logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwalu Druku 2020: Epson wraca do spotkań z klientami

  PR 02.09.2020, przeczytano 1420 razy
ilustracja

Na tegorocznych targach Festiwal Druku nie mogło zabraknąć firmy Epson, która na swoim firmowym stoisku zaprezentuje szerokie portfolio rozwiązań do druku (z zachowaniem najwyższych standardów reżimu sanitarnego).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwalu-druku-2020%3A-epson-wraca-do-spotkan-z-klientami,388298,artykul.html

W dniach 9-10 września 2020 roku w halach EXPO XXI w Warszawie odbędzie się dwunasta edycja prestiżowej imprezy FestiwalDruku.pl – jednego z największych w Polsce wydarzeń wystawienniczych branży druku reklamowego. 

Tegoroczna impreza będzie świetną okazją, żeby poznać ofertę rozwiązań do druku firmy Epson. Zgodnie z zapowiedziami sporo miejsca zostanie poświęcone sublimacji, która z roku na rok rośnie w siłę. W tym kontekście warto przypomnieć możliwości 76-calowego modelu SureColor SC-F10000, który jest zaawansowanym rozwiązaniem do produkcji tekstyliów wszędzie tam, gdzie wysoka wydajność, szybkość i niezawodność mają kluczowe znaczenie dla sukcesu firmy. Wspominając urządzenia do produkcji odzieży, nie można pominąć modelu SureColor SC-F3000, który w przypadku druku bezpośrednio na odzieży (DTG) pozwala jednocześnie na zachowanie najwyższej jakości oraz wydajności – jego 1,5-litrowe worki z tuszem radykalnie obniżają całkowity koszt eksploatacji oraz skracają czas przestojów.

Uzupełnieniem oferty jest nieco mniejszy, acz równie ceniony model SC-F500, który oferując błyskawiczne tworzenie wysokiej jakości wydruków, m.in. na etui do telefonów, podkładkach pod myszy, T-shirtach czy poduszkach, dzieli wiele zalet (związanych z niskimi kosztami i niezawodną pracą) wcześniej wymienionych „flagowców". Ze względu na duże zainteresowaniem ta 24-calowa drukarka będzie dostępna dla wszystkich zwiedzających.

ilustracjastrzałka

Nie zabraknie także przedstawicieli druku wielkoformatowego, z modelem Epson SC-S80610L na czele. Ta 64-calowa drukarka, dzięki obsłudze szerokiego zakresu nośników, oferuje druk od prostych oznakowań po skomplikowane ekspozycje i dekoracje na wielu materiałach. Co więcej, w ramach imprezy zaprezentowana zostanie kompaktowa drukarka Epson SC-T2100, czyli 24-calowy sprzęt przeznaczony głównie dla profesjonalistów chcących drukować wysokiej jakości plakaty, materiały POS czy dokumenty z programów CAD/GIS. 

ilustracjastrzałka

Niewątpliwą gratką, szczególnie dla profesjonalistów (m.in. z branży retail) szukających urządzeń do wydajnego druku kolorowych etykiet, będzie ekspozycja składająca się z modeli CW-7500, CW-3500 oraz najnowszego CW-C6000AE (z automatyczną gilotyną). Naturalnie, najwięcej emocji będzie wzbudzać ten ostatni, umożliwiający niezwykle wydajne drukowanie oryginalnych, różnorodnych i kolorowych etykiet w wielu rozmiarach na żądanie. Uczestnicy wydarzenia będą mogli poznać także możliwości trzech nowych drukarek z serii EcoTank. Modele L15160, M1170, L7180, oferują niezwykle wydajny i oszczędny druk oparty na technologii dolewanych atramentów, dedykowanych dla różnych grup odbiorców.

"Czas pandemii sprawił, że chyba wszyscy zatęsknili za formułą znaną z targów i wystaw, dlatego z jeszcze większym zapałem niż dotychczas ruszyliśmy z przygotowaniami do tegorocznej edycji. Oczywiście, w trosce o zdrowie zwiedzających, na naszym stoisku przestrzegać będziemy najwyższych standardów sanitarnych. Poza tym postaramy się nawiązać do najlepszych edycji z poprzednich lat, co oznacza, że uczestnicy mogą spodziewać się owocnych dyskusji, a także wielu dodatkowych atrakcji. Natomiast pod względem czysto sprzętowym, w bardzo przekrojowy sposób zaprezentujemy m.in. portfolio urządzeń do zastosowań profesjonalnych, marketingowych, a nawet konsumenckich (seria EcoTank). Jednak szczególną uwagę zwiedzających będziemy chcieli zwrócić na rodzinę SC-F, która powstała, by zaspokajać rosnące potrzeby producentów związane z drukiem na tekstyliach" – powiedział Tomasz Kuciński, Account Manager – LFP w Epson Polska.

 Epson zaprasza do odwiedzenia stoiska nr H14 w EXPO Warszawa przy ul. Prądzyńskiego 12/14. 

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764