logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filip Beźnicki z agencjami mediowymi Havas na rynkach bałtyckich

  PR 19.04.2022, przeczytano 454 razy
ilustracja

Filip Beźnicki, Digital Strategy Director w Havas Media Group Poland, rozpoczyna współpracę z agencjami mediowymi Havas na terenie Litwy, Łotwy i Estonii. Projekt ma na celu rozwój i standaryzację strategii oraz oferty digitalowej w grupie krajów bałtyckich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filip-beznicki--z-agencjami-mediowymi-havas-na-rynkach-baltyckich,395546,artykul.html

Filip należy do zespołu strategów Havas Intelligence, jednostki Havas Media Group odpowiedzialnej za badania i strategie komunikacji marketingowej oparte na filozofii Meaningful Brands i Meaningful Media oraz wykorzystujące consumer insight płynący z badań Prosumer.

W kwietniu rozpoczyna nowy projekt mający na celu pomoc w rozwoju produktów digitalowych mediowym agencjom Havas na Litwie, Łotwie i Estonii. W pierwszym etapie będzie on obejmował zmapowanie oferty digital agencji działających na tych rynkach, następnie jego celem będzie inspiracja dla zespołów i rynków, aby wypracować jak najlepsze strategie i rozwiązania z obszaru digital marketing. Ideą projektu jest także stworzenie wspólnego języka i sposobu prezentacji strategii digitalowych dla rynków Litwy, Łotwy i Estonii.

Współpraca w ramach projektu przewidziana jest do końca pierwszej połowy tego roku. Ze strony krajów bałtyckich odpowiedzialny jest za niego Andrius Barakunas, CEO Havas Media Lithuania, natomiast docelowo powstać ma zespół projektowy składający się z dwóch przedstawicieli z każdego z rynków.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

UX Design od podstaw - szkoła biznesu Laba rusza z nowym kursem online
Kurs z zakresu projektowania UX poprowadzi Head of Design & Partner w Agencji konsultingowej Together – Bartosz Balewski. Studenci będą mogli uczyć się od doświadczonego specjalisty, współpracującego z Google i dowiedzą się jak stworzyć dobry projekt UX-owy.
Nikon zdobywa cztery nagrody EISA
Nikon ma przyjemność poinformować, że w konkursie EISA Awards 2022-2023 otrzymał 4 nagrody. Flagowy aparat bezlusterkowy Z 9 został uhonorowany tytułem „Camera of the Year” (Aparat roku). Sukces odniosły też obiektywy NIKKOR: NIKKOR Z 800mm f/6.3 VR S w kategorii „Telephoto Lens” (Teleobiektyw), NIKKOR Z 400mm f/2.8 TC VR S w kategorii „Professional...
Natalia Kaczmarek w globalnej kampanii New Balance
„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury. Osoby, które są najlepsze w tym co robią, i robią to, co kochają najbardziej. W najnowszej odsłonie kampanii pojawiają się globalni ambasadorzy marki: Kawhi Leonard, IU, Raheem Sterling, Bukayo Saka i Jack Harlow. Do wyjątkowego...
Festiwal Marketingu – zostało 30 dni do targów
Już niespełna miesiąc dzieli nas od największej imprezy branżowej przed najważniejszym sezonem w branży. Trwa bezpłatna rejestracja dla zwiedzających na 14. edycję targów Festiwal Marketingu, które odbędą się 14-15 września br. w EXPO XXI Warszawa.
Kamikaze rozpoczęło współpracę z marką Lajkonik
„Legendarny Moment, Legendarny Smak” - agencja Kamikaze wygrała przetarg marki Lajkonik na obsługę jej aktywności w social mediach i rozpoczęła obsługę tego brandu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764