logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwalu Druku: Premiera Speedy 360

  PR 07.09.2015, przeczytano 971 razy
ilustracjastrzałka

Firma Trotec podczas Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań po raz pierwszy w Polsce przedstawi urządzenie Speedy 360 - najnowszy laser z linii produktów Speedy, opracowany z myślą o podwyższaniu wskaźników produktywności oraz poszerzeniu wachlarza możliwych zastosowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwalu-druku%3A-premiera-speedy-360-,25893,artykul.html

To właśnie na Festiwalu Druku w Warszawie nasi klienci będą mieli okazję po raz pierwszy naocznie przekonać się o możliwościach urządzenia Speedy 360 i porozmawiać o tym, jak wykorzystać je w swoim biznesie – mówi Rafał Jednorowski z firmy Trotec. To laser, na który czekało wielu naszych klientów – jeśli chodzi o wielkość pola roboczego, plasuje się pomiędzy Speedy 300 a Speedy 400 i zawiera kilka ciekawych nowości i ulepszeń technologicznych. 

Speedy 360 został wyposażony w innowacyjny moduł ogniskowania o nazwie Sonar TechnologyTM, oparty na ultradźwiękowych sensorach, który maksymalnie zwiększa dokładność ogniskowania. Obszar roboczy maszyny (813  x 508 mm) pozwala operatorowi na pracę z bardziej standardowymi formatami laminatów, akryli, papieru i wieloma innymi materiałami wykorzystywanymi do grawerowania i cięcia laserowego. Speedy 360 jest dostępny ze źródłem laserowym CO2 lub Fiber - istnieje możliwość wykorzystania obu tych źródeł w jednej maszynie. 

Na stoisku Trotec zaprezentowana zostanie praca urządzeń na różnego typu materiałach - pod kątem różnych ustawień oraz efektów, jakie można otrzymać podczas obróbki laserowej. Poza premierowym Speedy 360, pokazane zostaną także znane już urządzenia Speedy 100 R oraz ProMarker 300 a także oferta materiałów grawerskich. 

Dla klientów, którzy podczas targów zdecydują się na zakup Speedy 360 przygotowaliśmy wyjątkową ofertę cenową - nowy Speedy 360 będzie dostępny w cenie Speedy 300. Warto więc być z nami 9 i 10 września - mówi Rafał Jednorowski.

Źródło: Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764