm z pionu eventowego – IV edycja EVENT MIX. Drugiego dnia dla agencji reklamowych – V edycja konferencji MARKETING MIX. Wśród prelegentów pojawią się znani i cenieni specjaliści z rynku eventowego i marketingowego, m.in. Agata Młynarska, Paweł Tkaczyk czy Karol Froń.

ilustracjastrzałka

Nie może zabraknąć konkursów! Jury oraz publiczność zagłosują na najlepszy display reklamowy w ramach konkursu POS STARS. Jak co roku internauci oraz odwiedzający będą wybierać również najlepszy gadżet SUPER GIFT. Tradycyjnie również zostanie przeprowadzony konkurs o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty i urządzenia prezentowane przez wystawców.

Generalnie wystawcy stawiają na aktywne uczestnictwo w targach i przyciągnięcie odwiedzających dodatkowymi atrakcjami.

Na hali druku Automatic Letter Bender ponownie zaprosi na swoje stoisko na pokazy gięcia liter 3D na wyginarkach. API.PL zaprezentuje pełną ofertę mediów do druku, w tym nowości: tekstylia podłogowe (wykładziny, dywaniki, wycieraczki), tkaniny do reklamy wielkoformatowej i media repozycjonowalne, a Atrium Centrum Ploterowe pokaże bestsellery i nowości od Mutoh i EFI. Firma Heisslufttechnik poprowadzi pokazy z obsługi zgrzewarek do wydruków wielkoformatowych i reklam przestrzennych. Alubest zaprezentuje autorskie rozwiązania w technologiach druku na tekstyliach.

ilustracjastrzałka

W ramach wydarzeń dodatkowych, Integart przeprowadzi warsztaty z termotransferu „Amazing, But True vol.3”, a na szóstą już edycję warsztatów „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku” zaprosi wydawnictwo Polski Drukarz.

Dodatkową atrakcją na pewno będzie pokaz i szkolenie z car-wrappingu przeprowadzone przez The Wrap Center.

Tradycyjnie, odwiedzający poznają zwycięzców konkursu o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty i urządzenia prezentowane przez wystawców.

  • Poznaj listę laureatów: TUTAJ.

Nie zabraknie również targowych premier wielozadaniowych urządzeń i instalacji maszyn do druku.

Targom towarzyszyć będą kolejne publikacje numerów OOH magazine, OOH event! oraz Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największego wydawnictwa o rynku poligrafii reklamowej.

Na targi można zarejestrować się bezpłatnie internetowo. Jednorazowe zgłoszenie upoważnia do poruszania się po obu halach targowych.

Organizatorem targów FestiwalDruku.pl i FestiwalMarketingu.pl jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine



REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Berski - Head of Digital Production w Bluecloud Interactive
Nowy rok przyniósł zmianę w zespole UX/UI Bluecloud Interactive. Łukasz Berski objął stanowisko Head of Digital Production. Będzie odpowiedzialny za produkcję interaktywną, budowanie pozytywnych relacji z Klientami oraz zarządzanie pracą specjalistów UX/UI, zespołem webmasterów i programistów.  
Puma i Sizeer - kampania lokalna
14 lutego 2020 r. ruszyła lokalna kampania promująca nowy produkt marki PUMA – model RS-X³ Puzzle. Do współpracy marka zaprosiła rapera ReTo oraz Zuzę Jabłońską – wokalistkę młodego pokolenia.
#Akcjadonacja, czyli sposób na walkę z ubóstwem menstruacyjnym
Niemal 1 na 6 dziewcząt w Polsce opuściła zajęcia lekcyjne podczas miesiączki z powodu braku dostępu do artykułów higienicznych* – wynika z najnowszych badań Procter&Gamble dotyczących ubóstwa menstruacyjnego. Razem z Polskim Czerwonym Krzyżem, marka Always prezentuje najnowszą kampanię #AkcjaDonacja, mającą na celu zmniejszenie skutków problemu...
Dolce Wita! - Kamikaze przygotowała kampanię dla sieci stacji Shell
Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze.
Hyundai promuje model Kona z trzema różnymi rodzajami napędu
Wczoraj wystartowała kampania promująca gamę modeli Hyundai KONA z trzema różnymi rodzajami napędu. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764