logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filip Sadowski Ad Operation Managerem w PMPG Polskie Media

  PR 16.01.2023, przeczytano 443 razy

Grupa PMPG Polskie Media, spółka matka w grupie wydawniczej, planuje kolejną fazę optymalizacji i podnoszenia efektywności siatki reklamowej obu serwisów grupy tj. wprost.pl i dorzeczy.pl. Do realizacji ambitnego zadania Zarząd zaprosił Filipa Sadowskiego, który od stycznia 2023r. oficjalne przejął pełną odpowiedzialność za optymalizacje systemów serwujących reklamy, w tym sprzedaż programatyczną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filip-sadowski-ad-operation-managerem-w-pmpg-polskie-media,398643,artykul.html

- Dołączam do Grupy w ciekawym momencie. Wiele procesów i narzędzi zostało już ułożonych. Firma jest w trakcie pełnego wdrożenia własnego narzędzia do Header Biddingu. Nawiązujemy relacje z zewnętrznymi partnerami, automatyzujemy procesy i koncentrujemy się na poprawie doświadczeń naszych użytkowników. Mam nadzieję, że moje różnorodne doświadczenia po stronie wydawców i firm technologicznych pozwolą szybko identyfikować i wykorzystywać możliwości dalszego wzrostu. – komentuje Filip Sadowski.

Filip Sadowski obejmuje funkcję Ad Operations Managera. Wcześniej pracował w firmach technologicznych (Yieldbird, WayToGrow) oraz u wydawców m.in. naTemat.

- Jestem przekonany, że bogate doświadczenie Filipa, pozwoli na dalszy rozwój sprzedaży programatycznej. Naszym priorytetem jest wzrost rentowności powierzchni reklamowej m.in. poprzez optymalizację technologii Header Bidding przy wykorzystaniu naszego autorskiego narzędzia oraz rozwój oferty Programmatic Direct - komentuje Robert Pstrokoński, Dyrektor Zarządzający.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764