logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filip Beźnicki nowym Digital Strategy Directorem w Havas Media Group

  PR 23.06.2020, przeczytano 655 razy
ilustracja

Havas Media Group wzmacnia kompetencje digitalowe. Do agencji od 1 lipca 2020 r. dołącza Filip Beźnicki obejmując nowo utworzone stanowisko Digital Strategy Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filip-beznicki-nowym-digital-strategy-directorem-w-havas-media-group,387513,artykul.html

Z początkiem lipca do agencji mediowej Havas Media Group dołącza ekspert w zakresie strategii digitalowej Filip Beźnicki. Obejmie on stanowisko Digital Strategy Director w zespole Havas Intelligence i będzie raportować bezpośrednio do Alicji Cybulskiej - Chief Strategy Officer. Jest to kolejny krok w rozwoju ekspertyzy digitalowej Havas Media Group, która stawia na ciągły rozwój i wzmocnienie kompetencji digitalowych, szczególnie w obszarze strategii komunikacji, jak również efektywną współpracę ekspertów strategii z zapleczem mediowym agencji. Do zadań Filipa będzie należeć tworzenie strategii digitalowych dla klientów HMG w oparciu o nowy sieciowy proces strategiczny MX oraz badanie i filozofię Meaningful Brands, a także komplementarna współpraca z Dominikiem Wałęgą, Chief Digital Officer, w celu budowania kompleksowej oferty komunikacji w ekosystemie digital.

– Filip to jeden z najbardziej innowacyjnych strategów digitalowych w Polsce z silnym backgroundem mediowym. Śmiało można o nim powiedzieć, że to jeden z trendwatcherów rynku. Przez ostatnie kilka lat zdobywał doświadczenie na wymagających projektach doradczych oraz uczestniczył w wielu projektach e- commerce’owych – mówi Małgorzata Węgierek CEO Havas Media Group i dodaje – podoba nam się holistyczne spojrzenie Filipa na komunikację, całościowe spojrzenie na marki klienta: od odpowiedniego insightu, poprzez pozycjonowanie, dobór komunikatu, odpowiednie touchpointy, kończąc na ekspozycji produktu w punkcie sprzedaży zwłaszcza online oraz to, jak odkrywa przed klientami potencjał digitalu – często wychodząc w swoich rekomendacjach poza schematy angażujące uwagę konsumenta, które jednak w pełni przekładają się na realizację wyników biznesowych.

Filip Beźnicki to ekspert mediowy z ponad 13-letnim doświadczeniem w zakresie tworzenia i implementacji strategii komunikacyjnych, zarówno od strony mediowej, jak i kreatywnej. Swoją karierę zaczął w Starcomie, następnie przez 3 lata w Next Agency zajmował się tworzeniem strategii komunikacji, a przez ostatnie kilka lat zdobywał doświadczenie pracując w agencji Saatchi&Saatchi, ostatnio na stanowisku Digital Growth Director. W swojej karierze miał okazje prowadzić projekty dla takich klientów jak Coca Cola, T-mobile, IKEA, Microsoft, MARS czy Jacobs. Jest absolwentem warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej, a na swoim koncie ma m.in. takie nagrody jak: Cannes Lions, Effie czy Mixx Awards.

Havas Media Group nieustannie wzmacnia kompetencje digitalowe Poza standardowym zestawem narzędzi marketingowych realizuje kampanie na Allegro czy jeszcze nieobecnym w Polsce – Amazon, pracując dla liderów kategorii m.in. PKO BP, PLL LOT (40 rynków globalnie), doradzając przy tym największym marketerom w zakresie data driven marketingu takich jak. m.in. Canal+, PKO BP, LOT, Hyundai, Dr Oetker i wielu innym.

W związku z powyższymi zmianami, kompetencje jednostki HavasX, dotychczas podlegającej pod Havas Intelligence, zostają podzielone między Filipa Beźnickiego a Dominika Wałęgę, który przejął obowiązki związane z rozwojem tego obszaru współpracy. Dominik ma szerokie doświadczenie na rynku startupów, a w poprzednich miejscach pracy stworzył od podstaw dział SEM, SEO i Performance oraz był odpowiedzialny za prowadzenie działań dla największych klientów agencji w zakresie performance marketingu.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764