logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filip Gapiński dołącza do zespołu Fantasyexpo

  PR 21.03.2023, przeczytano 297 razy

Filip Gapiński dołącza do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko Lead Creative Strategist.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filip-gapinski-dolacza-do-zespolu-fantasyexpo,399366,artykul.html

Filip Gapiński to strateg z ponad 7-letnim doświadczeniem pracy z twórcami i wydawcami gier oraz markami komercyjnymi. Zajmował się przygotowywaniem i egzekucją kompleksowych kampanii marketingowych wykorzystując znajomość kontekstu i rynku gamingowego oraz kreatywne podejście do przestrzeni reklamowej. Przed dołączeniem do Fantasyexpo pracował w Gameset oraz Kool Things, w których współpracował między innymi z takimi markami jak MSI, Steel Series, Razer, Sprite, Allegro, Hasbro oraz wydawcami gier - EPIC Games, Activision, Riot Games czy Huuuge Games.

W Fantasyexpo objął stanowisko Lead Creative Strategist a jego bezpośrednim przełożonym jest Kamil Górecki - prezes Fantasyexpo. Wspólnie będą wspierali wszystkie marki należące do Fantasyexpo - agencję influencerską WE!RE Fantasy, GAM3RS_X skupione na formatach gamingowych oraz GAM3RS_X Studio, które produkuje transmisje esportowe i gamingowe na całym świecie.

- Bardzo się cieszę, że możemy podjąć współpracę z Filipem. Jestem przekonany, że jego nieszablonowe podejście do projektów oraz spore doświadczenie zdobyte na przestrzeni lat we współpracy z różnymi markami pozwolą wejść na kolejny level naszej organizacji - komentuje Kamil Górecki, CEO Fantasyexpo.

Do obowiązków Filipa należy między innymi planowanie strategiczne i prowadzenie projektów new business, tworzenie konceptów kreatywnych oraz ich wdrażanie zarówno dla partnerów biznesowych, jak i w Fantasyexpo. Zadba też o rozwój działu powiększając rodzinę Fantasyexpo o kolejne kreatywne głowy.

Źródło: Fantasyexpo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interprint na Łódź Design Festival
Wejście na rynek pracy generacji Z, coraz bardziej zaawansowana sztuczna inteligencja, wyzwania, które stawiają przed nami alarmujące raporty ekologów… Wszystko to sprawia, że coraz częściej myślami wybiegamy w przyszłość… To właśnie ona i jej postrzeganie były tematem przewodnim minionej edycji Łódź Design Festival. Czy zamiast przepowiadać...
Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud
Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną...
Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group
Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających...
Zakończył się Łódź Design Festival 2023
Wystawy, warsztaty, spotkania z projektantami i architektami oraz rozmowy na najbardziej aktualne i palące tematy – taki był tegoroczny Łódź Design Festival. 17. edycja wydarzenia jak zwykle przyciągnęła topowych reprezentantów polskiej branży kreatywnej oraz fanów dobrego designu.
Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store
Wraz z rozwojem technologii i postępującą cyfryzacją społeczeństwa, handel elektroniczny stał się nieodłączną częścią naszego życia. Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach on-line, co prowadzi do powstawania nowych modeli biznesowych takich jak quick commerce oraz dark store. Oba zjawiska odzwierciedlają ewolucję e-commerce i zmieniające się trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764