logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filmowa opowieść o kominie wrocławskiej elektrociepłowni nagrodzona

  PR 24.10.2018, przeczytano 921 razy
ilustracjastrzałka

Animowana historia o kominie Elektrociepłowni Wrocław została nagrodzona przez jury 13. Międzynarodowego Festiwalu Filmów Turystycznych i Korporacyjnych FilmAT. Produkcja KOGENERACJI S.A. oraz agencji Komunikacja Plus i Follow Vision zajęła drugie miejsce w kategorii „Filmy korporacyjne i instytucjonalne”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filmowa-opowiesc-o-kominie-wroclawskiej-elektrocieplowni-nagrodzona,379866,artykul.html

Animacja opisuje historię komina wrocławskiej elektrociepłowni należącej do Zespołu Elektrociepłowni Wrocławskich KOGENERACJA, od początku jego budowy, czyli od 1971 r., do momentu podjęcia decyzji o jego rozbiórce w 2017 r. Komin elektrociepłowni usytuowanej w sercu miasta był elementem jego panoramy oraz świadkiem wielu ważnych wydarzeń. W 2016 r., po uruchomieniu nowoczesnych i proekologicznych instalacji odsiarczania i odazotowania spalin, ponad czterdziestoletni komin przestał być potrzebny i spółka podjęła decyzję o jego rozbiórce.

- Film powstał jako część większego planu komunikacyjnego, którego celem było przybliżenie powodów rozbiórki komina oraz wyjaśnienie skomplikowanego technicznie przedsięwzięcia. Dlatego wykorzystaliśmy animację typu whiteboard, która z założenia mocno angażuje widza i przekazuje wiedzę w dynamiczny sposób - wyjaśnia Michał Mazur z agencji Komunikacja Plus, która wspólnie z agencją kreatywną Follow Vision była odpowiedzialna za realizację filmu.

Premiera animacji odbyła się w maju 2017 r., podczas uroczystej inauguracji kruszenia komina, zorganizowanej przez KOGENERACJĘ, należącą do PGE Energia Ciepła, spółki będącej częścią Grupy Kapitałowej PGE. W wydarzeniu udział wzięły władze miasta, przedstawiciele organizacji pozarządowych oraz media. Cały proces rozbiórki przeprowadzony został w bezpieczny sposób – 120 - metrowy komin zniknął z powierzchni ziemi w ciągu 150 dni.

Nie jest to pierwsza nagroda dla Zespołu Elektrociepłowni Wrocławskich KOGENERACJA i Komunikacji Plus za projekt związany z rozbiórką komina. W grudniu 2017 roku obie spółki zostały uhonorowane Złotym i Srebrnym Spinaczem w konkursie Związku Firm Public Relations.

Festiwal FilmAT jest polskim członkiem Międzynarodowej Organizacji Festiwali Filmów Turystycznych – CIFFT (Comité International des Festivals du Film Touristique) z siedzibą w Wiedniu. Celem festiwalu jest prezentacja najnowszych trendów w dziedzinie filmów dokumentalnych, reportaży telewizyjnych, komunikacji turystycznej, filmów korporacyjnych i instytucjonalnych oraz ocena produkcji audiowizualnych w zależności od ich poziomu artystycznego i możliwości wpływania na grupę docelową.

Źródło: Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764