logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filmowanie dronem: porozumienie Cushman & Wakefield i Fairfleet

  PR 27.05.2021, przeczytano 601 razy
ilustracja

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield poszerza zakres umowy o współpracy z FairFleet, dostawcą kompleksowych rozwiązań z wykorzystaniem dronów, aby zaoferować usługi filmowania dronem swoim klientom w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), Azji i Pacyfiku oraz Kanadzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filmowanie-dronem%3A-porozumienie-cushman-and-wakefield-i-fairfleet,391647,artykul.html

Korzystając ze stworzonej przez firmę FairFleet globalnej sieci lokalnych, licencjonowanych operatorów dronów, a także jej potencjału w zakresie przetwarzania danych i analiz, specjaliści Cushman & Wakefield uzyskują szybki dostęp do nagrań z dronów oraz możliwość analizy stanu technicznego poszczególnych nieruchomości. Rozwiązanie to pozwala zespołom odpowiedzialnym za zarządzanie nieruchomościami i obiektami zaoferować właścicielom budynków alternatywny sposób przeprowadzania oględzin dachów w ramach bieżących i prewencyjnych prac konserwacyjnych.

FairFleet także opracowuje atrakcyjne wizualnie i dynamiczne materiały marketingowe z wykorzystaniem nagrań z dronów. Umożliwia optymalną prezentację nieruchomości dzięki innowacyjnym fotografiom z powietrza i panoramicznym ujęciom filmowym, co pozwala stworzyć pełny obraz budynków i ich otoczenia.

- Celem naszej strategii jest zapewnienie naszym klientom dostępu do rozwiązań technologicznych, które generują wymierne korzyści zgodnie z ich konkretnymi potrzebami i założeniami. Dzięki umowie zawartej z FairFleet nasi klienci na całym świecie mogą efektywniej przeprowadzać oględziny nieruchomości i zoptymalizować działania marketingowe – powiedział Oliver Skagerlind, globalny dyrektor ds. rozwiązań dla klientów i firm w Cushman & Wakefield.

- Cushman & Wakefield wybrał partnera oferującego usługi z wykorzystaniem dronów na całym świecie. FairFleet nieustannie rozwija swoją globalną sieć operatorów dronów, platformę online oraz wszystkie procedury, aby umożliwić naszemu klientowi zwiększenie efektywności operacyjnej – powiedział Alexander Engelfried, współzałożyciel FairFleet i głównych dyrektor ds. rozwoju biznesu. – W ciągu kilku sekund każda osoba w firmie Cushman & Wakefield będzie mogła zamówić oględziny za pomocą drona, a efekty wygenerowane przez sztuczną inteligencję staną się dostępne wkrótce po jego wysłaniu – dodaje Alexander Engelfried.

Źródło: Cushman & Wakefield

www.cushmanwakefield.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bambi wbija na kuchnię w kampanii McDonald’s
Czołowa polska raperka młodego pokolenia podbija nie tylko listy przebojów, ale również menu McDonald’s. Bez oglądania się za siebie, bambi robi z Makiem co chce i jako fanka złotych łuków tworzy taki zestaw, jaki jej się podoba. Dodatkowo, zapowiada limitowany merch stworzony wspólnie z McDonald’s oraz koncert, który odbędzie się 28 września,
Orbit: Dziel się Uśmiechem - kolejna edycja programu
Wrzesień to nie tylko czas powrotów z wakacji, spotkań z dawno niewidzianymi kolegami i nauczycielami. Wraz z początkiem nowego roku szkolnego tradycyjnie rusza też kolejna, tym razem już 12. odsłona programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. W ramach wyjątkowych zajęć nawet 150 tysięcy uczniów z całej Polski ma szansę dowiedzieć się jak prawidłowo...
Mindshare wspiera Dove w kampanii #PrawdziwePiekno
Marka Dove (Unilever) rozpoczyna kampanię #PrawdziwePiekno. Za działania mediowe odpowiada Mindshare Polska, we współpracy z That One Agency (kreacja) i Yellowcups PR Agency. Wiodącym medium jest digital, ale zaplanowano też wiele działań obejmujących inne kanały komunikacji, wśród których są m.in. telewizja, prasa, influencerzy. Ważną rolę odgrywa...
Ekrany DOOH Screen Network w Orientarium Zoo Łódź
Screen Network rozszerza swoją ofertę o ekrany w jednym z najbardziej rozpoznawalnych miejsc turystycznych w Polsce – Orientarium Zoo Łódź. Kompleks odwiedza rocznie ponad milion gości. To znakomita przestrzeń reklamowa i idealne miejsce na reklamę skierowaną do rodzin, dzieci i młodzieży, a także miłośników przyrody i turystyki.
Energa Obrót w programie Ambasador Marki Pracodawcy
Umacnianie pozycji Energi Obrotu w biznesie oraz możliwość tworzenia własnego, eksperckiego wizerunku – to korzyści płynące z wdrożenia w spółce programu Ambasador Marki Pracodawcy. W pierwszej edycji spółka wyłoniła ośmiu pracowników-ambasadorów, którzy pomagają w budowaniu pozytywnego wizerunku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764