logo
WIADOMOŚCI

Fiasko konkursu na logo Max-Fliz

redakcja   01.02.2018, przeczytano 1460 razy
ilustracja

Nie udało się wyłonić nowego logo dla krakowskiej firmy handlowej MAX-FLIZ. Rozpisany pod koniec zeszłego roku konkurs nie przyniósł rozwiązań spełniających oczekiwania komisji, mimo zgłoszenia ponad dwustu projektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fiasko-konkursu-na-logo-max-fliz,35288,artykul.html

W opublikowanym przez Max-Fliz komunikacie czytamy: 

W konkursie na nowe logo Max-Fliz wzięło udział aż 227 prac. Oceniając projekty Komisja Konkursowa brała pod uwagę: walory estetyczne i graficzne projektu, oryginalność pomysłu, łatwośc kojarzenia i zapamietywania, oddanie specyfiki branży wnętrzarskiej, czytelność i funkcjonalność w konwersji na różne media.

W związku z zakończeniem obrad informujemy z przykrością, że decyzją komisji nie została przyznana nagroda główna. Jednocześnie komisja nie zarekomendowała żadnego ze zgłoszonych projektów w zaproponowanych formach do wykorzystania jako nowego logo Max-Fliz, ze względu na to, iż przesłane prace nie spełniają kryterium funkcjonalności.
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział!"

Źródło: MAX-FLIZ

www.max-fliz.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
michalem, 01.02.2018

Szkoda, że nie można zobaczyć jakie propozycje wpłynęły.

avatar użytkownika
redakcja, 01.02.2018

Wątpliwe aby ktoś odważył się to pokazać bo byłoby to równoznaczne z otworzeniem niekończącej się dyskusji czy decyzja komisji była słuszna.  

avatar użytkownika
michalem, 01.02.2018

Pewnie i tak, nie mniej miło byłoby zobaczyć prace.  

avatar użytkownika
redakcja, 01.02.2018

Regulamin gwarantował organizatorom prawo pokazania prac na stronie konkursowej. Skoro tego nie zrobili to zapewne już nie zrobią.  

herrero, 02.02.2018

Wydawać by się mogło, że nagroda 10k powinna przyciągnąć ludzi mających pojęcie.
  

avatar użytkownika
redakcja, 02.02.2018

A skąd wiesz, że nie przyciągnęła?  

avatar użytkownika
michalem, 02.02.2018

Pewnie i przyciągnęła, ale zapewne jury, albo wybredne, albo oczekiwali czegoś innego.  

herrero, 02.02.2018

Albo nagroda okazała się niewystarczającym wabikiem.   

avatar użytkownika
redakcja, 02.02.2018

Wysokość nagrody wydaje się wystarczająca, natomiast pytanie czy warunki konkursu były sformułowane na tyle precyzyjnie aby dać szansę utrafić w wymagania. Jeśli komisja stawia pracom zarzut "niespełniania kryterium funkcjonalności" to brzmi to dość enigmatycznie, jako że takie kryterium - rozumiane jako obiektywny zbiór norm - po prostu nie istnieje. Funkcjonalność można oceniać w stosunku do sformułowanych wcześniej założeń i wymagań - tymczasem w tym zakresie warunki konkursu były bardzo ogólne.  

avatar użytkownika
michalem, 02.02.2018

Wg. regulaminu "kryterium funkcjonalności" było najmniej punktowane. Ale na Fb zamieścili wczoraj wyróżnione prace.
Osobiście jedna mi się tylko podoba.  

herrero, 02.02.2018

Jeśli to są wyróżnione prace...
to znaczy, że nagroda 10k nie przyciągnęła profesjonalistów.
Ot co.  

avatar użytkownika
michalem, 03.02.2018

A no tak. Jaj nie urywa.  

Najnowsze w tym dziale:

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” ze złotym i srebrnym Stevie Awards
Grupa Hotelowa Orbis S.A., we współpracy z agencjami TheProduction, Public Dialog i VML, które pracowały przy kampanii wizerunkowej dla hoteli rodziny ibis – „ibis. tu mieszka muzyka” zostali docenieni w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu The 2018 International Business Awards. Za realizowaną wspólnie kampanię zdobyli dwie statuetki –...
Art Mural Challenge: Konkurs dla fanów street art’u
Łódź to prawdziwy raj dla wszystkich miłośników kultury, sztuki i ulicznego street art’u. Szczególnie Ci ostatni będą mieli możliwość zaprezentować swoje kreatywne pomysły i koncepcje, próbując swoich sił w Art Mural Challenge – konkursie na najlepszy mural, którego ambasadorem jest Krzysztof Jankowski Jankes. Akcja nadsyłania prac potrwa od 2 do 31 sierpnia. Najbardziej...
Konkurs: 4 logotypy wspierające społeczeństwo obywatelskie
Narodowy Instytut Wolności zaprasza do udziału w konkursie na stworzenie znaków graficznych programów wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego. Konkurs obejmuje sporządzenie zestawu czterech projektów znaków graficznych (logotypów) programów zarządzanych przez NIW-CRSO w wersji polsko- i anglojęzycznej.
Golden Drum: Został miesiąc na zgłoszenia do Young Drummers
W tym roku ostateczny termin zgłoszeń do konkursu Young Drummers o najlepszy i najbardziej kreatywny plakat przypada na 10 września.
IWP: Finaliści konkursu Dobry Wzór wyłonieni
W dwudziestej piątej, finałowej edycji zgłoszono do konkursu aż 193 produkty i usługi, Do finału przeszło 119 produktów. Prace finałowe zostaną pokazane na wystawie w październiku w IWP, znajdą się także w katalogu wystawy. To jeszcze nie koniec konkursowych zmagań - przed nami wyłonienie zwycięzców, zapowiadane na 22 października.
 
wtorek 14.08.2018, 100 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone