logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filip Cieśliński z Arskom do Gońca

  PR 04.10.2024, przeczytano 809 razy
ilustracja

Filip Cieśliński od początku października pełni funkcję head of sales Goniec.pl należącego do Grupy Iberion. Poprzednio to samo stanowisko piastował w agencji Arskom reprezentującej m.in. Kanał Zero, Grupę Weszło oraz czołowych polskich dziennikarzy i twórców sportowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filip-cieslinski-z-arskom-do-gonca,405945,artykul.html

Cieśliński przez ostatnie 6 lat pracował w agencji Arskom przechodząc drogę od Product Managera po stanowisko szefa sprzedaży całej organizacji. W tych latach w portfolio agencji poza sportowcami takimi jak Bartosz Kurek, Wilfredo Leon, Grzegorz Krychowiak czy Jerzy Dudek, dziennikarzami i twórcami sportowymi na czele z Michałem Polem, Mateuszem Święcickim i Tomaszem Ćwiąkałą, pojawiały się także mocne digitalowe media – Grupa Weszło, Kanał Sportowy, a od początku 2024 roku także Kanał Zero. Cieśliński prowadził działania sprzedażowe na rzecz wszystkich tych podmiotów oraz był odpowiedzialny za nadzór i synchronizację sprzedażowych działań całej agencji.

Wcześniej pracował jako dziennikarz i social media specialist w podmiotach należących do Grupy RASP – Fakcie i Przeglądzie Sportowym.

Losy Iberionu uważnie śledziłem jeszcze w czasach mojej pracy dziennikarskiej, kiedy należące do niej podmioty były w digitalu rywalami, ale często też inspiracją dla tytułów, które reprezentowałem. Teraz dokładając do tamtego zafascynowania całą wiedzę z segmentu marketingu i sprzedaży, którą nabyłem w ostatnich latach, chcę pomóc serwisowi Goniec.pl i całej grupie w rozbudowie produktu wideo i budowie wartościowej oferty dla klienta bezpośredniego  – mówi Cieśliński.

Dla Grupy Iberion rozpoczęcie współpracy z 30-latkiem to kolejny krok w stronę rozbudowy i profesjonalizacji wewnętrznego działu sprzedaży, na którego czele od sierpnia 2023 stoi Lidia Cybulska, a który z ramienia zarządu nadzoruje Maksymilian Tomanek, wiceprezes zarządu i współtwórca Iberionu..

Cieśliński będzie odpowiedzialny przede wszystkim za bezpośrednie współprace realizowane w ramach serwisu i kanału Goniec.pl. Ma jednak wesprzeć także pozostałych liderów w monetyzacji innych serwisów i kanałów Grupy Iberion – Smakoszy, Świata Gwiazd, Pacjenci.pl, Biznes Info, Lelum czy Rolnik info. 

Źródło: Iberion

www.iberion.pl

Dodatkowe informacje:

Redaktorem naczelnym Gońca od grudnia 2023 r. jest Janusz Schwertner. Kanał youtubowy portalu Goniec.pl ma obecnie ponad 385 tys. subskrypcji i jest jednym z najszybciej rozwijających się kanałów newsowych na platformie YouTube (trzecia pozycja we wrześniu 2024 r. wg socialblade.com).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One, obejmując stanowisko PR & Marketing Managera dedykowanego spółce Salestube. W nowej roli odpowiada za rozwój wizerunku marki i budowanie jej rozpoznawalności na rynkach międzynarodowych. Istotnym elementem jej pracy będzie także koordynacja kampanii marketingowych i wizerunkowych oraz współpraca z kluczowymi partnerami...
Dawid Pożoga szefem marketingu w STS
Z początkiem grudnia Dawid Pożoga dołączył jako Chief Marketing Officer do STS, lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który odszedł z firmy po 11 latach pracy.
Rafał Szafraniec dołącza do Value Media
W grudniu do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych...
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI. Głównym zadaniem Bartosza będzie rozwijanie tego obszaru, budowanie zespołu konsultantów oraz wspieranie klientów dentsu w implementacji narzędzi AI oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku zarówno w Polsce, jak i w całym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764