logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Film Inter Cars nagrodzony w Cannes

  PR 16.10.2017, przeczytano 363 razy
ilustracjastrzałka

Grupa kapitałowa Inter Cars do szerokiego grona tytułów i nagród dokłada kolejną statuetkę. Jeden z jej filmów został nagrodzony w prestiżowym konkursie Cannes Corporate Media & TV Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/film-inter-cars-nagrodzony-w-cannes,34112,artykul.html

Zakończona niedawno gala w Cannes, była już 8 odsłoną festiwalu Corporate Media & TV Awards. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży, na którym nagradzane są filmy korporacyjne, wyselekcjonowane z szerokiej listy zgłoszonych materiałów. Wyszczególnione produkcje zdobywają nagrody: złotego, srebrnego i czarnego Delfina w poszczególnych kategoriach. Zdobywca Grand Prix otrzymuje Białego Delfina z Cannes.

Jednym z nagrodzonych filmów został materiał prezentujący etapy budowy największej inwestycji Inter Cars – Europejskiego Centrum Logistyki i Rozwoju ILS. Wideo zostało nagrodzone statuetką Srebrnego Delfina

Prezentowany film to ponad 3 lata podążania obiektywem za poszczególnymi etapami budowy i zaangażowania od momentu wbicia pierwszej łopaty. Timelapse’y i hyperlapse’y opowiadają historie inwestycji począwszy od wznoszenia słupów, przez konstrukcję dachu, wylewania podłogi, aż po montaż najnowocześniejszej automatyki i konstrukcji magazynowej. Film powstawał przez około 30 dni zdjęciowych z czterech kamer skoncentrowanych na najważniejszych momentach wznoszącego się obiektu na przestrzeni około 36 miesięcy. Najdłuższy z kilku statycznych timelapsów przez trzy miesiące rejestrował poklatkowo budowę unikalnego na skalę europejską sortera na antresoli.

Centrum ILS zostało otwarte w Zakroczymiu w maju 2017 r. Jest to jedyny taki magazyn w branży motoryzacyjnej w Europie, który posiada najnowocześniejsze i automatyczne rozwiązania logistyczne.

Producentem filmu jest Maciej Puczyński z OMProductions.


Źródło: Inter Cars

www.intercars.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764