logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwaldruku.pl rośnie w siłę

   21.04.2016, przeczytano 998 razy
ilustracjastrzałka

8. edycja targów zapowiada się rekordowo. Wrześniowe targi reklamy i poligrafii cieszą się tak dużym zainteresowaniem wystawców, że tegoroczne święto branży reklamowej odbędzie się w dwóch halach EXPO XXI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwaldruku.pl-rosnie-w-sile,28272,artykul.html

Targi reklamy i poligrafii – FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl, zostały podzielone w tym roku na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Ponad 200 wystawców zaprezentuje szeroką ofertę produktową: od gadżetów reklamowych, przez materiały POS, opakowania, na mediach i maszynach kończąc.

Większość stoisk, zwłaszcza w tej drugiej części, dedykowanej dla branży poligraficznej, została już wykupiona. Jak zaznacza organizator, jest to efekt dynamicznego rozwoju imprezy, którą z roku na rok odwiedza coraz większa liczba zarówno wystawców, jak i zwiedzających.

Podczas ubiegłorocznej edycji 50 firm wystawiło się po raz pierwszy, jak również odnotowaliśmy 30% wzrost liczby odwiedzających w stosunku do roku poprzedzającego. Cieszy nas pozytywny odbiór naszej imprezy. Dzięki olbrzymiemu zainteresowaniu zwiększyliśmy dwukrotnie powierzchnię wystawienniczą. Szacujemy, że na tegorocznych targach pojawi się ok. 40 nowych wystawców, którzy, co za tym idzie, przyciągną jeszcze szerszą grupę odwiedzających, nawet 6 tysięcy osób - mówi Robert Załupski, dyrektor Festiwalu.

Z debiutu na Festiwalu w ubiegłym roku zadowolona jest Drukarnia TAKT.

- Dla firmy TAKT trendem jest jakość i to samo można powiedzieć o wrześniowych targach FestiwalMarketingu.pl, w którym uczestniczyliśmy po raz pierwszy. Targi dały nam możliwość pokazania szerokiej oferty druku opakowań kaszerowanych, książek oraz innych produktów poligraficznych. A ponieważ projektujemy, drukujemy, tłoczymy, pakujemy – więc – nie można nas tam zabraknąć w 2016 roku! –  podkreśla Joanna Stanowicka-Ozga, Marketing Manager w Drukarni TAKT.

Rozwój targów jest widoczny nie tylko w statystyce. Imprezie towarzyszy szereg wydarzeń specjalnych, jak konkursy branżowe, warsztaty, szkolenia i konferencje. Tradycyjnie już zostanie przeprowadzony konkurs o Złoty Medal Festiwalu - na najbardziej innowacyjne produkty. O tytuł Super Gift będą rywalizować prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne. W konkursie POS STARS zawalczą najlepsze kreacje display’ów i ekspozytorów w 11 kategoriach tematycznych.

Na kolejną edycję warsztatów z cyklu Mini-Akademia Zarządzania Barwą zaprasza Świat Druku.  Tym razem uczestnicy spotkania zapoznają się z „Tajnikami poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.

Nowością wśród wydarzeń dodatkowych jest odświeżona formuła konferencji Marketing MIX. Event dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej, poświęcony promocji w miejscu sprzedaży zapowiada się niezwykle interesująco. Wśród potwierdzonych prelegentów można znaleźć nazwiska takich tuzów marketingu jak: Paweł Tkaczyk, Natalia Hatalska czy Marcin Gieracz.

FestiwalMarketingu.pl i Festiwal Druku.pl odbędzie się 7-8 września 2016 roku w EXPO XXI Warszawa. Organizatorem targów jest OOH magazine.
Rejestracja online dla odwiedzających będzie możliwa od 16 maja.

Polska Izba Opakowań po raz kolejny objęła patronat honorowy nad wydarzeniem, które od wielu lat objęte jest patronatem medialnym portalu Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Benq SW270C Photovue – fotograficzny monitor IPS z HDR
BenQ Wprowadził na polski rynek kolejny monitor z rodziny PhotoVue przeznaczonej dla fotografów – 27 calowy SW270C. Wyposażony w Uniformity Technology monitor równomiernie na całym ekranie wyświetla doskonałe kolory, zapewniając 99% zgodność z paletą Adobe RGB i 97% z paletą DCI-P3. Gniazdo USB-C ułatwia połącznie notebooka z monitorem za pomocą jednego tylko kabla...
Podróbki zdominowały rynek materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Firma HP przedstawiła wnioski z sondażu przeprowadzonego na zlecenie amerykańskiego producenta przez agencję badawczą Harris Interactive. Zgodnie z wynikami analizy, ryzyko zakupu podrobionych materiałów eksploatacyjnych do drukarek jest dziś wyższe, niż kiedykolwiek przedtem.
Loteria Orlen: kolejna odsłona kampanii
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej PKN ORLEN. W ramach „Loterii ORLEN” na stacjach paliw dostępne są już nowe zestawy promocyjne, dzięki którym można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, m.in. rodzinne samochody i wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. Jedyny polski kierowca w Formule 1 jest twarzą realizowanej kampanii. Za jej...
Rozpoczęła się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o zaletach aplikacji mobilnej, nawiązując do prędkości, z jaką poruszają się kitesurferzy.
Sony: koncentrator USB z czytnikiem kart SD/microSD UHS-II
Firma Sony poinformowała o wprowadzeniu do oferty kolejnego produktu, który ułatwi użytkownikom profesjonalnym szybką, niezawodną i wydajną pracę. MRW-S3 to najszybszy na świecie czytnik kart SD/microSD UHS-II oraz koncentrator USB. Urządzenie wyposażono w złącza USB 3.1 Gen 2 i technologię zasilania USB PD (USB Power Delivery) przy mocy do 100 W. Przewidziano też możliwość...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764