logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwalu Marketingu: Drukarki Mimaki na stoisku Sico Print Solutions

  PR 30.08.2024, przeczytano 211 razy
ilustracja

Sico Print Solutions, dostawca rozwiązań druku cyfrowego, potwierdza swoją obecność na nadchodzącym Festiwalu Marketingu. Firma zaprezentuje na targach dwie zaawansowane drukarki japońskiego producenta Mimaki, które zrewolucjonizowały branżę poligraficzną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwalu-marketingu%3A-drukarki-mimaki-na-stoisku-sico-print-solutions,405476,artykul.html

Podczas tegorocznego Festiwalu Marketingu odwiedzający będą mieli wyjątkową okazję zapoznać się z najnowszymi technologiami druku cyfrowego, które oferuje Sico Print Solutions. Wśród eksponatów znajdą się dwie drukarki marki Mimaki:

  • Mimaki TxF300: to niezwykle wydajna drukarka DTF (Direct-to-Film), która umożliwia tworzenie wysokiej jakości nadruków na szerokiej gamie materiałów. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii, urządzenie zapewnia precyzyjne odwzorowanie kolorów oraz wysoką trwałość wydruków.
  • Mimaki UJF7151plusII: to wszechstronna drukarka UV, która pozwala na bezpośredni druk na różnorodnych przedmiotach, takich jak gadżety, opakowania czy materiały promocyjne. Urządzenie umożliwia tworzenie unikalnych i personalizowanych produktów, co jest niezwykle istotne w dzisiejszym świecie marketingu.

Oferowane przez nas drukarki Mimaki to doskonałe narzędzia dla firm, które chcą wyróżnić się na rynku i dostarczać swoim klientom produkty najwyższej jakości. – zachęca Dominik Borkowski, Manager ds. sprzedaży drukarek w SPS.

– Udział Sico Print Solutions w Festiwalu Marketingu to po raz kolejny doskonała okazja dla wszystkich zainteresowanych drukiem cyfrowym, aby poznać najnowsze rozwiązania i technologie. Na stoisku firmy, będą obecni eksperci – Product Managerowie, którzy odpowiedzą na wszelkie pytania i zaprezentują pełną ofertę z najnowszymi produktami z kategorii ECO, min. papiery i płyty z certyfikatem FSC oraz tekstylia Soletex z certyfikatem GRS – zaprasza do rozmów na stoisku Marzena Gutknecht, Marketing Manager w Sico.

Z ofertą firmy Sico Print Solutions będzie można zapoznać się 18 i 19 września podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu, odwiedzając stoisko C18, Hala nr 1.

Źródło: OOH magazine, Sico Print Solutions,

www.sico.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764