logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwaldruku.pl w filmowym obiektywie

   13.11.2017, przeczytano 838 razy

Wrześniowy FestiwalDruku.pl można już zobaczyć w filmowej relacji. 9. edycja imprezy: 250 wystawców, 6 tysięcy odwiedzających, liczne wydarzenia dodatkowe jak warsztaty, seminaria, konkurs Złoty Medal, pokazy Car Wrappingu czy branżowe konferencje zostały podsumowane w 2-minutowym filmie. Zapraszamy do oglądania!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwaldruku.pl-w-filmowym-obiektywie,34451,artykul.html

FestiwalDruku.pl 2017 to dwa dni branżowych spotkań, nowości maszyn i mediów dla branży druku i poligrafii oraz wspomniane wydarzenia dodatkowe, w tym premierowe pokazy urządzeń. Podczas targów firma Canon prezentowała premierowo maszynę Océ Colorado 1640 – nowy 64-calowy ploter drukujący z roli na rolę, wyposażony w przełomową technologię UVgel. Europejska premiera maszyny odbyła się podczas tegorocznej Fespy w Hamburgu, polscy użytkownicy mogli zobaczyć ją po raz pierwszy właśnie podczas targów FestiwalDruku.pl. Kolejna premiera targowa to maszyna Oki Pro8342WT – drukarka wykorzystująca zaawansowaną technologię białego tonera. Firma EMB Systems prezentowała po raz pierwszy nową drukarkę do nadruku bezpośredniego – Brother GTX.

Podczas FestiwalDruku.pl firma Alma Trend prowadziła warsztaty pod hasłem „Amazing but true – czyli zaskakujące możliwości termotransferu”. Wśród wydarzeń dodatkowych znalazła się także II edycja konferencji Etykiety.pl Etigraf dla branży opakowaniowej oraz warsztaty ze zgrzewania banerów prowadzone przez firmę Heisslufttechnik.

Wielkim wydarzeniem branżowym były pokazy oklejania samochodów. Jednym z nich był Car Wrapping Show – zorganizowany przez organizatora targów – OOH magazine we współpracy z firmami Avery Dennison i Igepa Polska. Na stoisku firmy Ikonos zwiedzający w ramach Akademii Ikonos również mogli zobaczyć aplikatorów car wrappingu w akcji.

Podczas targów na swoich stoiskach wystawcy prezentowali zwycięskie zgłoszenia w konkursie o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania.

Wydarzeniu towarzyszyła kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej.  Każdy odwiedzający otrzymał swój egzemplarz katalogu.


Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl. Jubileuszowa, 10. edycja targów obędzie się 12-13 września 2018 r.

Źródło: OOH Magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikea. Ta kuchnia sprawdza się w życiu
Czy można osiągnąć spektakularny wzrost sprzedaży bez etykiety "Nowość!" - nie zmieniając niczego w ofercie, nie wprowadzając nowych produktów? Jurorzy Effie Awards wskazali taki przykład. Kampania kuchni IKEA doprowadziła do imponujących wzrostów sprzedaży wyłącznie dzięki nowemu pomysłowi na opowieść o istniejących od dawna w ofercie produktach. Zobaczcie jak tego...
Coraz więcej osób przegląda internet na urządzeniach mobilnych
Być może już niedługo komputery stacjonarne będą służyć nam tylko do pracy, a szukać interesujących treści w internecie będziemy wyłącznie na urządzeniach mobilnych. Jego konsumpcja na smartfonach i tabletach stale rośnie i według wielu badań generowany na nich ruch w sieci już od kilku lat przewyższa ten pochodzący z urządzeń stacjonarnych. Dlatego projektując...
Prudential - Młody Bóg

Złote Effie 2018: Prudential - Młody Bóg

W naszym cyklu prezentującym zwycięskie kampanie XIX edycji Effie Awards tym razem „Młody Bóg” - czyli reprezentant marki Prudential w trudnych rozgrywkach między uczestnikami rynku ubezpieczeniowego. Zdaniem jurorów w kampanii udało się zmotywować odbiorców do zainteresowania się własną przyszłością i powiązania tej refleksji z marką, co przełożyło się na wzrosty...
Philips. Jaki kolor ma powietrze w twoim domu?
Wzrost sprzedaży o 486% - taki był efekt kolejnej kampanii prezentowanej w ramach cyklu poświęconego laureatom XIX edycji Effie Awards. Dodatkowym wyzwaniem był fakt, że oczyszczacze powietrza Philips będące przedmiotem kampanii to najdroższy produkt w swojej kategorii. Co zrobić, aby mimo to osiągnąć takie rezultaty sprzedaży?
Drwittt - Na co dzień na zdrowie
Ekrany naszych telewizorów okupowane są od rana do wieczora reklamami leków OTC i suplementów diety. Jak przebić się przez ten gąszcz z komunikatem odwołujacym się do argumentów o korzyściach zdrowotnych, reklamując produkt niedostępny w aptece i nie wymagający konsultacji z lekarzem lub farmaceutą? Czy możliwe jest takie wypozycjonowanie marki, aby zdystansować się zarówno...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764