logo
WIADOMOŚCI

Festiwaldruku.pl w opinii wystawców

   04.01.2017, przeczytano 937 razy
ilustracjastrzałka

Największe w drugiej połowie roku targi reklamy i poligrafii, FestiwalDruku.pl, były w 2016 wyjątkową edycją. Blisko 250 wystawców targów stanowi 30% wzrost w stosunku do 2015 r. 90% ubiegłorocznych wystawców zapowiedziało udział w kolejnej edycji. Jak wspominają ostatnie targi, można zobaczyć poniżej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwaldruku.pl-w-opinii-wystawcow,31010,artykul.html

Mariusz Wasiak, API.PL

Dla firmy API.PL, jednego z liderów rynku druku wielkoformatowego, w przypadku marketingu wystawienniczego najważniejsze rolę odgrywa łatwość komunikacji oraz otwartość partnera biznesowego jakim jest organizator targów. OOH magazine to sprawdzony partner cechujący się bardzo dobrą organizacją pracy, wyczuciem potrzeb branży, chęcią pomocy w każdej sytuacji oraz szybkością działania. Dzięki temu targi FestiwalDruku.pl to topowe wydarzenie branżowe w Polsce zarówno wśród zwiedzających jak i wystawców. Nie wyobrażamy sobie, aby mogło nas tam zabraknąć.

Mateusz Mysiak, Plus Digital

Podczas trwania FestiwalDruku.pl stoisko firmy Plus Digital było odwiedzane przez wielu nowych klientów, którzy dopiero poznawali świat druku i poligrafii oraz takich, którzy szukali konkretnych rozwiązań. Obie grupy odbiorców znalazły coś dla siebie. Największym zainteresowaniem po raz kolejny cieszyły się trymery firmy KeenCut oraz drukarki wielkoformatowe Epson SureColor. Ponadto mieliśmy także sporo zapytań o kolorowe drukarki Epson ColorWorks C3500 i C7500, umożliwiające druk kolorowych etykiet na żądanie oraz wielofunkcyjne urządzenie Epson WorkForce Pro 8590D3TWFC idealne do miejsc gdzie wymagany jest obieg dokumentów na wysokim poziomie. Te dwa dni targów pozwoliły zwiedzającym poznać naszą firmę, w zakresie naszych działań i usług, co jest wstępem do budowania długotrwałych relacji z potencjalnym klientem.


Karolina Trojanowska, Alstor

Alstor jest dystrybutorem japońskich monitorów marki EIZO. Z tego powodu uczestniczymy w wielu różnych eventach kierowanych do odbiorców z różnych rynków, m.in. poligraficznego i reklamowego. W tym roku po raz pierwszy wzięliśmy udział w FestiwalDruku.pl jako wystawca, zachęciły nas do tego wizyty w poprzednich latach. Organizator nie zawiódł naszych oczekiwań. Zespół organizacyjny był kompetentny, pomocny i elastyczny, co ułatwiło naszą pracę. A sama impreza przyniosła nam wiele interesujących, z naszego punktu widzenia, kontaktów z potencjalnymi klientami.

Bartosz Kuchta, Alubest UG

W targach FestiwalDruku.pl uczestniczyliśmy właściwie pierwszy raz, ale już wiemy, że na pewno nie ostatni. Targi zaskoczyły nas bardzo pozytywnie profesjonalnym przygotowaniem oraz naprawdę dużą ilością odwiedzających stoiska. Spotkania z obecnymi i potencjalnymi klientami dostarczyły wielu ciekawych rozmów na tematy biznesowe i nie tylko. Wiemy już, że przełożą się one na bezpośrednie kontrakty i dalszą współpracę pomiędzy firmami. Kompleksowa obsługa i pomoc organizatorów również na duży plus.


Przemysław Michałowski, Plotserwis

Kolejna edycja FestiwalDruku.pl w Warszawie przeszła już do historii, a wraz z nią kolejne sukcesy firmy Plotserwis. Podczas tegorocznych targów zaprezentowany został nasz flagowy model wielkoformatowej drukarki UV – niezawodny Docan M10 oraz kilka sprawdzonych modeli solwentowych takich jak drukarka Galaxy UDLC. W ciągu dwóch dni udało się pomyślnie zakończyć kilkanaście sprzedaży, a ogromna ilość nowych kontaktów i potencjalnych partnerów handlowych to dodatkowe atrybuty tych Targów. Podsumowując, FestiwalDruku.pl to świetna okazja do wymiany doświadczeń i zapoznania się z obecnymi oczekiwaniami klientów. Jest to też doskonałe miejsce na zaprezentowanie nowości i rozwiązań wielkoformatowych z naszej oferty szerszej publiczności.

Relacja filmowa z ubiegłej  edycji

FestiwalDruku.pl odbywa się równolegle z targami FestiwalMarketingu.pl. Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl. Kolejna edycja targów będzie miała miejsce 13-14 września 2017 r. w EXPO XXI Warszawa.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone