logo
WIADOMOŚCI

Festiwaldruku.pl rozpoczęty

   13.09.2017, przeczytano 648 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 13-14 września br. w EXPO XXI Warszawa swoją ofertę prezentują dostawcy mediów i maszyn dla branży reklamy i poligrafii. Podobnie jak w ubiegłym roku, targom towarzyszą liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwaldruku.pl-rozpoczety,33714,artykul.html

FestiwalDruku.pl premierami stoi! Podczas targów firma Canon prezentuje premierowo maszynę Océ Colorado 1640 – nowy 64-calowy ploter drukujący z roli na rolę, wyposażony w przełomową technologię UVgel. Europejska premiera maszyny odbyła się podczas tegorocznej Fespy w Hamburgu, polscy użytkownicy mogą zobaczyć ją po raz pierwszy właśnie dziś. Kolejna premiera targowa to maszyna Oki Pro8342WT – drukarka wykorzystująca zaawansowaną technologię białego tonera. Firma EMB Systems prezentuje nową drukarkę do nadruku bezpośredniego – Brother GTX.

Podczas FestiwalDruku.pl firma Alma Trend prowadzi warsztaty pod hasłem „Amazing but true – czyli zaskakujące możliwości termotransferu”. Wśród wydarzeń dodatkowych znajduje się również II edycja konferencji Etykiety.pl Etigraf dla branży opakowaniowej oraz warsztaty ze zgrzewania banerów prowadzone przez firmę Heisslufttechnik.

Wielkim wydarzeniem branżowym są pokazy oklejania samochodów. Na stoisku E9 w hali III odbywa się Car Wrapping Show – zorganizowany przez organizatora targów – OOH magazine we współpracy z firmami Avery Dennison i Igepa Polska. Na stoisku firmy Ikonos w ramach Akademii Ikonos również można zobaczyć aplikatorów car wrappingu w akcji.

Podczas targów na swoich stoiskach wystawcy prezentują zwycięskie zgłoszenia w konkursie o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentowane na targach.

Wydarzeniu towarzyszy kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej. Każdy odwiedzający otrzymuje swój egzemplarz katalogu. Pobrać go bezpłatnie można także TUTAJ [PDF].

FestiwalDruku.pl odbywa się w EXPO XXI w Warszawie, 13-14 września 2017 r. Równolegle odbywają się targi FestiwalMarketingu.pl.

Wstęp na targi jest skierowany wyłącznie do profesjonalistów i przedstawicieli branży. Jeśli ktoś nie zdążył się zarejestrować, z zaproszeniem od Wystawcy lub wizytówką służbową celem bezpłatnej rejestracji należy się udać do recepcji targowej.


Targi objete są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone