logo
WIADOMOŚCI

Fiasko konkursu na logo Max-Fliz

redakcja   01.02.2018, przeczytano 1172 razy
ilustracja
Fiasko konkursu na logo Max-Fliz

Nie udało się wyłonić nowego logo dla krakowskiej firmy handlowej MAX-FLIZ. Rozpisany pod koniec zeszłego roku konkurs nie przyniósł rozwiązań spełniających oczekiwania komisji, mimo zgłoszenia ponad dwustu projektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fiasko-konkursu-na-logo-max-fliz,35288,artykul.html

W opublikowanym przez Max-Fliz komunikacie czytamy: 

W konkursie na nowe logo Max-Fliz wzięło udział aż 227 prac. Oceniając projekty Komisja Konkursowa brała pod uwagę: walory estetyczne i graficzne projektu, oryginalność pomysłu, łatwośc kojarzenia i zapamietywania, oddanie specyfiki branży wnętrzarskiej, czytelność i funkcjonalność w konwersji na różne media.

W związku z zakończeniem obrad informujemy z przykrością, że decyzją komisji nie została przyznana nagroda główna. Jednocześnie komisja nie zarekomendowała żadnego ze zgłoszonych projektów w zaproponowanych formach do wykorzystania jako nowego logo Max-Fliz, ze względu na to, iż przesłane prace nie spełniają kryterium funkcjonalności.
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział!"

Źródło: MAX-FLIZ

www.max-fliz.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
michalem, 01.02.2018

Szkoda, że nie można zobaczyć jakie propozycje wpłynęły.

avatar użytkownika
redakcja, 01.02.2018

Wątpliwe aby ktoś odważył się to pokazać bo byłoby to równoznaczne z otworzeniem niekończącej się dyskusji czy decyzja komisji była słuszna.  

avatar użytkownika
michalem, 01.02.2018

Pewnie i tak, nie mniej miło byłoby zobaczyć prace.  

avatar użytkownika
redakcja, 01.02.2018

Regulamin gwarantował organizatorom prawo pokazania prac na stronie konkursowej. Skoro tego nie zrobili to zapewne już nie zrobią.  

avatar użytkownika
herrero, 02.02.2018

Wydawać by się mogło, że nagroda 10k powinna przyciągnąć ludzi mających pojęcie.
  

avatar użytkownika
redakcja, 02.02.2018

A skąd wiesz, że nie przyciągnęła?  

avatar użytkownika
michalem, 02.02.2018

Pewnie i przyciągnęła, ale zapewne jury, albo wybredne, albo oczekiwali czegoś innego.  

avatar użytkownika
herrero, 02.02.2018

Albo nagroda okazała się niewystarczającym wabikiem.   

avatar użytkownika
redakcja, 02.02.2018

Wysokość nagrody wydaje się wystarczająca, natomiast pytanie czy warunki konkursu były sformułowane na tyle precyzyjnie aby dać szansę utrafić w wymagania. Jeśli komisja stawia pracom zarzut "niespełniania kryterium funkcjonalności" to brzmi to dość enigmatycznie, jako że takie kryterium - rozumiane jako obiektywny zbiór norm - po prostu nie istnieje. Funkcjonalność można oceniać w stosunku do sformułowanych wcześniej założeń i wymagań - tymczasem w tym zakresie warunki konkursu były bardzo ogólne.  

avatar użytkownika
michalem, 02.02.2018

Wg. regulaminu "kryterium funkcjonalności" było najmniej punktowane. Ale na Fb zamieścili wczoraj wyróżnione prace.
Osobiście jedna mi się tylko podoba.  

avatar użytkownika
herrero, 02.02.2018

Jeśli to są wyróżnione prace...
to znaczy, że nagroda 10k nie przyciągnęła profesjonalistów.
Ot co.  

avatar użytkownika
michalem, 03.02.2018

A no tak. Jaj nie urywa.  

Najnowsze w tym dziale:

54. edycja Standout. Ambiente 2018
Tradycyjnie już po największych targach w Polsce i Europie portal Exspace.pl organizuje StandOUT. - plebiscyt na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. W ramach pięćdziesiątej czwartej edycji StandOUT. Ambiente 2018 architekci współpracujący z portalem Exspace.pl nominowali 31 projektów, które mają szansę na zdobycie prest...
Konkurs na logo Wielkopolska Bike
Zarząd Województwa Wielkopolskiego ogłasza Konkurs na opracowanie logo „Wielkopolska BIKE”. Celem konkursu jest wybór najlepszej koncepcji logo regionalnego systemu szlaków rowerowych pn. Wielkopolska BIKE oraz wyłonienie wykonawcy systemu identyfikacji wizualnej.
Roland DG Global SE Awards 2018: Polacy odpadli w półfilane
Dwaj specjaliści z serwisu firmy ALPHASET na Słowacji - Michal Peniaško i Vincent Votruba - reprezentować będą nasz region podczas kwietniowego finału konkursu dla serwisantów Global SE Awards 2018. W półfinale Polskę reprezentowali Łukasz Maliszewski (Igepa Polska) oraz Łukasz Zgórski (Polkos).
Gdynia przyzna granty na działania w przestrzeni miejskiej
Trwa nabór ofert w konkursie na wdrażanie dobrych praktyk projektowych, organizowanym przez PPNT Gdynia – Centrum Designu. O dotację mogą obiegać się organizacje pożytku publicznego działające w obszarze wzornictwa i rewitalizacji.
Nowe kategorie, punktacja i przewodniczący jury KTR
Czy można iść do przodu, mając trzy nogi? Nawet trzeba. Dlatego teraz w konkursie KTR są trzy kategorie główne, w których można zgłaszać swoje prace. Communication, Craft i Design.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone