logo
WIADOMOŚCI

Fiasko konkursu na logo Max-Fliz

redakcja   01.02.2018, przeczytano 1393 razy
ilustracja

Nie udało się wyłonić nowego logo dla krakowskiej firmy handlowej MAX-FLIZ. Rozpisany pod koniec zeszłego roku konkurs nie przyniósł rozwiązań spełniających oczekiwania komisji, mimo zgłoszenia ponad dwustu projektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fiasko-konkursu-na-logo-max-fliz,35288,artykul.html

W opublikowanym przez Max-Fliz komunikacie czytamy: 

W konkursie na nowe logo Max-Fliz wzięło udział aż 227 prac. Oceniając projekty Komisja Konkursowa brała pod uwagę: walory estetyczne i graficzne projektu, oryginalność pomysłu, łatwośc kojarzenia i zapamietywania, oddanie specyfiki branży wnętrzarskiej, czytelność i funkcjonalność w konwersji na różne media.

W związku z zakończeniem obrad informujemy z przykrością, że decyzją komisji nie została przyznana nagroda główna. Jednocześnie komisja nie zarekomendowała żadnego ze zgłoszonych projektów w zaproponowanych formach do wykorzystania jako nowego logo Max-Fliz, ze względu na to, iż przesłane prace nie spełniają kryterium funkcjonalności.
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział!"

Źródło: MAX-FLIZ

www.max-fliz.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
michalem, 01.02.2018

Szkoda, że nie można zobaczyć jakie propozycje wpłynęły.

avatar użytkownika
redakcja, 01.02.2018

Wątpliwe aby ktoś odważył się to pokazać bo byłoby to równoznaczne z otworzeniem niekończącej się dyskusji czy decyzja komisji była słuszna.  

avatar użytkownika
michalem, 01.02.2018

Pewnie i tak, nie mniej miło byłoby zobaczyć prace.  

avatar użytkownika
redakcja, 01.02.2018

Regulamin gwarantował organizatorom prawo pokazania prac na stronie konkursowej. Skoro tego nie zrobili to zapewne już nie zrobią.  

herrero, 02.02.2018

Wydawać by się mogło, że nagroda 10k powinna przyciągnąć ludzi mających pojęcie.
  

avatar użytkownika
redakcja, 02.02.2018

A skąd wiesz, że nie przyciągnęła?  

avatar użytkownika
michalem, 02.02.2018

Pewnie i przyciągnęła, ale zapewne jury, albo wybredne, albo oczekiwali czegoś innego.  

herrero, 02.02.2018

Albo nagroda okazała się niewystarczającym wabikiem.   

avatar użytkownika
redakcja, 02.02.2018

Wysokość nagrody wydaje się wystarczająca, natomiast pytanie czy warunki konkursu były sformułowane na tyle precyzyjnie aby dać szansę utrafić w wymagania. Jeśli komisja stawia pracom zarzut "niespełniania kryterium funkcjonalności" to brzmi to dość enigmatycznie, jako że takie kryterium - rozumiane jako obiektywny zbiór norm - po prostu nie istnieje. Funkcjonalność można oceniać w stosunku do sformułowanych wcześniej założeń i wymagań - tymczasem w tym zakresie warunki konkursu były bardzo ogólne.  

avatar użytkownika
michalem, 02.02.2018

Wg. regulaminu "kryterium funkcjonalności" było najmniej punktowane. Ale na Fb zamieścili wczoraj wyróżnione prace.
Osobiście jedna mi się tylko podoba.  

herrero, 02.02.2018

Jeśli to są wyróżnione prace...
to znaczy, że nagroda 10k nie przyciągnęła profesjonalistów.
Ot co.  

avatar użytkownika
michalem, 03.02.2018

A no tak. Jaj nie urywa.  

Najnowsze w tym dziale:

Polska kampania laureatem Mixx Awards IAB Europe
W prestiżowym konkursie Mixx Awards Europe 2018 laureat polskiej edycji konkursu – agencja VML otrzymała brązową statuetkę za kampanię The Missed Spaceflight. Nagrodę odebrali przedstawiciele agencji podczas uroczystej gali kongresu Interact w Mediolanie.
62. edycja Standout. Beautyword 2018 Dubai
62. edycja StandOUT. Beautyword 2018 prezentuje stoiska wybranych polskich wystawców Beautyworld Middle East, największych targów na Bliskim Wschodzie dedykowanych produktom kosmetycznym, którego 23 edycja odbyła się w dniach 7-10 maja w Dubaju.
MediaCom otrzymał tytuł Sieci Roku na Festival of Media Global Awards 2018, złota statuetka dla MediaCom Warszawa za polską kampanię Head & Shoulders to pierwsza od dłuższego czasu międzynarodowa nagroda przyznana agencji z Polski na festiwalu Festival of Media. Podczas festiwalowej gali sieć MediaCom zdobyła łącznie 19 nagród za kampanie na całym świecie.
Zespół kreatywny Viasat World z dwiema głównymi nagrodami na gali Promax BDA
Wiodący międzynarodowy koncern medialny Viasat World został wyróżniony dwiema głównymi nagrodami na prestiżowej gali Promax BDA Europe Awards. Impreza stanowi europejską edycję światowego konkursu promującego wybitne osiągnięcia w dziedzinie rozrywki, designu i marketingu.
ATS Display ze Złotym Wiązem w kategorii „Pracodawca Roku!”
W IV edycji konkursu Złoty Wiąz adresowanego do najprężniej działających oraz udzielających się społecznie organizacji na terenie Gminy Wiązowna, firma ATS Display została wyróżniona mianem Pracodawcy Roku.
 
sobota 26.05.2018, 68 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone