logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwalu Marketingu i Druku 2022 - Api.pl z Epson Polska

  PR 07.09.2022, przeczytano 562 razy

Podczas zbliżającego się Festiwalu Marketingu i Druku 2022, firma API.PL wspólnie z EPSON Polska zaprezentuje najlepsze rozwiązania w druku wielkoformatowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwalu-marketingu-i-druku-2022---api.pl-z-epson-polska,397131,artykul.html

Na stoisku EPSON Polska B1 w hali 3, nasi doradcy będą prezentować, jak łączyć najlepsze standardy w druku – m.in. w technologii druku żywicznego, UV oraz ekosolwentowego, z pracą precyzyjnych urządzeń do cięcia - ploterów tnących marek GRAPHTEC i SUMMA. Zaprezentowane zostaną również urządzenia do sublimacji oraz bezpośredniego druku na bawełnie – DTG. Dodatkowo będzie można poznać rozwiązania do druku pigmentowego (technicznego) oraz druku etykiet.

Zapraszamy 14 i 15 września 2022 do Hali EXPO XXI ul. Prądzyńskiego 12 / 14, Warszawa
Hala 3 stoisko B1

Źródło: API.PL

www.api.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL – jest bezpośrednim importerem maszyn i materiałów do sitodruku i druku wielkoformatowego. Zapewnia klientom wysoką jakość produktów w atrakcyjnej cenie. Firma stale rozszerza ofertę, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom branży i rynku poligraficznego. W ofercie API.PL znajdą się maszyny i farby do sitodruku renomowanych światowych producentów, a także szeroka gama ploterów ekosolwentowych, sublimacyjnych, UV oraz tusze, media do druku oraz programy RIP.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podsumowanie Forum IAB 2023
Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych...
Katowice 2023

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Katowice 2023

W Katowicach zaproponowano odmienne podejście do tematu. Rozpisano przetarg na wykonanie inwentaryzacji wybranych miejsc i obszarów miasta, określenie podziału miasta na strefy oraz przygotowanie wstępnych założeń dla zasad i warunków na potrzeby opracowania projektu uchwały. 
Agencja influencer marketingu Lettly dołączyła do grona firm członkowskich IAB Polska.
Heinz z kreatywną platformą marki o zasięgu globalnym
HEINZ ogłasza „It Has to be HEINZ”, nową globalną platformę, która po raz pierwszy w 150-letniej historii marki zapewnia jej ujednolicenie w ramach jednej kreatywnej strategii. Kampania stanowi wyraz uznania dla marki poprzez uhonorowanie niewiarygodnego zamiłowania do HEINZ - od indywidualnych romansów z marką jej prawdziwych fanów po pasję i dbałość przyświecające...
„Samodzielni, ale nie sami w podróży” z aplikacją Moje ING
ING Bank Śląski rusza z komunikacją do młodych osób, w której porusza temat pierwszej samodzielnej podróży. Jest to jeden z kroków milowych na drodze do niezależności, w której ING chce towarzyszyć młodym. Proponuje im konto Mobi z aplikacją Moje ING, jako wsparcie dla tych, którzy planują swoje wakacyjne podróże i mierzą się z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764