logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fiat: kreskówka i strona internetowa pomogą w debiucie nowej Pandy

  PR 28.12.2011, przeczytano 1154 razy
ilustracja

Zaprezentowana w grudniu międzynarodowej prasie w Kampanii, nowa Panda już za kilka tygodni będzie dostępna w sieci dealerskiej Fiata, a już dziś wydarzeniu towarzyszy prezentacja nowej strony internetowej fiatpanda.it i emisja w sieci zwiastuna kreskówki "Panda. Spróbuj ją złapać".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fiat%3A-kreskowka-i-strona-internetowa-pomoga-w-debiucie-nowej-pandy,14266,artykul.html

Na profilu Fiata na portalu YouTube pod adresem http://www.youtube.com/fiatontheweb dostępny jest 45-sekundowy zwiastun "Panda. Spróbuj ją złapać.", zabawny film animowany, który przedstawia „odważny" samochód w pełnej niespodzianek podróży po drogach Europy. Ta zrealizowana przez agencję Leo Burnett kreskówka jest nowością, jeśli chodzi o komunikację marketingową w branży motoryzacyjnej, ponieważ w oryginalny sposób akcentuje wyjątkowość Pandy w odniesieniu do samochodów miejskich konkurencji. Pełna wersja kreskówki dostępna będzie ostatniego tygodnia stycznia 2012, a wcześniej, bo już od 12 stycznia, użytkownicy będą mogli uczestniczyć we wciągającej grze on-line, dzięki której będą mogli zostać „oficjalnymi kierowcami Pandy": po przejściu testów użytkownik otrzyma prawo do tytułu „Oficjalnego Kierowcy", a więc do rzucenia wyzwania konkurentom Pandy - Francuzowi Jacques'owi, Niemcowi Hansowi i Japończykom Akirze i Satoshi. Na tych, którzy będą grali i wygrywali, w końcowym filmiku będzie czekała niespodzianka.

Także strona internetowa fiatpanda.it została odnowiona i z cyfrowej platformy została przekształcona w stronę o produkcie, ale nadal jest utrzymana w prostym, ale oryginalnym stylu Pandy. Strona główna, to droga nowej Pandy, jaką przebywa po całej Europie: podróż, którą użytkownik odbywa, wchodząc w kolejne sekcje podkreślające zalety nowej wersji Pandy, począwszy od designu a kończąc na technologii, oferuje użytkownikowi oryginalny konfigurator utrzymany w duchu Pandy. Użytkownik oprócz możliwości skonfigurowania dla siebie idealnej wersji samochodu, ma możliwość interakcji, wybierając tło oraz ramkę, w której umieści zbudowany przez siebie samochód i może ją indywidualizować, umieszczając awatar ze swoim zdjęciem lub zdjęciem przyjaciela. Otrzyma w ten sposób Pandę „uszytą na miarę", którą będzie mógł zapisać i podzielić się nią z innymi użytkownikami.

Źródło: Fiat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Pandzie to chyba nic nie pomoże - nawet "zabawny film animowany". Serio.

Najnowsze w tym dziale

Nie żyje Bohdan Butenko
W wieku 88 lat zmarł Bohdan Butenko – słynny grafik i ilustrator związany przez lata z redakcją „Przekroju”, twórca postaci Gapiszona, Kwapiszona, Gucia i Cezara.
Ruszyła kampania „Otwarte w niedziele”
11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć...
Stoisko targowe to duża inwestycja dla każdej firmy niezależnie do tego jakim budżetem dysponuje. Dlatego warto pomyśleć o rozwiązaniu, które będzie służyło przez lata i to nie tylko w czasie targów. O rozwiązaniu, które nie będzie jednorazowe i nie będzie generowało odpadów po każdych targach.
Brother razem z BNP Paribas Leasing Solutions tworzy program dla swoich partnerów
Firma Brother, dzięki współpracy z BNP Paribas Leasing Solutions prezentuje nowe rozwiązanie, Brother Finance, ułatwiające resellerom oferowanie dzierżawy sprzętu i usług MPS. Dodatkowo, by na starcie wesprzeć proces sprzedaży do końca grudnia 2019 roku trwa promocja, dzięki której klient dealera nie zapłaci żadnych odsetek od finansowanego urządzenia.
Dębica łączy pokolenia w nowej kampanii wizerunkowej
Firma Oponiarska Dębica S.A., wiodący producent opon do samochodów osobowych na polskim rynku, rusza z nową ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Panuje na polskich drogach”. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do szerszego grona klientów, w tym młodych kierowców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764