logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwaldruku.pl w filmowym obiektywie

   13.11.2017, przeczytano 812 razy

Wrześniowy FestiwalDruku.pl można już zobaczyć w filmowej relacji. 9. edycja imprezy: 250 wystawców, 6 tysięcy odwiedzających, liczne wydarzenia dodatkowe jak warsztaty, seminaria, konkurs Złoty Medal, pokazy Car Wrappingu czy branżowe konferencje zostały podsumowane w 2-minutowym filmie. Zapraszamy do oglądania!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwaldruku.pl-w-filmowym-obiektywie,34451,artykul.html

FestiwalDruku.pl 2017 to dwa dni branżowych spotkań, nowości maszyn i mediów dla branży druku i poligrafii oraz wspomniane wydarzenia dodatkowe, w tym premierowe pokazy urządzeń. Podczas targów firma Canon prezentowała premierowo maszynę Océ Colorado 1640 – nowy 64-calowy ploter drukujący z roli na rolę, wyposażony w przełomową technologię UVgel. Europejska premiera maszyny odbyła się podczas tegorocznej Fespy w Hamburgu, polscy użytkownicy mogli zobaczyć ją po raz pierwszy właśnie podczas targów FestiwalDruku.pl. Kolejna premiera targowa to maszyna Oki Pro8342WT – drukarka wykorzystująca zaawansowaną technologię białego tonera. Firma EMB Systems prezentowała po raz pierwszy nową drukarkę do nadruku bezpośredniego – Brother GTX.

Podczas FestiwalDruku.pl firma Alma Trend prowadziła warsztaty pod hasłem „Amazing but true – czyli zaskakujące możliwości termotransferu”. Wśród wydarzeń dodatkowych znalazła się także II edycja konferencji Etykiety.pl Etigraf dla branży opakowaniowej oraz warsztaty ze zgrzewania banerów prowadzone przez firmę Heisslufttechnik.

Wielkim wydarzeniem branżowym były pokazy oklejania samochodów. Jednym z nich był Car Wrapping Show – zorganizowany przez organizatora targów – OOH magazine we współpracy z firmami Avery Dennison i Igepa Polska. Na stoisku firmy Ikonos zwiedzający w ramach Akademii Ikonos również mogli zobaczyć aplikatorów car wrappingu w akcji.

Podczas targów na swoich stoiskach wystawcy prezentowali zwycięskie zgłoszenia w konkursie o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania.

Wydarzeniu towarzyszyła kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej.  Każdy odwiedzający otrzymał swój egzemplarz katalogu.


Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl. Jubileuszowa, 10. edycja targów obędzie się 12-13 września 2018 r.

Źródło: OOH Magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Play na kartę: Ukraina
Kolejna kampania nagrodzona podczas XIX edycji Effie Awards to reklama oferty Play na kartę, adresowana do Ukraińców mieszkających i pracujących w Polsce. Zarówno Play jak i konkursowi jurorzy podkreślali, że kampania była aktem odwagi ze strony operatora, a na szali położono wręcz wizerunek marki. Zgadzacie się z tą opinią?
Kampania Mbank: Rocznik 1999

Złote Effie 2018: Kampania Mbank: Rocznik 1999

W naszym cyklu prezentującym kampanie nagrodzone podczas XIX edycji Effie Awards dzisiaj Rocznik 1999. Kampania mBanku to próba przełamania trudności w dotarciu do młodego pokolenia z komunikacją marketingową typową dla instytucji finansowych. Czy się udała? Jurorzy Effie Awards byli zdania, że tak...
Kampania Ikea po sąsiedzku

Złote Effie 2018: Kampania Ikea po sąsiedzku

Prezentujemy kolejną kampanię nagrodzoną podczas XIX edycji Effie Awards. Tym razem mowa o kampanii IKEA Po Sąsiedzku, która została laureatem złotej nagrody Effie w kategorii Brand Experience.  
26. Finał WOŚP

Złote Effie 2018: 26. Finał WOŚP

Prezentujemy kampanie nagrodzone podczas XIX edycji Effie Awards. Zaczynamy od kampanii promującej 26 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przygotowaną przez Fundację WOŚP , która otrzymała złotą statuetkę w kategorii Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono.
Polska technologia tagowania w materiałach filmowych
Interaktywność może być głównym kierunkiem rozwoju wideo w najbliższych latach. Już teraz Instagram testuje możliwość oznaczania osób i produktów w materiałach filmowych. Zaawansowaną technologią tagowania wideo dysponuje także polska firma, która właśnie uruchamia pierwszy duży projekt. Dzięki tagom wideo, marki mogą notować zwiększoną sprzedaż. Interaktywne wideo...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764