logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwalmarketingu.pl oczami wystawców

   06.12.2016, przeczytano 872 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczna odsłona targów FestiwalMarketingu.pl była wyjątkową edycją. Blisko 250 wystawców targów stanowi 30% wzrost w stosunku do 2015 r. Co więcej, 90% tegorocznych wystawców zapowiedziało udział w kolejnej edycji. Podpytaliśmy kilkoro z nich o opinię dotyczącą edycji 2016.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwalmarketingu.pl-oczami-wystawcow,30758,artykul.html

Anna Śliwińska, Sales & Marketing Manager, Falk&Ross Group Polska sp. z o.o.

W tegorocznym FestiwalMarketingu.pl wzięliśmy udział po raz pierwszy, traktując go jako możliwość przedstawienia naszej oferty odzieży promocyjnej przed sezonem jesienno-zimowym. Całe wydarzenie oceniamy bardzo pozytywnie. Organizatorzy zaprezentowali się na bardzo wysokim poziomie, zarówno od strony organizacyjnej, jak i promocyjnej całego wydarzenia. Jako wystawca, dzięki festiwalowi, pozyskaliśmy grupę nowych odbiorców, z którymi już udało nam się nawiązać współpracę. Właściwa organizacja FestiwalMarketingu.pl pozwoliła również poświęcić odpowiednią ilości czasu każdemu z odwiedzających klientów, bez zbędnego pośpiechu. Istotnym elementem tych targów jest wysoki „współczynnik jakości do ceny” oraz efektywność całego wydarzenia. W kolejnych latach planujemy kontynuację współpracy z organizatorem targów.

Monika Lebryk , Graphic Designer, BODMAN

FestiwalMarketingu.pl umożliwia nam spotkanie z naszymi klientami, zarówno potencjalnymi jak i dotychczasowymi. Dzięki organizatorom możemy zaprosić ich na swoje stoisko, porozmawiać w miłej i kameralnej atmosferze. Wrześniowe targi pozwalają również na bezpośredni kontakt z naszymi dostawcami oraz agencjami prężnie działającymi w branży. Organizatorzy dbają o to, aby zwiedzającymi były wyłącznie osoby związane z branżą marketingu oraz reklamy, co jest dla nas niezwykle istotne.

Mariusz Nalbert, Dyrektor sprzedaży i Marketingu, Inner-Tomar

Impreza targowa zorganizowana wzorowo, a mogę to powiedzieć ze względu na kilka szczegółów. Po pierwsze, stoisko było przygotowane idealnie, a osoby, które pomagały od strony technicznej były nadzwyczaj uprzejme i pomocne. Po drugie, dwa dni targowe przełożyły się na większą intensywność spotkań i tym samym brak nudy w trzecim dniu. Po trzecie, nie kończyliśmy targów w piątek, co zawsze powodowało trudniejszy powrót do domu. Po czwarte, zorganizowanie wieczoru wystawców na terenie targów było genialnym pomysłem. Po piąte - termin wrześniowy nam odpowiada zdecydowanie bardziej niż początek roku. Pierwsze uczestnictwo, ale nie ostatnie.

Tomasz Barudin, Dyrektor sprzedaży i Marketingu, Texet Poland sp. z o.o.

Co roku we wrześniu mamy wiele różnych propozycji i planów związanych z promocją świątecznej oferty dla naszych agencji w całej Polsce. Ciężko wybrać... możemy sami starać się dotrzeć do klientów (i to robimy na co dzień) czy zorganizować w kilku dostawców własny road show, ale to kosztuje dużo więcej niż targi. W tym roku postawiliśmy wszystkie karty ponownie na FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa. Jak się okazało, była to idealnie trafiona inwestycja. Frekwencja dopisała, bardzo profesjonalna organizacja i co najważniejsze, najlepsza jak dla mnie i chyba wielu wystawców, impreza wieczorna na terenie targów. Organizator zamienił część hali w nocny kameralny klub z zespołem muzycznym podającym coraz to lepsze klasyczne przeboje, do których można było spokojnie porozmawiać z przyjaciółmi z branży przy dobrym winie i przepysznym jedzeniu. Ważne, że pojawiają się także rzeczywiście świadomi klienci końcowi, którzy szukając inspiracji kierowani są przez nas do agencji reklamowych. Nie ma zbieraczy i męczących, przypadkowych rozmów. Myślę, że FestiwalMarketingu.pl przy takiej obsłudze stanie się kluczową imprezą wrześniową dla naszej branży. Polecam innym dostawcom, którzy jeszcze w tym roku mieli wątpliwości. To naprawdę dobrze zainwestowane pieniądze w dwa dni targów w jednym miejscu.

Piotr Tatarek , Export Sales Manager, RITTER-PEN Sp. z o.o.

Firma RITTER-PEN Sp. z o.o. po raz drugi uczestniczyła w targach FestiwalMarketingu.pl organizowanych przez OOH magazine. Za każdym razem byliśmy pod wrażeniem profesjonalnej organizacji, a dzięki świetnej kampanii reklamowej, targi cieszyły się dużą frekwencją na naszym stoisku. Z pewnością targi były bardzo dobrą okazją do zaprezentowania naszej firmy na rynku, a organizatorzy dbali o komfort i dobrą atmosferę wystawców. Chcemy również podkreślić, że zawsze otrzymywaliśmy pełną i rzetelną informację na czas. Z przyjemnością polecamy OOH magazine, jako sprawdzonego oraz zaufanego partnera. Na pewno nie zabraknie naszej firmy w kolejnych edycjach targów.

Karol Boba , Managing Director, Elasto form Polska sp. z o.o.

Już po raz kolejny mieliśmy okazję wystawiać się podczas FestiwalMarketingu.pl. Z każdym rokiem impreza zyskuje na popularności. Tym razem nasze stoisko odwiedziło o blisko 20% więcej klientów niż w roku poprzednim – jesteśmy bardzo zadowoleni z tego rezultatu. Dzięki targom organizowanym we wrześniu mamy możliwość prezentacji nowości produktowych takich jak: skrobaczki i ślizgacze dedykowane na sezon zimowy. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się również produkty stricte świąteczne – np. kalendarze adwentowe. Festiwal jest obowiązkowym punktem zarówno dla odwiedzających, jak i wystawców. Do zobaczenia za rok!

Wydarzenie objęte było patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwalmarketingu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764