logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Film Inter Cars nagrodzony w Cannes

  PR 16.10.2017, przeczytano 311 razy
ilustracjastrzałka

Grupa kapitałowa Inter Cars do szerokiego grona tytułów i nagród dokłada kolejną statuetkę. Jeden z jej filmów został nagrodzony w prestiżowym konkursie Cannes Corporate Media & TV Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/film-inter-cars-nagrodzony-w-cannes,34112,artykul.html

Zakończona niedawno gala w Cannes, była już 8 odsłoną festiwalu Corporate Media & TV Awards. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży, na którym nagradzane są filmy korporacyjne, wyselekcjonowane z szerokiej listy zgłoszonych materiałów. Wyszczególnione produkcje zdobywają nagrody: złotego, srebrnego i czarnego Delfina w poszczególnych kategoriach. Zdobywca Grand Prix otrzymuje Białego Delfina z Cannes.

Jednym z nagrodzonych filmów został materiał prezentujący etapy budowy największej inwestycji Inter Cars – Europejskiego Centrum Logistyki i Rozwoju ILS. Wideo zostało nagrodzone statuetką Srebrnego Delfina

Prezentowany film to ponad 3 lata podążania obiektywem za poszczególnymi etapami budowy i zaangażowania od momentu wbicia pierwszej łopaty. Timelapse’y i hyperlapse’y opowiadają historie inwestycji począwszy od wznoszenia słupów, przez konstrukcję dachu, wylewania podłogi, aż po montaż najnowocześniejszej automatyki i konstrukcji magazynowej. Film powstawał przez około 30 dni zdjęciowych z czterech kamer skoncentrowanych na najważniejszych momentach wznoszącego się obiektu na przestrzeni około 36 miesięcy. Najdłuższy z kilku statycznych timelapsów przez trzy miesiące rejestrował poklatkowo budowę unikalnego na skalę europejską sortera na antresoli.

Centrum ILS zostało otwarte w Zakroczymiu w maju 2017 r. Jest to jedyny taki magazyn w branży motoryzacyjnej w Europie, który posiada najnowocześniejsze i automatyczne rozwiązania logistyczne.

Producentem filmu jest Maciej Puczyński z OMProductions.


Źródło: Inter Cars

www.intercars.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764