logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwaldruku.pl rozpoczęty

   13.09.2017, przeczytano 668 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 13-14 września br. w EXPO XXI Warszawa swoją ofertę prezentują dostawcy mediów i maszyn dla branży reklamy i poligrafii. Podobnie jak w ubiegłym roku, targom towarzyszą liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwaldruku.pl-rozpoczety,33714,artykul.html

FestiwalDruku.pl premierami stoi! Podczas targów firma Canon prezentuje premierowo maszynę Océ Colorado 1640 – nowy 64-calowy ploter drukujący z roli na rolę, wyposażony w przełomową technologię UVgel. Europejska premiera maszyny odbyła się podczas tegorocznej Fespy w Hamburgu, polscy użytkownicy mogą zobaczyć ją po raz pierwszy właśnie dziś. Kolejna premiera targowa to maszyna Oki Pro8342WT – drukarka wykorzystująca zaawansowaną technologię białego tonera. Firma EMB Systems prezentuje nową drukarkę do nadruku bezpośredniego – Brother GTX.

Podczas FestiwalDruku.pl firma Alma Trend prowadzi warsztaty pod hasłem „Amazing but true – czyli zaskakujące możliwości termotransferu”. Wśród wydarzeń dodatkowych znajduje się również II edycja konferencji Etykiety.pl Etigraf dla branży opakowaniowej oraz warsztaty ze zgrzewania banerów prowadzone przez firmę Heisslufttechnik.

Wielkim wydarzeniem branżowym są pokazy oklejania samochodów. Na stoisku E9 w hali III odbywa się Car Wrapping Show – zorganizowany przez organizatora targów – OOH magazine we współpracy z firmami Avery Dennison i Igepa Polska. Na stoisku firmy Ikonos w ramach Akademii Ikonos również można zobaczyć aplikatorów car wrappingu w akcji.

Podczas targów na swoich stoiskach wystawcy prezentują zwycięskie zgłoszenia w konkursie o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentowane na targach.

Wydarzeniu towarzyszy kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej. Każdy odwiedzający otrzymuje swój egzemplarz katalogu. Pobrać go bezpłatnie można także TUTAJ [PDF].

FestiwalDruku.pl odbywa się w EXPO XXI w Warszawie, 13-14 września 2017 r. Równolegle odbywają się targi FestiwalMarketingu.pl.

Wstęp na targi jest skierowany wyłącznie do profesjonalistów i przedstawicieli branży. Jeśli ktoś nie zdążył się zarejestrować, z zaproszeniem od Wystawcy lub wizytówką służbową celem bezpłatnej rejestracji należy się udać do recepcji targowej.


Targi objete są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita...
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3: Nowy obiektyw Olympus
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 o 16,6-krotnym powiększeniu oferuje wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych – od szerokiego kąta do tele. Szybki i precyzyjny system AF obiektywu oraz jego uszczelniona, lekka i kompaktowa obudowa gwarantują doskonałe efekty zarówno podczas wykonywania zdjęć krajobrazowych, jak i fotografowania ludzi. Wszechstronność ED 12-200mm...
Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej
8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca...
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pracują dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pozyskały nowego klienta - Polsko-Amerykańską Komisję Fulbrighta. To kolejne wydarzenie agencji zorganizowane w stylu TEDx.
Isobar Polska wspiera wyprzedaż modeli Škody
Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za przygotowanie kampanii 360 wspierającej wyprzedaż modeli 2018 marki ŠKODA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764