logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fiasko konkursu na logo Max-Fliz

   01.02.2018, przeczytano 2005 razy
ilustracja

Nie udało się wyłonić nowego logo dla krakowskiej firmy handlowej MAX-FLIZ. Rozpisany pod koniec zeszłego roku konkurs nie przyniósł rozwiązań spełniających oczekiwania komisji, mimo zgłoszenia ponad dwustu projektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fiasko-konkursu-na-logo-max-fliz,35288,artykul.html

W opublikowanym przez Max-Fliz komunikacie czytamy: 

W konkursie na nowe logo Max-Fliz wzięło udział aż 227 prac. Oceniając projekty Komisja Konkursowa brała pod uwagę: walory estetyczne i graficzne projektu, oryginalność pomysłu, łatwośc kojarzenia i zapamietywania, oddanie specyfiki branży wnętrzarskiej, czytelność i funkcjonalność w konwersji na różne media.

W związku z zakończeniem obrad informujemy z przykrością, że decyzją komisji nie została przyznana nagroda główna. Jednocześnie komisja nie zarekomendowała żadnego ze zgłoszonych projektów w zaproponowanych formach do wykorzystania jako nowego logo Max-Fliz, ze względu na to, iż przesłane prace nie spełniają kryterium funkcjonalności.
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział!"

Źródło: MAX-FLIZ

www.max-fliz.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Szkoda, że nie można zobaczyć jakie propozycje wpłynęły.

avatar użytkownika
,

Wątpliwe aby ktoś odważył się to pokazać bo byłoby to równoznaczne z otworzeniem niekończącej się dyskusji czy decyzja komisji była słuszna.  

avatar użytkownika
,

Pewnie i tak, nie mniej miło byłoby zobaczyć prace.  

avatar użytkownika
,

Regulamin gwarantował organizatorom prawo pokazania prac na stronie konkursowej. Skoro tego nie zrobili to zapewne już nie zrobią.  

,

Wydawać by się mogło, że nagroda 10k powinna przyciągnąć ludzi mających pojęcie.
  

avatar użytkownika
,

A skąd wiesz, że nie przyciągnęła?  

avatar użytkownika
,

Pewnie i przyciągnęła, ale zapewne jury, albo wybredne, albo oczekiwali czegoś innego.  

,

Albo nagroda okazała się niewystarczającym wabikiem.   

avatar użytkownika
,

Wysokość nagrody wydaje się wystarczająca, natomiast pytanie czy warunki konkursu były sformułowane na tyle precyzyjnie aby dać szansę utrafić w wymagania. Jeśli komisja stawia pracom zarzut "niespełniania kryterium funkcjonalności" to brzmi to dość enigmatycznie, jako że takie kryterium - rozumiane jako obiektywny zbiór norm - po prostu nie istnieje. Funkcjonalność można oceniać w stosunku do sformułowanych wcześniej założeń i wymagań - tymczasem w tym zakresie warunki konkursu były bardzo ogólne.  

avatar użytkownika
,

Wg. regulaminu "kryterium funkcjonalności" było najmniej punktowane. Ale na Fb zamieścili wczoraj wyróżnione prace.
Osobiście jedna mi się tylko podoba.
  

,

Jeśli to są wyróżnione prace...
to znaczy, że nagroda 10k nie przyciągnęła profesjonalistów.
Ot co.
  

avatar użytkownika
,

A no tak. Jaj nie urywa.  

Najnowsze w tym dziale

Atrium Poland Real Estate z dwoma nagrodami podczas PRCH Retail Awards 2022
Za nami XIII edycja prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Firma Atrium Poland Real Estate, właściciel i zarządca takich centrów jak Wars Sawa Junior, Atrium Promenada, Galeria Dominikańska czy Focus w Bydgoszczy zdobyła nagrody w kategoriach Wydarzenie Roku i Kampania Otwacia.
Złote Spinacze 2022 rozdane
Znamy zwycięzców 20. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL.
Nikon i partnerze ogłaszają zwycięzców konkursu Environmental Photographer of the Year
Nikon, CIWEM, WaterBear i Arup z przyjemnością ogłaszają zwycięzców konkursu Environmental Photographer of the Year w 2022 r. W dorocznym konkursie, organizowanym już po raz 15, są nagradzane najbardziej inspirujące prace w dziedzinie fotografii ekologicznej z całego świata, dzięki czemu wydarzenie to stanowi międzynarodową platformę do zwiększania świadomości...
Dziadek do orzechów i Oto Film nagrodzeni złotem w Effie Europe Awards
Agencja Dziadek do orzechów i studio Filmowe OTO Film zostały nagrodzone złotą statuetką Effie Europe Award w kategorii Best of Europe: Positive Change, za kampanię „STOP kobietobójstwu”, przygotowaną dla Centrum Praw Kobiet.
Międzynarodowy konkurs projektowania opakowań: Model Young Package 2023
W 2023 roku międzynarodowy konkurs wzornictwa opakowań Model Young Package zyska nową, poszerzoną formułę. Uczestnicy będą proszeni  o stworzenie innowacyjnych opakowań na napoje pod hasłem „Thirsty for Packaging” („Spragnieni…Opakowań”). Konkurs oferuje od teraz wyższe nagrody pieniężne, a przede wszystkim możliwość opracowania opakowań gotowych do produkcji w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764