logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filip Kożusznik obejmuje stanowisko Content & Digital Director w 24/7Communication.

  PR 14.02.2023, przeczytano 680 razy
ilustracja

24/7Communication, dbając o spójność i integralność oraz ekspercki poziom świadczonych usług w obszarze szerokorozumianego contentu, tworzy nowe stanowisko Content & Digital Director. Funkcję tę obejmuje Filip Kożusznik.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filip-kozusznik-obejmuje-stanowisko-content-and-digital-director-w--24-7communication.,398983,artykul.html

24/7Communication jako agencja specjalizująca się w komunikacji strategicznej dba o ekspercką jakość i ofertę świadczonych usług. Konsekwentnie od wielu lat rozwija swoje kompetencje również w obszarze contentu, oferując swoim klientom nowoczesne, dopasowane do ich potrzeb rozwiązania graficzne i audiowizualne oraz ich efektywną dystrybucję. W 2020 roku agencja otworzyła innowacyjne in-housowe studio telewizyjne, tj. 24/7STUDIO Content and Streaming, zajmujące się produkcją materiałów audiowizualnych do komunikacji korporacyjnej (zewnętrznej i wewnętrznej), m.in. webinariów, digital town hallów, transmisji video z debat, konferencji prasowych, video newsletterów do pracowników, prezentacji produktów, szkoleń medialnych. Na jego czele stanął Filip Kożusznik. Przez ostatnie 3 lata z wielkim zaangażowaniem, rzetelnością i pomysłowością rozbudował ofertę studia, portfolio klientów i poszerzył zespół specjalistów, na który składają się graficy, motion designerzy oraz producenci video. Tylko w ostatnim roku wraz z zespołem zrealizował kilkadziesiąt projektów audiowizualnych dla takich klientów jak: McDonald’s, T-Mobile Polska, Siemens Polska, Polpharma oraz Alcon.

- Filip dał poznać się jako innowator, godny zaufania manager, zaangażowany ekspert. Dlatego jego awans jest czymś naturalnym i niezwykle cieszymy się, że kontynuacją jego drogi zawodowej jest objęcie stanowiska Content & Digital Director. Nowe stanowisko łączy bowiem dotychczas oddzielnie traktowane dwie kompetencje: Digital i Content. Zmiana ta ma przyczynić się do większej spójności i integralności oferty agencji - mówi Agata Zeman, Managing Director 24/7Communication.

Źródło: 24/7Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764