logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fiasko konkursu na logo Max-Fliz

   01.02.2018, przeczytano 1814 razy
ilustracja

Nie udało się wyłonić nowego logo dla krakowskiej firmy handlowej MAX-FLIZ. Rozpisany pod koniec zeszłego roku konkurs nie przyniósł rozwiązań spełniających oczekiwania komisji, mimo zgłoszenia ponad dwustu projektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fiasko-konkursu-na-logo-max-fliz,35288,artykul.html

W opublikowanym przez Max-Fliz komunikacie czytamy: 

W konkursie na nowe logo Max-Fliz wzięło udział aż 227 prac. Oceniając projekty Komisja Konkursowa brała pod uwagę: walory estetyczne i graficzne projektu, oryginalność pomysłu, łatwośc kojarzenia i zapamietywania, oddanie specyfiki branży wnętrzarskiej, czytelność i funkcjonalność w konwersji na różne media.

W związku z zakończeniem obrad informujemy z przykrością, że decyzją komisji nie została przyznana nagroda główna. Jednocześnie komisja nie zarekomendowała żadnego ze zgłoszonych projektów w zaproponowanych formach do wykorzystania jako nowego logo Max-Fliz, ze względu na to, iż przesłane prace nie spełniają kryterium funkcjonalności.
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział!"

Źródło: MAX-FLIZ

www.max-fliz.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Szkoda, że nie można zobaczyć jakie propozycje wpłynęły.

avatar użytkownika
,

Wątpliwe aby ktoś odważył się to pokazać bo byłoby to równoznaczne z otworzeniem niekończącej się dyskusji czy decyzja komisji była słuszna.  

avatar użytkownika
,

Pewnie i tak, nie mniej miło byłoby zobaczyć prace.  

avatar użytkownika
,

Regulamin gwarantował organizatorom prawo pokazania prac na stronie konkursowej. Skoro tego nie zrobili to zapewne już nie zrobią.  

,

Wydawać by się mogło, że nagroda 10k powinna przyciągnąć ludzi mających pojęcie.
  

avatar użytkownika
,

A skąd wiesz, że nie przyciągnęła?  

avatar użytkownika
,

Pewnie i przyciągnęła, ale zapewne jury, albo wybredne, albo oczekiwali czegoś innego.  

,

Albo nagroda okazała się niewystarczającym wabikiem.   

avatar użytkownika
,

Wysokość nagrody wydaje się wystarczająca, natomiast pytanie czy warunki konkursu były sformułowane na tyle precyzyjnie aby dać szansę utrafić w wymagania. Jeśli komisja stawia pracom zarzut "niespełniania kryterium funkcjonalności" to brzmi to dość enigmatycznie, jako że takie kryterium - rozumiane jako obiektywny zbiór norm - po prostu nie istnieje. Funkcjonalność można oceniać w stosunku do sformułowanych wcześniej założeń i wymagań - tymczasem w tym zakresie warunki konkursu były bardzo ogólne.  

avatar użytkownika
,

Wg. regulaminu "kryterium funkcjonalności" było najmniej punktowane. Ale na Fb zamieścili wczoraj wyróżnione prace.
Osobiście jedna mi się tylko podoba.
  

,

Jeśli to są wyróżnione prace...
to znaczy, że nagroda 10k nie przyciągnęła profesjonalistów.
Ot co.
  

avatar użytkownika
,

A no tak. Jaj nie urywa.  

Najnowsze w tym dziale

Konkurs: neon dla Centrum Kultury w Lublinie
Centrum Kultury w Lublinie zaprasza do udziału w konkursie, którego celem jest wyłonienie projektu neonu na elewację budynku Centrum. Do wygrania jest 5 tys. zł.
We Want Jazz - Międzynarodowy Konkurs Plakatu
Temat: Bronisław Kaper, Henryk Wars, Victor Young. Wkład polskich kompozytorów w historię światowego jazzu.
Konkurs na mural FSC w Lublinie
Rada Dzielnicy Hajdów-Zadębie w Lublinie oraz Centrum Kultury w Lublinie aprasza do udziału w konkursie na mural nawiązującu do spuścizny Fabryki Samochodów Ciężarowych w Lublinie.
Admind z nagrodą Red Dot 2020
Wśród 6 992 projektów podzielonych na trzy główne kategorie, zostaliśmy wyróżnieni aż dwa razy za kampanie związane z brands & communication.
Tofu Studio z Red Dot Award
Gdańskie TOFU Studio zostało ponownie docenione w konkursie RED DOT Award: Brands & Communication Design. Nagrodzonym przez międzynarodowe Jury projektem został kalendarz wieloplanszowy „LEGENDY” przygotowany charytatywnie pod patronatem UNICEF Polska. To już trzecia nagroda przyznania gdańszczanom w tym prestiżowym, ogólnoświatowym konkursie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764