logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filip Trusz nowym zastępcą redaktora naczelnego Moto.pl

  PR 14.01.2022, przeczytano 473 razy
ilustracja

Filip Trusz awansował na stanowisko zastępcy redaktora naczelnego Moto.pl ds. kontentu. Od  stycznia 2022 r. kieruje on codzienną pracą redaktorów serwisu, czuwa nad tworzeniem treści oraz zarządza newsroomem i terminami publikacji materiałów. Trusz związany jest z Moto.pl od 2014 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filip-trusz-nowym-zastepca-redaktora-naczelnego-moto.pl,394393,artykul.html

Filip Trusz od początku pracy w Moto.pl zajmował się przede wszystkim kwestiami dotyczącymi przepisów ruchu drogowego, zmianami w prawie, poradami dla kierowców oraz wiadomościami z branży motoryzacyjnej. Jest redaktorem prowadzącym cyklu „Wyższa Szkoła Jazdy”. Od stycznia tego roku, już w nowej roli, koordynuje codzienną pracę redakcji serwisu i dba o treści, które każdego dnia pojawiają się na Moto.pl.

– Bardzo się cieszę z nowej roli – mówi Filip Trusz, zastępca redaktora naczelnego Moto.pl ds. kontentu. – Do redakcji trafiłem kilka lat temu, jeszcze jako student, na praktyki - teraz jestem zastępcą redaktora naczelnego Moto.pl, które w międzyczasie stało się jednym z największych serwisów motoryzacyjnych w Polsce. To duża odpowiedzialność, ale i szansa. Razem z całą redakcją postaramy się, aby Moto.pl było źródłem ciekawych i angażujących artykułów dla każdego kierowcy. I nie tylko.

Przez ostatnie lata Filip wykazał się ponadprzeciętnym zaangażowaniem w pracę redakcji i ma swój wkład w sukcesy zasięgowe Moto.pl – komentuje zmianę Tomasz Korniejew, dyrektor Moto.pl. – W ostatnim czasie poświęcam coraz więcej uwagi kwestiom związanym z prowadzeniem biznesu Moto.pl, dlatego potrzebowałem wsparcia - osoby, która będzie czuwała nad codzienną pracą redakcji. Jestem przekonany, że Filip doskonale sprawdzi się w roli mojego zastępcy w obszarze kontentu.

Moto.pl to serwis łączący motoryzację, biznes i ekotrendy stworzony z myślą nie tylko o fanach motoryzacji, ale także o posiadaczach samochodów szukających przydatnych treści związanych z branżą moto. Obecnie Moto.pl jest najpopularniejszym serwisem motoryzacyjnym w Polsce. W ubiegłym miesiącu portal odwiedziło 5,5 mln użytkowników, co oznacza aż 75% wzrost w stosunku do poprzedniego roku (Mediapanel, grudzień 2021 r.).

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764