logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwalowe rabaty na nowości w Api.pl

  PR 07.10.2013, przeczytano 846 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji Festiwalu Druku firma API.PL wprowadziła specjalną ofertę handlową na nowości w ofercie. Do końca października 2013 obowiązują rabaty na poziomie 10-30%. Są nimi objęte: papiery fotograficzne  Ilford, papiery plakatowe SIHL do druku ekosolwentowego, laminaty Drytac, laminatory EcoLiquid i EcoRoll, zestaw do druku ekosolwentowego z ploterem Leopard 3,2m.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwalowe-rabaty-na-nowosci-w-api.pl,19867,artykul.html

Szczegóły promocji:

Papier fotograficzny legendarnej firmy Ilford, który dzięki nanoporowej innowacyjnej warstwie bardzo szybko wysycha, a wydruki mają niezwykle wyraźne krawędzie można kupić z 10-15% rabatem

Wodoodporny papier plakatowy szwajcarskiej firmy SIHL
przeznaczony do produkcji bilboardów, citylightów. Jest doskonały do zastosowań zewnętrznych i niezwykle odporny na zarysowania. Teraz dostępny również z 10-15% rabatem.

Nowością targową, która cieszy się ogromną popularnością wśród klientów są trymery firmy Keencut. Charakteryzują się one łatwością oraz wygodą pracy dzięki zastosowaniu dwukierunkowych głowic do cięcia. Teraz dostępne z 15% rabatem, a w komplecie z dowolnym ploterem drukującym z rabatem 25%

Laminatory EcoRoll i EcoLiquid są pewnym i wyjątkowo ekonomicznym rozwiązaniem dla producentów grafik samochodowych i innych aplikacji wystawianych na działanie czynników atmosferycznych. Teraz dostępne z 20% rabatem. W komplecie z dowolnym ploterem rabat wzrasta do 30%.

Największym zainteresowaniem zwiedzających podczas Festiwalu Druku cieszył się zestaw do druku ekosolwentowego składający się z: plotera Leopard 3,2m z głowicami Konica Minolta 1024 14 pl, ekosolwentowego atramentu Jetbest Eco Konica oraz programu RIP Photoprint. Jest to wyjątkowa oferta, dzięki której użytkownicy maszyn o szerokości 3,2 m mogą pracować w nieszkodliwym środowisku i do końca października zaoszczędzić nawet 8160 zł.

Szczegółowe informacje są dostępne w dziale handlowym API.PL

Źródło: API.PL

www.api.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764