logo
WIADOMOŚCI

Festiwaldruku.pl rośnie w siłę

   21.04.2016, przeczytano 944 razy
ilustracjastrzałka

8. edycja targów zapowiada się rekordowo. Wrześniowe targi reklamy i poligrafii cieszą się tak dużym zainteresowaniem wystawców, że tegoroczne święto branży reklamowej odbędzie się w dwóch halach EXPO XXI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwaldruku.pl-rosnie-w-sile,28272,artykul.html

Targi reklamy i poligrafii – FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl, zostały podzielone w tym roku na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Ponad 200 wystawców zaprezentuje szeroką ofertę produktową: od gadżetów reklamowych, przez materiały POS, opakowania, na mediach i maszynach kończąc.

Większość stoisk, zwłaszcza w tej drugiej części, dedykowanej dla branży poligraficznej, została już wykupiona. Jak zaznacza organizator, jest to efekt dynamicznego rozwoju imprezy, którą z roku na rok odwiedza coraz większa liczba zarówno wystawców, jak i zwiedzających.

Podczas ubiegłorocznej edycji 50 firm wystawiło się po raz pierwszy, jak również odnotowaliśmy 30% wzrost liczby odwiedzających w stosunku do roku poprzedzającego. Cieszy nas pozytywny odbiór naszej imprezy. Dzięki olbrzymiemu zainteresowaniu zwiększyliśmy dwukrotnie powierzchnię wystawienniczą. Szacujemy, że na tegorocznych targach pojawi się ok. 40 nowych wystawców, którzy, co za tym idzie, przyciągną jeszcze szerszą grupę odwiedzających, nawet 6 tysięcy osób - mówi Robert Załupski, dyrektor Festiwalu.

Z debiutu na Festiwalu w ubiegłym roku zadowolona jest Drukarnia TAKT.

- Dla firmy TAKT trendem jest jakość i to samo można powiedzieć o wrześniowych targach FestiwalMarketingu.pl, w którym uczestniczyliśmy po raz pierwszy. Targi dały nam możliwość pokazania szerokiej oferty druku opakowań kaszerowanych, książek oraz innych produktów poligraficznych. A ponieważ projektujemy, drukujemy, tłoczymy, pakujemy – więc – nie można nas tam zabraknąć w 2016 roku! –  podkreśla Joanna Stanowicka-Ozga, Marketing Manager w Drukarni TAKT.

Rozwój targów jest widoczny nie tylko w statystyce. Imprezie towarzyszy szereg wydarzeń specjalnych, jak konkursy branżowe, warsztaty, szkolenia i konferencje. Tradycyjnie już zostanie przeprowadzony konkurs o Złoty Medal Festiwalu - na najbardziej innowacyjne produkty. O tytuł Super Gift będą rywalizować prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne. W konkursie POS STARS zawalczą najlepsze kreacje display’ów i ekspozytorów w 11 kategoriach tematycznych.

Na kolejną edycję warsztatów z cyklu Mini-Akademia Zarządzania Barwą zaprasza Świat Druku.  Tym razem uczestnicy spotkania zapoznają się z „Tajnikami poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.

Nowością wśród wydarzeń dodatkowych jest odświeżona formuła konferencji Marketing MIX. Event dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej, poświęcony promocji w miejscu sprzedaży zapowiada się niezwykle interesująco. Wśród potwierdzonych prelegentów można znaleźć nazwiska takich tuzów marketingu jak: Paweł Tkaczyk, Natalia Hatalska czy Marcin Gieracz.

FestiwalMarketingu.pl i Festiwal Druku.pl odbędzie się 7-8 września 2016 roku w EXPO XXI Warszawa. Organizatorem targów jest OOH magazine.
Rejestracja online dla odwiedzających będzie możliwa od 16 maja.

Polska Izba Opakowań po raz kolejny objęła patronat honorowy nad wydarzeniem, które od wielu lat objęte jest patronatem medialnym portalu Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone