logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwalmarketingu.pl & Festiwaldruku.pl już w przyszłym tygodniu - trwa rejestracja

   04.09.2020, przeczytano 653 razy
ilustracjastrzałka

Twa rejestracja na targi FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl. Podczas tegorocznej edycji, 120 wystawców zaprezentuje swoją ofertę na jednej hali EXPO XXI Warszawa. W tym roku targi odbywają się z uwzględnieniem wszelkich wytycznych dla organizatorów targów w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce stworzonych przez Ministerstwo Rozwoju z Głównym Inspektoratem Sanitarnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwalmarketingu.pl-and-festiwaldruku.pl-juz-w-przyszlym-tygodniu---trwa-rejestracja,388329,artykul.html

W dniach 9-10 września br. w EXPO XXI Warszawa zaprezentują się dostawcy artykułów promocyjnych dla branży reklamy i marketingu oraz dostawcy mediów i maszyn.

Jak podkreśla Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży FestiwalMarketingu.pl, biznes potrzebuje spotkań. – Biznes rodzi się na targach, szczególnie w naszej branży. W tym roku połączyliśmy obie imprezy na jednej hali, FestiwalMarketingu.pl, który jest kompleksową propozycją dla branży reklamowej i gadżetowej oraz FestiwalDruku.pl – który w tym roku skupia się zwłaszcza na druku na tekstyliach,  zdobieniu odzieży i znakowaniu gadżetów reklamowych. Bardzo mocno stawiamy na bezpieczeństwo naszych wystawców, jak i zwiedzających. Tegoroczna edycja targów jest przygotowywana w oparciu o wszelkie zasady bezpieczeństwa, wedle wytycznych Ministerstwa Rozwoju. – wyjaśnia Monika Opałka.

Z wprowadzonymi zmianami można zapoznać się poniżej:

ilustracjastrzałka

Targom towarzyszą wydarzenia specjalne: konkursy POS STARS, SUPER GIFT oraz Złoty Medal. Główne wydarzenia towarzyszące to konferencja Marketing Mix oraz EVENT MIX.

Bezpłatna rejestracja na targi:

Targi objete są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shoppertainment – nowy trend w handlu popularny wśród Europejczyków
Najnowsze badanie przeprowadzone przez AliExpress, przy współpracy z firmą consultingową Forrester, pokazuje rosnące zainteresowanie e-handlem i przedstawia spostrzeżenia na temat dostosowywania strategii zakupowych do zmieniających się potrzeb klientów.
„Odnajdź w sobie siłę” - Jan Błachowicz nowym ambasadorem marki Predator
Jan Błachowicz, mistrz federacji UFC, został ambasadorem gamingowej linii Predator należącej do firmy Acer. Współpraca sportowca z firmą odbywać się będzie pod hasłem „Odnajdź w sobie siłę”.
2/3 przedsiębiorstw współpracuje z wolnymi strzelcami ze względu na chęć wprowadzenia kompetencji, których nie posiadały, wynika z najnowszych badań. Ponad ¼ respondentów skorzystała z usług freelancerów,  na skutek pandemii, w celu zwiększenia sprzedaży w internecie. Dlaczego jeszcze przedsiębiorcy tak masowo i regularnie...
Lombi.com nowym klientem Circlewise
Spółka fin-techowa Lombi.com została nowym klientem Circlewise na rynku polskim. Współpraca ma charakter długoterminowy. W ramach kampanii launchowej: “Liczysz się Ty!”, która potrwa przez cały 2021 r., a jej wiodącym medium jest telewizja, Lombi.com w lutym uruchomiła w oparciu o Circlewise Partnership Hub swój program partnerski, którego...
Piwik Pro udostępnia swoją platformę analityczną za darmo
Wrocławska firma Piwik PRO wprowadza do swojej oferty nowy, bezpłatny plan Core. Dzięki niemu dostęp do bezpiecznej platformy mierzącej ruch na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych, Piwik PRO Analytics Suite, otrzyma każdy zainteresowany.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764