logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filip Beźnicki z agencjami mediowymi Havas na rynkach bałtyckich

  PR 19.04.2022, przeczytano 642 razy
ilustracja

Filip Beźnicki, Digital Strategy Director w Havas Media Group Poland, rozpoczyna współpracę z agencjami mediowymi Havas na terenie Litwy, Łotwy i Estonii. Projekt ma na celu rozwój i standaryzację strategii oraz oferty digitalowej w grupie krajów bałtyckich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filip-beznicki--z-agencjami-mediowymi-havas-na-rynkach-baltyckich,395546,artykul.html

Filip należy do zespołu strategów Havas Intelligence, jednostki Havas Media Group odpowiedzialnej za badania i strategie komunikacji marketingowej oparte na filozofii Meaningful Brands i Meaningful Media oraz wykorzystujące consumer insight płynący z badań Prosumer.

W kwietniu rozpoczyna nowy projekt mający na celu pomoc w rozwoju produktów digitalowych mediowym agencjom Havas na Litwie, Łotwie i Estonii. W pierwszym etapie będzie on obejmował zmapowanie oferty digital agencji działających na tych rynkach, następnie jego celem będzie inspiracja dla zespołów i rynków, aby wypracować jak najlepsze strategie i rozwiązania z obszaru digital marketing. Ideą projektu jest także stworzenie wspólnego języka i sposobu prezentacji strategii digitalowych dla rynków Litwy, Łotwy i Estonii.

Współpraca w ramach projektu przewidziana jest do końca pierwszej połowy tego roku. Ze strony krajów bałtyckich odpowiedzialny jest za niego Andrius Barakunas, CEO Havas Media Lithuania, natomiast docelowo powstać ma zespół projektowy składający się z dwóch przedstawicieli z każdego z rynków.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764