logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Film z kampanii Hexeline na Berlin Fashion Film Festival

  PR 25.04.2016, przeczytano 983 razy
ilustracjastrzałka

Film wizerunkowy HEXELINE Spring Summer 2016 – PEANUTS – został zakwalifikowany na Berlin Fashion Film Festival. To kolejny sukces ten modowej marki premium dotyczący jej materiałów reklamowych. W kampanii podziwiamy po raz kolejny światowej klasy modelkę Marię Loks.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/film-z-kampanii-hexeline-na-berlin-fashion-film-festival,28308,artykul.html

Berlin Fashion Film Festiwal, zrzesza liderów kreacji i najwyższą ligę producentów filmów fashion, beauty i lifestyle’owych. Jest on punktem odniesienia dla całego sektora strategów marketingu mody.

Jest to wielkie wyróżnienie dla Hexeline. Docenienie naszej strategii oraz tego w jaki sposób, konsekwentnie od wielu sezonów prezentujemy naszą markę. Dbam o to aby wszystkie kampanie pełne były artystycznych odniesień. Aby zawsze były to produkcje bardzo profesjonalne i bardzo bliskie wizerunkowi Hexeline. Duże podziękowania dla „I like photo” i Marcina Kempińskiego. Warto było zainwestować nieprzespane noce by zapracować na to wyróżnienie! Jestem bardzo, bardzo zadowolona” – powiedziała Katarzyna Zawadzka – prezes Hexeline.

Festiwal odbędzie się 2-3 czerwca 2016 w Berlinie.

Źródło: Hexeline

www.hexe.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764