logo
WIADOMOŚCI

Fiesta Catering oficjalnym sponsorem Festiwalu Druku

  PR 22.05.2015, przeczytano 577 razy

FIESTA Catering będzie oficjalnym sponsorem cateringu podczas tegorocznego Festiwalu Druku (pełna nazwa: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań) odbywającego się w dniach 9-10 września, w Hali Expo XXI w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fiesta-catering-oficjalnym-sponsorem-festiwalu-druku,24941,artykul.html

FIESTA Catering przygotuje specjalny poczęstunek oraz obsługę strefy VIP w trakcie dwóch dni trwania spotkań.

- Mamy za sobą ponad 12 lat doświadczenia przy organizacji spotkań oraz eventów firmowych dla kilkudziesięciu jak też kilku tysięcy osób. FIESTA Catering zapewnia kompleksową obsługę od projektu po realizację, z pełną obsługą kucharską, kelnerską oraz logistyczną - mówi Ewa Brzostek-Ciarcińska, Menadżer ds. Marketingu i PR w FIESTA Catering.

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie we wrześniu 2015 r. Organizatorem Festiwalu i wydawcą Raportu jest OOH magazine. Patronat nad wydarzeniem objęły Polska Izba Opakowań, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Polska Izba Druku i Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych.

Źródło: Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone