logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FilmBox+ w ofercie Play i INEA

  PR 07.11.2024, przeczytano 238 razy
ilustracja

FilmBox+, serwis streamingowy należący do portfolio Grupy Kino Polska, poszerza zasięg dołączając do oferty kolejnych operatorów – Play i INEA. Dzięki serwisowi FilmBox+ można oglądać m.in. seriale, filmy i kanały na żywo, z dowolnego miejsca i na wielu urządzeniach. FilmBox+ stanowi cześć pakietu FilmBox, który dostępny jest dla abonentów obydwu operatorów w wybranych pakietach.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filmbox%2B-w-ofercie-play-i-inea,406386,artykul.html

Play i INEA, to po sieci Vectra kolejni operatorzy w Polsce, którzy wprowadzają do swojej oferty serwis streamingowy FilmBox+, zawierający filmy, seriale, lokalne produkcje oraz kanały telewizyjne dostępne w streamingu na żywo. Serwis uzupełnia bogatą ofertę rozrywki, którą zapewniają kanały FilmBox, dostępne powszechnie u operatorów na rynku. To łącznie 5 kanałów filmowych: FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBox Family, FilmBox Action i FilmBox Arthouse, które razem z serwisem FilmBox+ tworzą pakiet FilmBox. Szeroka i różnorodna oferta pakietu FilmBox to odpowiedź na każdy nastrój widza, dzięki czemu każdy może znaleźć tu coś interesującego do obejrzenia.

Klienci Play i INEA mogą teraz w pełni cieszyć się z pakietu FilmBox i oglądać wybrane treści nie tylko na 5 tematycznych kanałach telewizyjnych, ale również w serwisie streamingowym. Serwis FilmBox+ umożliwia widzom oglądanie na 3 urządzeniach jednocześnie, w dowolnym miejscu i czasie, również poza domem. Niedawno serwis zyskał nowy wygląd i funkcjonalności, dzięki czemu jest jeszcze bardziej przyjazny i intuicyjny w obsłudze. Na użytkowników czekają nowe udogodnienia, które ułatwiają m.in. przeglądanie treści i planowanie doboru ulubionych pozycji programowych. Teraz abonenci Play i INEA będą mogli sami przekonać się o zaletach nowej wersji serwisu.

„Dołączenie FilmBox+ do oferty kolejnych czołowych operatorów na rynku pokazuje, z jaką konsekwencją rozwijamy ten produkt. Niedawno zaprezentowaliśmy FilmBox+ w nowej odsłonie, a teraz zwiększamy jego zasięg i dostępność. Jesteśmy pewni, że prowadzone przez nas działania będą miały odzwierciedlenie w jeszcze większym zainteresowaniu i uznaniu wśród klientów. FilmBox+ uzupełnia naszą dotychczasową ofertę linearną, dostępną w ofercie operatorów. Jesteśmy partnerem dostarczającym kompleksową usługę, dzięki której abonenci mają wygodny dostęp do atrakcyjnych treści, gdzie chcą i kiedy chcą.” - komentuje Jacek Koskowski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Dystrybucji w Grupie Kino Polska. 

Abonenci sieci Play i INEA mogą korzystać z serwisu FilmBox+ poprzez stronę www.filmboxplus.com, aplikacje mobilne (Android, iOS) czy Smart TV. W sieci Play aplikacja FilmBox+ będzie także pre-instalowana na dekoderach PLAY BOX TV.

Bardzo nas cieszy nawiązana współpraca, dzięki której klienci INEA będą mogli korzystać z bogatej oferty filmów, seriali i treści rozrywkowych dostępnych w FilmBox+. Poszerzanie portfolio treści to jeden z celów w realizowanej przez nas strategii.” – dodaje Maciej Piechociński, Prezes Zarządu INEA Sp. z o.o.

Uruchomienie serwisu FilmBox+ w ofercie Play i INEA nastąpiło w trakcie trwającej od początku listopada wizerunkowej kampanii reklamowej pakietu FilmBox. Prowadzone działania obejmują ogólnopolską kampanię radiową, telewizyjną, online, jak również DOOH i potrwają do końca miesiąca.

Źródło: Kino Polska TV S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na okres świąteczno-noworoczny Netia przygotowała prezent dla abonentów swoich usług TV. Do 6 stycznia 2025 roku nawet 22 kanały telewizyjne zostały udostępnione bez dodatkowych opłat w tzw. oknie otwartym.
RMF FM wciąż z najwyższym udziałem w czasie słuchania
RMF FM niezmiennie pozostaje liderem i zdecydowanie wyprzedza pozostałe ogólnopolskie stacje radiowe. Najnowsza fala badań Radio Track Kantar Polska pokazuje kolejny wzrost udziału w czasie słuchania RMF FM, który wynosi aż 29,2%. Jest on wyższy niż sumaryczny wynik trzech kolejnych w rankingu stacji ogólnopolskich.
W listopadzie TVN Warner Bros. Discovery wyprzedził konkurencję
W listopadzie TVN Warner Bros. Discovery osiągnął imponujące wyniki w pełni wykorzystując całe swoje portfolio obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych.
Grupa RMF publikuje cenniki na styczeń i luty 2025r.
Grupa RMF nieprzerwanie zajmuje pozycję lidera rynku radiowego w Polsce. Po trzech kwartałach 2024 roku udział w czasie słuchania wyniósł 34%, co daje Grupie przewagę o ponad 7 punktów procentowych nad konkurencją. Każdego dnia przynajmniej jedną ze stacji Grupy RMF włącza blisko 1/3 Polaków1.
Krzysztof Romański zastępcą naczelnego trójmiejskiej „Wyborczej”
Od początku grudnia br. obowiązki zastępcy redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej" w Trójmieście przejął Krzysztof Romański, związany z redakcją od blisko 10 lat. Zastąpił na tym stanowisku Michała Jamroża. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764