logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FFW Communication poprowadzi działania w social media dla marki Kross

  PR 20.02.2017, przeczytano 438 razy
ilustracjastrzałka

Agencja content marketingowa FFW Communication wygrała przetarg na obsługę kanałów social media firmy KROSS, czołowego producenta rowerów w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ffw-communication-poprowadzi-dzialania-w-social-media-dla-marki-kross,31522,artykul.html

Umowa obejmuje prowadzenie działań reklamowych oraz zarządzanie profilami KROSS na Facebooku i Instagramie. Po stronie agencji działania będzie koordynował Marcin Koryszewski, Head of Social Media w FFW.

Nie jest to pierwsza współpraca firmy KROSS z warszawską agencją: od sierpnia 2016 roku FFW realizuje działania w social media dla marki Le Grand – linii miejskich rowerów KROSS.

– Pozytywne doświadczenia z wspólnych działań dla marki Le Grand przekonują nas, że połączenie hasła KROSS „Dwa koła. Jedna pasja” z mottem FFW #playhard przyniosą miłośnikom rowerów zupełnie nową, kreatywną jakość w komunikacji – mówi Krzysztof Małecki, Partner Zarządzający w FFW.

Źródło: FFW Communication

www.ffwcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764