logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwalu Druku: Premiera Speedy 360

  PR 07.09.2015, przeczytano 938 razy
ilustracjastrzałka

Firma Trotec podczas Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań po raz pierwszy w Polsce przedstawi urządzenie Speedy 360 - najnowszy laser z linii produktów Speedy, opracowany z myślą o podwyższaniu wskaźników produktywności oraz poszerzeniu wachlarza możliwych zastosowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwalu-druku%3A-premiera-speedy-360-,25893,artykul.html

To właśnie na Festiwalu Druku w Warszawie nasi klienci będą mieli okazję po raz pierwszy naocznie przekonać się o możliwościach urządzenia Speedy 360 i porozmawiać o tym, jak wykorzystać je w swoim biznesie – mówi Rafał Jednorowski z firmy Trotec. To laser, na który czekało wielu naszych klientów – jeśli chodzi o wielkość pola roboczego, plasuje się pomiędzy Speedy 300 a Speedy 400 i zawiera kilka ciekawych nowości i ulepszeń technologicznych. 

Speedy 360 został wyposażony w innowacyjny moduł ogniskowania o nazwie Sonar TechnologyTM, oparty na ultradźwiękowych sensorach, który maksymalnie zwiększa dokładność ogniskowania. Obszar roboczy maszyny (813  x 508 mm) pozwala operatorowi na pracę z bardziej standardowymi formatami laminatów, akryli, papieru i wieloma innymi materiałami wykorzystywanymi do grawerowania i cięcia laserowego. Speedy 360 jest dostępny ze źródłem laserowym CO2 lub Fiber - istnieje możliwość wykorzystania obu tych źródeł w jednej maszynie. 

Na stoisku Trotec zaprezentowana zostanie praca urządzeń na różnego typu materiałach - pod kątem różnych ustawień oraz efektów, jakie można otrzymać podczas obróbki laserowej. Poza premierowym Speedy 360, pokazane zostaną także znane już urządzenia Speedy 100 R oraz ProMarker 300 a także oferta materiałów grawerskich. 

Dla klientów, którzy podczas targów zdecydują się na zakup Speedy 360 przygotowaliśmy wyjątkową ofertę cenową - nowy Speedy 360 będzie dostępny w cenie Speedy 300. Warto więc być z nami 9 i 10 września - mówi Rafał Jednorowski.

Źródło: Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AI w kampanii SOS Wioski Dziecięce
Jak mogłyby wyglądać szkoły w Zimbabwe dzięki wsparciu darczyńców Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce? SUPERMASSIVE pomaga to sobie wyobrazić. W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw,...
Logo Superbet na koszulkach GKS Katowice
Historyczny awans do ekstraklasy po blisko 20 latach niebytu w elicie, perspektywa przeprowadzki na nowoczesny stadion oraz ogłoszenie nowego sponsora głównego. Kibice GKS Katowice mogą ostatnio czuć się ostatnio jak we śnie, ale nie muszą się budzić. To prawda, że GieKSa właśnie podpisała trzyletnią umowę z Superbet, rekordową w historii klubu! – Obejmujemy...
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa. W ramach kontraktu zawartego na dwa lata, marka pozostaje oficjalnym sponsorem i bukmacherem klubu z Częstochowy zwiększając jednak swoje zaangażowanie pod względem wartości umowy oraz świadczeń marketingowych.
PZU sponsorem 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne UCI World Tour 2024. Największy polski ubezpieczyciel jest też sponsorem oficjalnym jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu - Klasyfikacji Górskiej.
Agnieszka Sienkiewicz z córką w kampanii Bioliq
Marka Bioliq (Aflofarm Farmacja Polska) z dumą prezentuje najnowszy spot reklamowy swojego bestsellerowego produktu – intensywnego serum rewitalizującego. Kampanię reklamową wyróżnia wyjątkowa obsada, w reklamie wystąpiła bowiem popularna aktorka Agnieszka Sienkiewicz wraz ze swoją uroczą córeczką Zosią.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764