logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filip Gapiński dołącza do zespołu Fantasyexpo

  PR 21.03.2023, przeczytano 553 razy

Filip Gapiński dołącza do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko Lead Creative Strategist.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filip-gapinski-dolacza-do-zespolu-fantasyexpo,399366,artykul.html

Filip Gapiński to strateg z ponad 7-letnim doświadczeniem pracy z twórcami i wydawcami gier oraz markami komercyjnymi. Zajmował się przygotowywaniem i egzekucją kompleksowych kampanii marketingowych wykorzystując znajomość kontekstu i rynku gamingowego oraz kreatywne podejście do przestrzeni reklamowej. Przed dołączeniem do Fantasyexpo pracował w Gameset oraz Kool Things, w których współpracował między innymi z takimi markami jak MSI, Steel Series, Razer, Sprite, Allegro, Hasbro oraz wydawcami gier - EPIC Games, Activision, Riot Games czy Huuuge Games.

W Fantasyexpo objął stanowisko Lead Creative Strategist a jego bezpośrednim przełożonym jest Kamil Górecki - prezes Fantasyexpo. Wspólnie będą wspierali wszystkie marki należące do Fantasyexpo - agencję influencerską WE!RE Fantasy, GAM3RS_X skupione na formatach gamingowych oraz GAM3RS_X Studio, które produkuje transmisje esportowe i gamingowe na całym świecie.

- Bardzo się cieszę, że możemy podjąć współpracę z Filipem. Jestem przekonany, że jego nieszablonowe podejście do projektów oraz spore doświadczenie zdobyte na przestrzeni lat we współpracy z różnymi markami pozwolą wejść na kolejny level naszej organizacji - komentuje Kamil Górecki, CEO Fantasyexpo.

Do obowiązków Filipa należy między innymi planowanie strategiczne i prowadzenie projektów new business, tworzenie konceptów kreatywnych oraz ich wdrażanie zarówno dla partnerów biznesowych, jak i w Fantasyexpo. Zadba też o rozwój działu powiększając rodzinę Fantasyexpo o kolejne kreatywne głowy.

Źródło: Fantasyexpo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764