logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filmowa opowieść o kominie wrocławskiej elektrociepłowni nagrodzona

  PR 24.10.2018, przeczytano 972 razy
ilustracjastrzałka

Animowana historia o kominie Elektrociepłowni Wrocław została nagrodzona przez jury 13. Międzynarodowego Festiwalu Filmów Turystycznych i Korporacyjnych FilmAT. Produkcja KOGENERACJI S.A. oraz agencji Komunikacja Plus i Follow Vision zajęła drugie miejsce w kategorii „Filmy korporacyjne i instytucjonalne”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filmowa-opowiesc-o-kominie-wroclawskiej-elektrocieplowni-nagrodzona,379866,artykul.html

Animacja opisuje historię komina wrocławskiej elektrociepłowni należącej do Zespołu Elektrociepłowni Wrocławskich KOGENERACJA, od początku jego budowy, czyli od 1971 r., do momentu podjęcia decyzji o jego rozbiórce w 2017 r. Komin elektrociepłowni usytuowanej w sercu miasta był elementem jego panoramy oraz świadkiem wielu ważnych wydarzeń. W 2016 r., po uruchomieniu nowoczesnych i proekologicznych instalacji odsiarczania i odazotowania spalin, ponad czterdziestoletni komin przestał być potrzebny i spółka podjęła decyzję o jego rozbiórce.

- Film powstał jako część większego planu komunikacyjnego, którego celem było przybliżenie powodów rozbiórki komina oraz wyjaśnienie skomplikowanego technicznie przedsięwzięcia. Dlatego wykorzystaliśmy animację typu whiteboard, która z założenia mocno angażuje widza i przekazuje wiedzę w dynamiczny sposób - wyjaśnia Michał Mazur z agencji Komunikacja Plus, która wspólnie z agencją kreatywną Follow Vision była odpowiedzialna za realizację filmu.

Premiera animacji odbyła się w maju 2017 r., podczas uroczystej inauguracji kruszenia komina, zorganizowanej przez KOGENERACJĘ, należącą do PGE Energia Ciepła, spółki będącej częścią Grupy Kapitałowej PGE. W wydarzeniu udział wzięły władze miasta, przedstawiciele organizacji pozarządowych oraz media. Cały proces rozbiórki przeprowadzony został w bezpieczny sposób – 120 - metrowy komin zniknął z powierzchni ziemi w ciągu 150 dni.

Nie jest to pierwsza nagroda dla Zespołu Elektrociepłowni Wrocławskich KOGENERACJA i Komunikacji Plus za projekt związany z rozbiórką komina. W grudniu 2017 roku obie spółki zostały uhonorowane Złotym i Srebrnym Spinaczem w konkursie Związku Firm Public Relations.

Festiwal FilmAT jest polskim członkiem Międzynarodowej Organizacji Festiwali Filmów Turystycznych – CIFFT (Comité International des Festivals du Film Touristique) z siedzibą w Wiedniu. Celem festiwalu jest prezentacja najnowszych trendów w dziedzinie filmów dokumentalnych, reportaży telewizyjnych, komunikacji turystycznej, filmów korporacyjnych i instytucjonalnych oraz ocena produkcji audiowizualnych w zależności od ich poziomu artystycznego i możliwości wpływania na grupę docelową.

Źródło: Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ING z nagrodami na IAB MIXX Awards 2024
ING Bank Śląski zdobył aż cztery nagrody w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards. Bank otrzymał nagrody we wszystkich kategoriach, w których uzyskał nominacje.
Centrum Korona z konkursem na ekomural
Centrum Handlowe Korona zaprasza artystów i kreatywnych do udziału w konkursie na projekt ekomuralu, który podsumuje inicjatywę „Misja: Koroniasty”. CH Korona przez cały rok realizowała działania ekologiczne i społeczne wśród wrocławian. Do wygrania łącznie 5000 zł.
STS z nagrodami w konkursie IAB MIXX Awards 2024
STS zdobył prestiżowe wyróżnienia podczas tegorocznej gali IAB MIXX Awards, jednego z najważniejszych konkursów branży marketingu cyfrowego. Firma zdobyła statuetki w dwóch kategoriach, co potwierdza jej wiodącą pozycję i innowacyjne podejście do działań marketingowych.
IAB MIXX Awards – Nagroda dla Hochland Polska
Wczoraj wieczorem odbyła się uroczysta gala IAB MIXX Awards 2024, podczas której nagrodzono przedsięwzięcia, wykorzystujące kanały oraz narzędzia cyfrowe w sposób inspirujący, kreatywny i skuteczny. Srebrna statuetka ‘Games & Esport’, najwyższa nagroda przyznana w tej kategorii, trafiła do Hochland Polska za projekt Kraina Hochland w Good Town.
Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane!
Podczas uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski, IAB Polska uhonorował najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Wśród 55 nagród jury...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764