logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filc do cięcia laserem

  PR 28.06.2017, przeczytano 2130 razy
ilustracjastrzałka

Firma COLOP wprowadziła kolejny materiał do cięcia laserem – filc w 14 różnokolorowych odsłonach. Można wykonać z niego bardzo ciekawe materiały dekoracyjne, a także gadżety reklamowe: ozdoby, dekoracje, biżuterię, podkładki pod kubki, oprawki na notesy, zakładki do książek, breloczki, a także uszczelki i wykładziny izolacyjne oraz dźwiękochłonne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filc-do-ciecia-laserem-,32965,artykul.html

Filc jest produktem syntetycznym wyprodukowanym na bazie włókien poliestrowych. Charakteryzuje się powierzchnią gładką. Odznacza się wytrzymałością na rozerwanie, zginanie oraz ścieranie oraz bardzo dobrą odpornością na działanie światła oraz czynników chemicznych. Ponadto jest w wysokim stopniu odporny na wchłanianie wody. Szybko wysycha. Filc można również grawerować, drukować (sublimacja) oraz haftować. Ma grubości 3 mm oraz gramaturę 600 g. Filc podczas cięcia czy grawerowania nie przypala się oraz nie powoduje strzępień.

Źródło: COLOP POLSKA

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764